Mensen waarvan je denkt...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33777
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Mensen waarvan je denkt...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-10-14 19:47

Afbeelding

Zo zat ik vanmiddag in de trein in de STILTEcoupé, staat op alle ramen vermeld met KOEIENLETTERS. }:0
Zaten 2 vrouwen te praten over hoe heerlijk stil een stiltecoupé was.
Ik moest me inhouden om er wat van te zeggen.

Toen een vrouw dat met het uitstappen wel zei, deden ze er helemaal belachelijk en denigrerend over. 8)7

Of gisteren een volwassen vrouw, rond de 45 die een snoepje jatte bij de Jamin. Mijn zusje van 11 en ik stonden echt zo. :oo
Ze keek om zich heen en rende bijna de winkel weer uit. :')

Kennen jullie zie ook?


Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16214
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 19:53

Daar had ik echt wat van gezegd :=

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33777
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Mensen waarvan je denkt...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-10-14 19:54

Ik had niet zo'n zin in ruzie.. was al blij dat ik een zitplek had. _O-

En van de jamin, die vrouw was al weg voor ik het zag. Anders had ik wel wat gezegd.

horseee6589
Berichten: 414
Geregistreerd: 01-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 19:55

Ik zat pas in ook in een stilte coupe, was er een vrouw met 3 kleine kinderen die de hele tijd zaten te schreeuwen ;(

Stybba

Berichten: 3015
Geregistreerd: 14-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 19:57

Herkenbaar... Sommige mensen hebben echt een bord voor hun kop.
Laatst wel iets waar ik nog steeds om moet lachen :')
Ik stond op het perron en de trein was net gestopt. 1 treinstel met 3 wagons en ik stond bij de 2e wagon. Nog voordat de deuren open gaan vraagt een meisje (van een jaar of 16!) naast me aan haar vriendin: "waarom staat er een 2 naast de deur?" zegt die vriendin "omdat dit de 2e wagon is :j "

Badeendje

Berichten: 3939
Geregistreerd: 25-11-11
Woonplaats: Baarlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 19:57

Gaan roken in de trein. Echter als ik daar als (toen) 15-jarige zit durf ik er ook niets van te zeggen, het waren meerdere jongens van een jaar of 20. Dan maar balen! Maar wel echt ongelooflijk, without a shame roken in de coupe.

Elk bad heeft er eendje.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33777
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-10-14 19:59

Stybba schreef:
Herkenbaar... Sommige mensen hebben echt een bord voor hun kop.
Laatst wel iets waar ik nog steeds om moet lachen :')
Ik stond op het perron en de trein was net gestopt. 1 treinstel met 3 wagons en ik stond bij de 2e wagon. Nog voordat de deuren open gaan vraagt een meisje (van een jaar of 16!) naast me aan haar vriendin: "waarom staat er een 2 naast de deur?" zegt die vriendin "omdat dit de 2e wagon is :j "

_O- _O- _O- _O- Oh geweldig.

En roken in de Trein bah. :r

Laatst zat er wel een jongen lekker gitaar te spelen. :=

M_D_H
Berichten: 17470
Geregistreerd: 01-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 20:01

Oh jah heel vaak...
Momenteel vooral bij mijn schoonmoeder... hartstikke lief mens hoor... maar ze gedraagt zich graag dom... en af en toe twijfel ik echt over haar intelligentie...

Momenteel over het roken van sigaren... mijn schoonouders zijn hartige goed gestopt. Maar mijn schoonmoeder noemt het geen stoppen omdat ze niet wilt stoppen... Ze rookt gewoon tijdelijk niet...

En dus is ze gister, na een stop van een maand, weer begonnen... Ze rookt er een Tot twee in de avond en dat heet geen roken want de dokter zegt dat 1 tot 2 sigaartjes geen roken heet... Dus nu rook ik lekker 1 tot 2 sigaartjes.

En dan vraag ik mij echt een paar dingen af. Gelooft ze het zelf? En als het geen roken heet waarom zegt ze dan dat ze nu lekker 2 sigaartjes rookt??

Er komt een moment dat je je realiseert wie belangrijk is, wie niet meer belangrijk is........
en wie altijd belangrijk zal zijn!
Dus, maak je geen zorgen over mensen uit je verleden, er is een reden dat ze het niet gered hebben in jouw toekomst

It's in your moments of decisions, that your destiny is made

WildChild

Berichten: 2520
Geregistreerd: 14-12-06
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 20:04

Twee mannen hadden een pizza gegeten op het terras, rekenen af en leggen €2 fooi neer op de tafel. Ze gaan weg en meteen daarna komt een familie aan dezelfde tafel zitten. Vaderlief pakt de €2 en kijkt ernaar, kijkt om zich heen en stopt de munt in z'n zak. :( Echt... Ik had er iets van moeten zeggen maar had inderdaad geen zin in ruzie, ik was ook uit eten..

