"Rijlaarzen" in de mode?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anri
Berichten: 86
Geregistreerd: 17-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 16:38

Arc_En_Ciel schreef:
Anri, als jij blij bent met je Aigle laarzen vind ik dat heel fijn voor je, maar rubberen Aigle laarzen zijn niet van topkwaliteit en ook niet vergelijkbaar met een paar goede lederen rijlaarzen.
Heb je weleens leren laarzen aangehad? :)

[ Afbeelding ] Ik vind het er niet uitzien, zo met die rubberen laarzen onder een normale broek :') maargoed.

Hé, dit vind ik nu net mooi, maar ja, ieder zijn smaak nietwaar :j
En ik post ook wel over andere dingen hoor! ;)
O ja, als je goed kijkt zie je dat die mevrouw Aigle Dressage laarzen aan heeft, net dezelfde als ik! 8-)
Grappig toeval!

Zoe_97

Berichten: 9449
Geregistreerd: 18-11-10
Woonplaats: België

Re: "Rijlaarzen" in de mode?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 17:01

ANRI STOP OVER JE OOH ZO LEUKE ARIAT LAARZEN. IEDEREEN WEET EHT NU WEL
je egint echt pokkevervelend te worden. we weten ondertussen allemaal wel dat jij graag voor schut loopt in rubberen stallaarzen waar dan ook!

liliekska

Berichten: 4188
Geregistreerd: 07-03-12
Woonplaats: Haarlemmermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 17:03

aigle dressage vind ik zo lelijk.. sorry...
https://www.google.nl/search?q=aigle&es ... 800%3B2400
vind ik die nog mooier..
verder ben ik het eens met olafgek (tis alleen wel aigle maargoed) het is echt heel irritant om te horen over hoe geweldig jou laarzen wel niet zijn!

Zoe_97

Berichten: 9449
Geregistreerd: 18-11-10
Woonplaats: België

Re: "Rijlaarzen" in de mode?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 17:05

oeps je met snel te zijn een foute gemaakt :p maar het punt blijft hetzelfde

Kesje

Berichten: 659
Geregistreerd: 02-01-14
Woonplaats: Veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 17:23

Ik lach me intussen rot om dit topic :')

Ik heb zowel lelijke rubberen laarzen als lelijke rubberen jodphurs, de eerste om te dragen bij het mesten als het weiland erg modderig is, de laatste om mee te rijden. Ik wil nog wel mooie Ariat-jodphurs, maar goed, dat is er nog niet van gekomen. En omdat ze lelijk en van rubber zijn, kan het me niks schelen waar ik er mee doorheen loop. Maar nooit dat ik met die rubberen enkellaarsjes naar college of het centrum ga hoor :n Zal niet zeggen dat ik erg modieus ben, maar dat gaat me te ver. Als ik een mooi stel rijlaarsjes had zou ik het wel doen.

Britta31

Berichten: 13134
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: "Rijlaarzen" in de mode?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 17:29

Ik krijg een beetje het gevoel dat Anri voor de grap bokt op de kast aan het jagen is.

xPabloBokt

Berichten: 9387
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: "Rijlaarzen" in de mode?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 18:46

Dat zei ik dus ook al :+ social expriment? :')

fenijro_tani

Berichten: 1820
Geregistreerd: 22-12-13
Woonplaats: Leusden

Re: "Rijlaarzen" in de mode?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 21:18

Ach wat het ook is,
Ik vind het een beetje beledigend tegenover anri, ze is zelf erg blij met haar laarzen en dat moet ze vooral blijven, is imo veel beter dan iemand die de duurste laarzen krijgt en ze gewoon in een hoekje smijt.
Misschien gaat het in sommige ogen te ver, bijvoorbeeld de kerk kwestie, maar zoveel mensen dragen het als vrijetijds laarzen, dus waarom anri niet.

Anri meid blijf gewoon jezelf!

