mannen problemen (ja alweer zo,n topic)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Eilinora

Berichten: 11911
Geregistreerd: 23-10-04

mannen problemen (ja alweer zo,n topic)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-13 12:18

een tijdlang zitten twijfelen of ik het anoniem zou doen of niet maar ik gok het erop met mijn eigen account.

ik heb het laatste jaar eigenlijk weinig geluk op gebied van mannen,ik date wel soms met mannen die ik in eerste instantie leuk vind maar als ik ze eenmaal ontmoet voor het eerst dan blijken ze enorm tegen te vallen.

ik merk eigenlijk dat ik niet echt meer die echte verliefdheid krijg,kriebels in mijn buik enzo zijn er gewoon niet meer.

ik ben 24 jaar,woon op mezelf en werk fulltime.
vrienden wonen ver weg en familie ook,behalve mijn zus maar die heeft haar eigen gezin waar ze druk mee is.
ik zit dus eigenlijk altijd alleen en voel me behoorlijk eenzaam.
laatste tijd zelfs een beetje depressief.

iedereen is vol bezig met kerst plannen maar hoe dol ik ook ben op kerst,dat zit er dit jaar niet in voor mij.

maarja,op zich gaan de keren dat ik een date heb wel goed en gezellig maar meer als een vriendschap word het nooit.

ik ben bang dat ik misschien een soort bindingsangst heb door hetgeen wat ik in het verleden heb meegemaakt (dit graag via PB).
ik ben gewoon niet in staat om echt verliefd te worden.
dit zit mij heel erg dwars,ik wil gewoon heel graag gezelschap hebben en gewoon iemand die gezellig bij je op de bank blijft zitten een film kijken ipv overal naartoe en uitgaan.

weet niet goed wat ik hiermee moet of wil doen,soms denk ik dat ik gewoon eens het hele daten achterwege moet laten en moet afwachten totdat ik vanzelf wel iemand tegen het lijf loop maar dan word ik ook meteen bang dat ik mijn hele leven alleen blijf en zo,n oude vrijster word met haar katten en paarden.


Tiffany

Berichten: 5725
Geregistreerd: 17-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 12:21

Je bent pas 24 :D


Als je echt denkt dat je bindingsangst je leven beinvloed kun je misschien naar een proffesional gaan,


en anders gewoon lekker gaan daten en het wel zien, soms moet je wel 20 mannen ontmoeten voordat er iemand is waarmee je een klik hebt en eventueel verliefd op kan worden. Geef het tijd en creer kansen.

Misschien kun je deze kerst plannen met een vriendin die ook single is?

Tabaluga12

Berichten: 2946
Geregistreerd: 12-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 12:24

Veel succes in de toekomst, het komt vast wel goed. Op ieder potje past een deksel. En als je bindingsangst je in de weg staat is het misschien verstandig om daarmee aan de slag te gaan.

Akasha; wie het paard de mond snoert mag raden naar zijn antwoord!

Eilinora

Berichten: 11911
Geregistreerd: 23-10-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-13 12:24

helaas alleen maar vrienden die met vriendje of familie de kerst doorbrengen

Poosje81
Berichten: 21183
Geregistreerd: 13-08-02
Woonplaats: La Douce France

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 12:25

Och meis, je bent pas 24 jaar! Je hebt echt zoveel tijd nog, om je hierover druk te maken. Als je gaat zoeken naar een man, ga je hem écht niet vinden.
Enne, je kunt uiteindelijk ook prima gelukkig worden zonder partner hoor ;) Eerst aan jezelf werken, eerst van jezelf houden, dan pas komt er plaats voor een vent.

Des Lions - Fokkerij van Tinkers in Zuid Frankrijk
https://www.deslions.eu/
Live cam voor veulens 2024 via dit youtubekanaal; https://www.youtube.com/channel/UCOqsI9 ... bvuviF1vnw
Topic 2024; [KS-MK] Franse (Tinker)veulens 2024 - here we go again!

Tiffany

Berichten: 5725
Geregistreerd: 17-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 12:25

Kun je daar dan niet aanschuiven :) ?

Tabaluga12

Berichten: 2946
Geregistreerd: 12-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 12:25

Kerst fijn met je zus of andere familie vieren?

Akasha; wie het paard de mond snoert mag raden naar zijn antwoord!

Eilinora

Berichten: 11911
Geregistreerd: 23-10-04

Re: mannen problemen (ja alweer zo,n topic)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-13 12:27

ik kan met kerst niet weg ivm de pony,s..die zullen toch verzorgd moeten worden.
mijn zus gaat met gezin naar drenthe naar de rest van mijn familie.
ik ga dat helaas niet redden.

Tabaluga12

Berichten: 2946
Geregistreerd: 12-01-13

Re: mannen problemen (ja alweer zo,n topic)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 12:28

Ook 1 dagje niet? Bokkers uit de buurt die ook alleen zijn met kerst?????