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33777
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Mensen waarvan je denkt...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-10-14 20:07

Oh die schoonmoeder, dat heet jezelf voor de gek houden. _O-
En Wildchild, jeetje om zo weinig jatten en wel uit eten gaan... :?

Charaz

Berichten: 24278
Geregistreerd: 12-04-02

Re: Mensen waarvan je denkt...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 20:11

Weet niet of dat inmiddels al achterhaald is, maar vroeger zeker telde medische gezien 1-2 sigaretten niet als roken.

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before

M_D_H
Berichten: 17470
Geregistreerd: 01-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 20:13

MarlindeRooz schreef:
Oh die schoonmoeder, dat heet jezelf voor de gek houden. _O-
En Wildchild, jeetje om zo weinig jatten en wel uit eten gaan... :?

Lach er maar om :')

Ik ben heel eerlijk, mijn vriend en ik wonen deeltijd bij elkaar en we wonen allebei nog thuis. Ik zie mijn schoonouders dus 3 tot 4 dagen in de week. Ze zijn hartige lief maar ook ontzettend lastig en wij hebben dan ook het nodige met ze te stellen. Als ik heel heel heel eerlijk ben? Dan geef ik eerlijk toe dat als ik eerder had geweten dat ze zou waren ok wel 2 keer over een relatie met mijn vriend had nagedacht... :o

Gelukkig denkt mijn vriend er net zo over... wij hadden al een maand en kende elkaar al veel langer daarvoor, voor hij mij voorstelde aan zijn ouders... De rest van de familie kende ik al lang :+

Wildchild serieus? Dat is wel heel erg hoor... Iedereen weet dat dat fooi is...

Er komt een moment dat je je realiseert wie belangrijk is, wie niet meer belangrijk is........
en wie altijd belangrijk zal zijn!
Dus, maak je geen zorgen over mensen uit je verleden, er is een reden dat ze het niet gered hebben in jouw toekomst

It's in your moments of decisions, that your destiny is made

deksel

Berichten: 3773
Geregistreerd: 16-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 20:13

Herkenbaar... Genoeg mensen, waaronder mijn ex wiskunde leraar.
Vorig jaar, toen ik nog een brugwup was had ik een wiskunde leraar B. B deed echt van die rare dingen waarvan je denkt: 'Waarom hebben ze die man ooit aangenomen?'.
Maar goed, wat deed hij dan allemaal?

-Piemels op het bord tekenen -O-
-Rare opmerkingen;
Een jongen J zei tegen een vriend: 'Tss je bent echt een pedo'.
B stond achter hem, die J zei tegen B: 'O nee ik had het niet tegen u hoor'.
B: ' Maak je geen zorgen, ik doe alleen kindjes onder de 7'.
En dan te bedenken dat hij 2 kleuters heeft voortgebracht :x
-Schatje zeggen tegen leerlingen die in hun eentje een toets in moeten halen, niet bepaald prettig..
-Jongens de klas uit sleuren die niet luisteren. Hij pakte serieus een jongen bij zijn arm en trok hem de klas uit.
-Gaan dreigen met papiertjes, en vervolgens niks met de papiertjes doen maar meteen de halve klas er uit sturen.

En ga zo maar door. Ook kon die totaal niet uitleggen.. Heb nu een wiskunde leraar die echt top uitlegt en ik heb eindelijk een goed gevoel over een toets.

Zo ken ik nog wel meer mensen, maar B is toch wel een heel erg geval :+

Eerlijkheid duurt het langst. Daarom zijn sommige mensen zo snel klaar. :D

ilaan

Berichten: 2434
Geregistreerd: 23-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 20:13

Och dat in de stilte coupé ken ik.
Ik ga daar altijd zitten juist om even rust te hebben. Gaan er 2 meisjes achter mij zitten en uitgebreid zitten te praten. Dus ik zeg er iets van, om eerlijk te zijn was ik niet heel vriendelijk... Maargoed. Kreeg ik als antwoord dat er op internet stond dat dit geen stilte coupé was.
Gast, het staat over het hele raam dat dit een stilte coupé is.

