Morgen is het weer zo ver...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
secricible

Berichten: 25692
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Morgen is het weer zo ver...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-13 20:46

Dan mag ik sinterklaas weer gaan helpen!
Voor het derde jaar op rij mag ik weer mee doen bij het werk van mijn man, ontzettend leuk! Wel ieder jaar nog spannend, maar aan het einde is het altijd genieten.
Het leukste blijft de weg naar huis, al het overgebleven strooigoed naar open ramen van auto's gooien, naar kleine kinderen op straat gooien en zwaaien naar iedereen en toeteren :) vorig jaar zelfs pepernoten door het dakraam van een politiewagen gegooid met veel lachen van de agenten.

Wie oh wie helpt nog meer sinterklaas ieder jaar bij zijn drukke bezigheden?

"what is the bravest thing you've ever said?" asked the boy
"Help" said the horse


jilinda

Berichten: 1076
Geregistreerd: 02-07-11
Woonplaats: lelystad

Re: Morgen is het weer zo ver...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 18:55

ik ook, 30ste voor de 4de keer de zaterdagochtend op scouting bij de bevers en welpen :D
verder ook een paar keer huisbezoeken gedaan, maar dat was alleen omdat ze te weinig scouts en explo's hadden :+

Maar de zaterdagochtend is wel het leukst, gewoon met zo'n grote groep, gek doen, spelletjes en dat soort dingen vind ik daar echt leuk aan. Bij huisbezoeken is dat toch wel anders

Sharante <3
♥Impossible is not a word, it's just a reason for someone not to try ♥

xdniesje
Berichten: 2051
Geregistreerd: 27-12-08
Woonplaats: Dordrecht

Re: Morgen is het weer zo ver...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 19:14

Ik heb vorig jaar geholpen bij een intocht! Nu weet ik waarom al die zwarte pieten altijd aan het huppen en dansen zijn. Het is gewoon super koud haha!
Het was wel erg leuk om te doen. Al stoorde ik me soms verschrikkelijk aan ouders die hun kind een grote plastictas meegaven om daar zoveel mogelijk pepernoten in te verzamelen. Maar er zijn gelukkig nog genoeg kinderen die eerst netjes op hun beurt wachten(na verschillende keren om ver geduwd te zijn door een voordringende ouder), dan het heel lief vragen met een klein handje, bedanken en blij weglopen.
Maar het was al met al ontzettend leuk :)

Ginootje

Berichten: 2751
Geregistreerd: 10-07-06
Woonplaats: Rhoon

Re: Morgen is het weer zo ver...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 19:16

Ik doe het al 7 jaar 3 weken in het jaar! :)

Het is echt mijn november/december hobby! Die vrolijke kinderen! <3

Never underestimate the power of a woman with Gypsy Horses

Firebug

Berichten: 1303
Geregistreerd: 17-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 19:17

Ik ga morgen en volgende week helpen in het huis van sinterklaas. Is echt yeel erg leuk om te doen. Had vaker willen helpen, maar helaas kon ik op andere dagen niet

verootjoo
Berichten: 35636
Geregistreerd: 19-10-03

Re: Morgen is het weer zo ver...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 08:36

Ik heb nog steeds een soort van angst voor sint en pieten :o vind het gewoon verschrikkelijk, hoewel ik het hele feest wel leuk vind.
Misschien is helpen wel de perfecte manier om erover heen te komen :+

[o]


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Cubby_, Black_Moon, brennie85, Drico, Flying_Angel, fohadie, Gee, Googlebot, Maanon_, maava, Niobe, Urona447, xJolijn en 168 bezoekers