Akasha; wie het paard de mond snoert mag raden naar zijn antwoord!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 12:30

Tabaluga12 schreef:
Ook 1 dagje niet? Bokkers uit de buurt die ook alleen zijn met kerst?????


Inderdaad, laatste was ook mijn gedachte :) Meen me te herinneren dat er vorig jaar ook een grote kerst/oud en nieuw meeting was bij een bokker die haar huis daarvoor openstelde toch?
Misschien dit keer zelf zoiets organiseren? :)

Eilinora

Berichten: 11911
Geregistreerd: 23-10-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-13 12:30

geen idee..ik heb twee dagen vrij dus als er bokkers zijn die met kerst niks te doen hebben zijn ze van harte welkom om te gaan klieren met mijn pony,s.
prachtige rij en wandel omgeving hier.

Storm

Berichten: 20827
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 12:31

Ach meisje, er zijn vroege vogels en laatbloeiers in de liefde. Ik was ook een laatbloeier, kwam ook de ware maar niet tegen en had de moed bijna opgegeven tot ik ineens op mijn 30e, na een hopeloze liefde, mijn man tegenkwam en ineens klopte alles wel.
Wees niet te ongeduldig, liefde is niet af te dwingen en komt als je het niet verwacht.

Is het al lente?

SayaJones

Berichten: 11925
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 12:32

Ik ken het probleem. Heb mij precies zo gevoeld.
Kon niet meer écht verliefd worden leek het wel. Als ik dan een leuke jongen ontmoet had ging het een tijdje allemaal leuk en aardig, en dan na een maand of 2 kreeg ik een heel benauwd gevoel. Bindingsangst..
Heel erg last van, ook een rede uit het verleden.

Tot ik het maar echt opgaf en even niets meer met mannen te maken wilde hebben. Dit duurde nog geen week en ik werd spontaan verliefd op een jongen waar ik al een jaar hele goede vrienden mee was (maar totáál niets van wilde hebben). Hem vertrouwde ik volledig al op 'friends' gebied, en het voelde veilig.

Het kan zomaar ineens omslaan, echt waar. I've been there, done that.
Maar het belangrijkste punt is om niet te zoeken naar iemand. Lekker je leven leven, genieten, de rest komt vanzelf.
Als je dan een keer ineens iemand ontmoet, ga dan ook niet te snel willen gaan. Bouw een vriendschap op en vertrouwen. Alleen zo kun je die angst overwinnen.

Jax ♡
You can always tell about somebody by the way they put their hands on an animal

Tabaluga12

Berichten: 2946
Geregistreerd: 12-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 12:32

Storm schreef:
Ach meisje, er zijn vroege vogels en laatbloeiers in de liefde. Ik was ook een laatbloeier, kwam ook de ware maar niet tegen en had de moed bijna opgegeven tot ik ineens op mijn 30e, na een hopeloze liefde, mijn man tegenkwam en ineens klopte alles wel.
Wees niet te ongeduldig, liefde is niet af te dwingen en komt als je het niet verwacht.


Inderdaad!

Waar woon je precies ts?

Akasha; wie het paard de mond snoert mag raden naar zijn antwoord!

troi
Berichten: 16999
Geregistreerd: 12-09-08
Woonplaats: Boven Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 12:35

Ach joh, je bent jong en (als ik je profiel bekijk) prachtig om te zien. Dat komt echt wel goed. Alleen als je je er heel erg op focussed dan ga je je (onbewust) krampachtig gedragen. En dat is niet aantrekkelijk. Ga lekker genieten van je leven en je vriendschappen en je dates. Maar dat laatste gewoon omdat je het leuk vind, en niet omdat je er een relatie uit wilt halen. Vind je het daten eigenlijk niet zo leuk dan vooral stoppen ermee. Dubbel verlies, een avond iets doen wat je niet leuk vind en, omdat de 'mededater' echt wel voelt dat je het niet leuk vind, vermoedelijk niet zo'n kansrijk gebeuren. Een vrouw die geniet van wat ze doet en zich daarin vrij voelt is mega aantrekkelijk, ook op modderlaarzen en slobbertrui.

Eilinora

Berichten: 11911
Geregistreerd: 23-10-04

Re: mannen problemen (ja alweer zo,n topic)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-13 12:40

Ik woon in noord Limburg tabaluga12.

Het hele punt is dat ik zelf vooral met de instelling we zien wel hoe het loopt zit maar zodra de man over samenwonen en kinderen begint ik het heel benauwd krijg.
En terwijl ik dat echt wel wil maar gewoon nog niet nu meteen

Doubtless

Berichten: 8463
Geregistreerd: 29-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 12:40

Ten eerste; wat vervelend dat je je zo voelt :(:)

inowa schreef:
maarja,op zich gaan de keren dat ik een date heb wel goed en gezellig maar meer als een vriendschap word het nooit.


Omdat je dat ook niet wil?

