Ervaringen met Groenewegen Gerechtsdeurwaarders

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Konstantine
Berichten: 10902
Geregistreerd: 19-04-09

Ervaringen met Groenewegen Gerechtsdeurwaarders

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-13 19:53

Hallo :wave:

Ik heb nergens schulden, mag niet eens rood staan bij de bank, ben nog veel te jong voor leningen en hypotheken...
Toch werd ik vandaag gebeld door Groenewegen Gerechtsdeurwaarders. Ik heb niet opgenomen, maar het telefoonnummer eerst gegoogled en toen teruggebeld. Ik kreeg een antwoordapparaat met dat ze gesloten waren. Beetje raar dat ze mij dan 1 minuut daarvoor gebeld hebben...
Ze hebben me al eens eerder gebeld, ook op een heel raar tijdstip. Toen heb ik ook niet opgenomen.

Is dit bedrijf zoiets als Intrum Justitia? Moet ik me zorgen maken?
Mijn moeder vindt dat ik ze een keer moet bellen tijdens openingstijden, maar ik kreeg nu al een bandje met een heel menu en zo en ik heb eigenlijk weinig zin om kosten te maken aan bellen naar een bedrijf waarvan ik 110% zeker weet dat ze niet op zoek zijn naar mij.

Flowerbomb

Berichten: 1430
Geregistreerd: 06-10-06
Woonplaats: Arnhem

Re: Ervaringen met Groenewegen Gerechtsdeurwaarders

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 19:56


Prrrr
Moderatorrrr

Berichten: 30230
Geregistreerd: 08-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 19:56

Als ze je moeten hebben bellen ze je echt wel terug, niet te druk over maken. Groenewegen is overigens een grote deurwaarder die niet zo slecht bekend staat als Intrum Justitia, maar bij alle deurwaarders wordt wel eens een foutje gemaakt. Misschien een tikfout in het telefoonnummer, je weet het niet...

NdV74
Berichten: 3465
Geregistreerd: 28-10-04
Woonplaats: West-Brabant

Re: Ervaringen met Groenewegen Gerechtsdeurwaarders

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 20:01

Inderdaad, vermoedelijk een gevalletje verkeerd telefoonnummer. Gebeurd wel vaker. Als het belangrijk is, bellen ze wel terug of krijg je een brief mocht het toch voor jou zijn.

zonnebloem18

Berichten: 24834
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Re: Ervaringen met Groenewegen Gerechtsdeurwaarders

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 20:06

Of je hebt het nummer van iemand die schulden heeft of als je er net woont een vorige bewoner met schulden.

Ik ben mobiel wel eens gebeld door IJ op zoek naar de vorige eigenaar van ons huis, die vonden mijn nummer in combinatie met het adres en hebben het gewoon geprobeerd.

Konstantine
Berichten: 10902
Geregistreerd: 19-04-09

Re: Ervaringen met Groenewegen Gerechtsdeurwaarders

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-13 20:35

Mijn telefoonnummer staat wel op mijn naam, maar nog op het adres van mijn moeder, die er al zo'n 28 jaar woont...
Ik heb het nummer nog niet heel erg lang, dus misschien dat dat het dan is. :j

Susanne_

Berichten: 2431
Geregistreerd: 30-01-06
Woonplaats: Op een bewoond eiland / op een berg in oostenrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 12:06

zonnebloem18 schreef:
Of je hebt het nummer van iemand die schulden heeft of als je er net woont een vorige bewoner met schulden.

Ik ben mobiel wel eens gebeld door IJ op zoek naar de vorige eigenaar van ons huis, die vonden mijn nummer in combinatie met het adres en hebben het gewoon geprobeerd.


Ik ben ook wel eens gebeld voor een collega die op het zelfde adres woont, naar idee vond ik dat...

Konstantine
Berichten: 10902
Geregistreerd: 19-04-09

Re: Ervaringen met Groenewegen Gerechtsdeurwaarders

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-13 12:10

Nou, ik werd zojuist weer gebeld en heb maar eens opgenomen. Ze waren inderdaad op zoek naar de vorige eigenaar van het telefoonnummer. De aardige meneer aan de lijn zei dat hij mijn nummer uit het systeem zou laten verwijderen. :)

opisop_shop

Berichten: 15059
Geregistreerd: 19-11-08
Woonplaats: Oostenrijk:)

Re: Ervaringen met Groenewegen Gerechtsdeurwaarders

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 12:12

ah, toch wel een opluchting misschien ook al weet je zelf dat je niets open had staan.

Konstantine
Berichten: 10902
Geregistreerd: 19-04-09

Re: Ervaringen met Groenewegen Gerechtsdeurwaarders

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-13 12:22

Zeker een opluchting, je gaat je dan toch afvragen of je écht niet een keer ergens een rekening over het hoofd hebt gezien. :j