Zoe_97

Berichten: 9449
Geregistreerd: 18-11-10
Woonplaats: België

Re: "Rijlaarzen" in de mode?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 21:19

ze mag er blij mee zijn, maar ze moet niet 3 keer per pagina er hie rover komen zeuren....

fenijro_tani

Berichten: 1820
Geregistreerd: 22-12-13
Woonplaats: Leusden

Re: "Rijlaarzen" in de mode?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 21:26

Maar we kunnen ook vriebdelijk blijven op bokt.
Leven en laten leven.

Ik vind het wel leuk om te lezen hoe blij ze er mee is, het is iedereens eigen smaak wie wat mooi vind of lekker vind zitten.
Als jij er niet tegen kan kan je het negeren of niet meer in het topic lezen.
Of het vriendelijker zeggen.
Wat ik eruit ophaal kan anri hier erg verdrietig van worden en dat wens ik niemand toe en ik hoop jij ook niet.

Starbreeze

Berichten: 4581
Geregistreerd: 16-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 21:31

Ik zag laatst een collega, met nep rijlaarzen met een soort van spoor er aan, witte nep rijbroek en een zwart soort van rijjasje... Euhm.. Heel apart die mode haha. En als je dan zelf een keer in rijkleding een winkel in loopt staan ze je aan te kijken of ze water zien branden.

Zoe_97

Berichten: 9449
Geregistreerd: 18-11-10
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 21:32

ik blijf normaal altijd vriendelijk op bokt, maar als je terug leest zie je dat mensen al verschillende keren aangaven haar vervelend te vinden... hier gaf ze geen gehoor aan...

xPabloBokt

Berichten: 9387
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 21:33

Starbreeze schreef:
Ik zag laatst een collega, met nep rijlaarzen met een soort van spoor er aan, witte nep rijbroek en een zwart soort van rijjasje... Euhm.. Heel apart die mode haha. En als je dan zelf een keer in rijkleding een winkel in loopt staan ze je aan te kijken of ze water zien branden.


Inderdaad, precies dit :+ wordt ook altijd aangestaard als ik in mijn paardenkleding over straat ga. Ik heb een keer in de week mijn paardenkleding aan naar school - uiteraard schoon en zonder laarzen, gewoon normale schoenen eronder - omdat ik uit school rechtstreeks met de bus naar mijn verzorgpaard ga. Ik zit dan in mijn tweede bus waar ik op overstap met allemaal studenten van de modeopleiding en die kijken mij dan ook aan alsof ik gestoord ben :')

Jindai

Berichten: 1882
Geregistreerd: 11-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 03:36

Anri schreef:
Arc_En_Ciel schreef:
Anri, als jij blij bent met je Aigle laarzen vind ik dat heel fijn voor je, maar rubberen Aigle laarzen zijn niet van topkwaliteit en ook niet vergelijkbaar met een paar goede lederen rijlaarzen.
Heb je weleens leren laarzen aangehad? :)

[ Afbeelding ] Ik vind het er niet uitzien, zo met die rubberen laarzen onder een normale broek :') maargoed.

Hé, dit vind ik nu net mooi, maar ja, ieder zijn smaak nietwaar :j
En ik post ook wel over andere dingen hoor! ;)
O ja, als je goed kijkt zie je dat die mevrouw Aigle Dressage laarzen aan heeft, net dezelfde als ik! 8-)
Grappig toeval!


Meid, helemaal geweldig dat die laarzen je zo goed bevallen, maar je hoeft ze echt niet steeds te promoten. ;) Ik heb ze zelf ook nog staan (jaaaaren geleden eens een keer gekocht en maar kort gedragen) en zo geweldig vind ik ze echt niet. Het zijn nog steeds simpele rubbere laarzen, alleen dan iets hoger en met een stukje leer aan de bovenkant, niet heel bijzonder. :P
Het wordt gewoon vervelend dat je er iedere keer maar weer over begint, als je er echt zo vol bent open dan gewoon zelf een topic over die laarzen. Kan je er lekker op los kletsen met mensen die het er hetzelfde over denken. :)