Ik denk dat je eerst jezelf en je sociale leven op de rails moet hebben voordat je echt voor iemand kunt gaan. Dus daar zou ik eerst aan werken.

Als je meer wilt daten kan ik je aanraden om Tinder te installeren, daar zijn al een hoop goede ervaringen mee :Y) : [HTT] Ik Tinder, jij Tindert, wij Tinderen?

      Sometimes the things you cannot change end up changing you.

Tabaluga12

Berichten: 2946
Geregistreerd: 12-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 12:42

inowa schreef:
Ik woon in noord Limburg tabaluga12.

Het hele punt is dat ik zelf vooral met de instelling we zien wel hoe het loopt zit maar zodra de man over samenwonen en kinderen begint ik het heel benauwd krijg.
En terwijl ik dat echt wel wil maar gewoon nog niet nu meteen



Kun je dat dan niet aangeven bij je eventueel toekomstige partners? Dat je voorlopig heel rustig aan wil doen? Dat geeft je al wat meer ruimte.

Oké misschien nog bokkers uit Noord Limburg die zin hebben in een kerstmeeting???
Laatst bijgewerkt door Tabaluga12 op 11-12-13 12:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Akasha; wie het paard de mond snoert mag raden naar zijn antwoord!

Storm

Berichten: 20827
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 12:42

Maar geloof me, als de 'ware' daarover gaat beginnen, wil je niets anders horen. Blijkbaar waren de andere mannen niet de ware voor je.

Is het al lente?

SayaJones

Berichten: 11925
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Almere

Re: mannen problemen (ja alweer zo,n topic)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 12:44

Geef dat duidelijk aan. Ik heb 3 korte relaties gehad die allemaal eindigde als hij het onderwerp op tafel bracht :Y)

Ik vind sowieso dat iemand daar niet over moet beginnen na een paar maanden. Geef het aan dat je er moeite mee hebt en het rustig aan wilt doen. Het leuk hebben met elkaar, leven in het nu, niet in de toekomst.

Jax ♡
You can always tell about somebody by the way they put their hands on an animal

Eilinora

Berichten: 11911
Geregistreerd: 23-10-04

Re: mannen problemen (ja alweer zo,n topic)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-13 12:55

Ja als ik het aangeef dat ik het rustig aan wil doen dan hoor ik ook nooit meer van ze.
Dat geeft mijn zelfvertrouwen ook niet echt een boost.

Als er trouwens bokkers zijn die met kerst niks te doen hebben zijn ze welkom.
Altijd gezellig om lekker warm te zitten met een kerstfilm marathon.

SayaJones

Berichten: 11925
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 12:57

Als je nooit meer wat van ze hoor was het toch nooit iets geworden. Je moet alle leuke momenten in je hoofd houden. Als ze zo iets flikken dan moet je lekker boven ze gaan staan.
Zo'n man wil je niet eens aanhouden

Ik denk als je een topic opent voor een kerstmeeting, dat je dan best wat reacties krijgt hoor :D

Jax ♡
You can always tell about somebody by the way they put their hands on an animal

Eilinora

Berichten: 11911
Geregistreerd: 23-10-04

Re: mannen problemen (ja alweer zo,n topic)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-13 13:16

Ik vind het meestal ook de moeite niet meer om er dan nog achteraan te gaan maar het maakt wel dat ik mannen niet vertrouw.

Schuur_

Berichten: 4860
Geregistreerd: 09-08-05

Re: mannen problemen (ja alweer zo,n topic)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 14:29

Ik herken je gevoel enorm.
Momenteel ben ik een jaar vrijgezel (23 jaar oud) en in het begin heel lastig. Maar nu ben ik een beetje op het gemak en begin ik na te denken. En tja, verliefd zijn,.. ik kan het me zelfs niet voorstellen. Ook lichamelijke behoeftes lijken afwezig. Momenteel is dit soms wel lastig aangezien ik de enige in mijn directe omgeving ben die alleen is en iedereen met de beste bedoelingen probeert te koppelen. Ik ga er meestal wel in mee en laatst zo heel aardige jongen tegen gekomen, niets aan op te merken maar na een paar weken gewoon aan de kant gezet.
Het was er gewoon niet en voor mij heb ik de indruk dat ik het gewoon niet meer toelaat omdat ik best wel gekwetst uit een andere relatie ben gekomen.
Ik kan je helaas geen oplossing bieden maar kan je kerst niet bij je ouders doorbrengen?

Detectie, nosebedience (vanaf midden januari), (puppy)jachttraining of gewoon fun met je hond in Limburg?

melding@dogsonpoint.be!

Eilinora

Berichten: 11911
Geregistreerd: 23-10-04

Re: mannen problemen (ja alweer zo,n topic)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-13 15:37

Mijn moeder brengt kerst door bij haar vriendin en haar familie.
Mijn vader zit met zijn vrouw in curaçao, die zijn geëmigreerd toen ik 18 was.

Helaas dus niet mogelijk.