Wat ik me wel afvraag is wat de plaatjes op het raam betekenen.
Want naar mijn idee is dit het nieuwe symbool om aan te geven dat het een stilte coupé is:
http://www.prinsmyrthe.nl/wp-content/uploads/2014/02/depritovenaar.jpg

En dit dat je er mag praten:
https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTdqglS4YiseG3GA9Hf5fU7-3wOgaCszZ9DumDjMfCVXXTnbmQM

betadine

Berichten: 3241
Geregistreerd: 19-08-10
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 20:14

Damn mensen hun fooi stelen -O-

Ik heb nu zo een rare vogel als collega. Ruikt altijd verschrikkelijk naar zweet. Vraag mij af hoe vaak per maand die zich wast. Verder is hij wel heel vriendelijk, maar nogal onhandig in gesprekken en floept hij er soms wel iets raars uit in het engels. Het is goed bedoeld, maar altijd zo weardo :o

uva uvam vivendo varia fit

AnnemiekvM

Berichten: 8245
Geregistreerd: 17-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 20:14

Ik zag een keer een vrouw in de supermarkt sperziebonen in haar zakje doen nadat ze de prijssticker er op had geplakt :oo
Heb haar bij de kassa even voor schut gezet...
Toen moest ze opnieuw gaan wegen }:)

Voor altijd in m'n hart, Tommie

M_D_H
Berichten: 17470
Geregistreerd: 01-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 20:15

Charaz schreef:
Weet niet of dat inmiddels al achterhaald is, maar vroeger zeker telde medische gezien 1-2 sigaretten niet als roken.

Is achterhaald...
En zeker voor mijn schoonmoeder die van de huisarts niet mag roken en drinken...
Maar zij bouwt dat om naar 1 tot 2 sigaren is geen roken en 2 biertjes /borreltjes telt niet als drinken...
Stiekem drinkt ze veel meer, maar er wat van zeggen zorgt alleen maar voor frustratie en oorlog...

Er komt een moment dat je je realiseert wie belangrijk is, wie niet meer belangrijk is........
en wie altijd belangrijk zal zijn!
Dus, maak je geen zorgen over mensen uit je verleden, er is een reden dat ze het niet gered hebben in jouw toekomst

It's in your moments of decisions, that your destiny is made

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33777
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Mensen waarvan je denkt...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-10-14 20:16

Ik denk bij dat soort mensen altijd, alleen maar voordelig voor de pensioenfondsen. :=

Telpeva

Berichten: 14676
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 20:18

Mensen die aan het einde van de roltrap even rustig stil staan en om zich heen gaan kijken. Aargh

Ever make mistakes in life? Let's make them birds. Yeah, they're birds now.
http://www.migaria.com/popcorn.gif

Charaz

Berichten: 24278
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 20:18

Mijn patienten mogen ook niet roken en drinken, helaas luisteren ze niet allemaal en dat gaat vaak om meer dan 1-2 sigaretten of drankjes haha.

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before

OdiEtAmo
Berichten: 5560
Geregistreerd: 28-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 20:20

Ik had boodschappen gedaan en liep naar buiten.
Staat er een jochie, absoluut niet ouder dan veertien.
Zo'n tanktop aan, spierballetjes (echt van de getrainde spieren) en jawel... hij stond een peuk te roken.
:roll:

Jolien87

Berichten: 17400
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 20:21

deksel schreef:
Herkenbaar... Genoeg mensen, waaronder mijn ex wiskunde leraar.
Vorig jaar, toen ik nog een brugwup was had ik een wiskunde leraar B. B deed echt van die rare dingen waarvan je denkt: 'Waarom hebben ze die man ooit aangenomen?'.
Maar goed, wat deed hij dan allemaal?

-Piemels op het bord tekenen -O-
-Rare opmerkingen;
Een jongen J zei tegen een vriend: 'Tss je bent echt een pedo'.
B stond achter hem, die J zei tegen B: 'O nee ik had het niet tegen u hoor'.
B: ' Maak je geen zorgen, ik doe alleen kindjes onder de 7'.
En dan te bedenken dat hij 2 kleuters heeft voortgebracht :x
-Schatje zeggen tegen leerlingen die in hun eentje een toets in moeten halen, niet bepaald prettig..
-Jongens de klas uit sleuren die niet luisteren. Hij pakte serieus een jongen bij zijn arm en trok hem de klas uit.
-Gaan dreigen met papiertjes, en vervolgens niks met de papiertjes doen maar meteen de halve klas er uit sturen.

En ga zo maar door. Ook kon die totaal niet uitleggen.. Heb nu een wiskunde leraar die echt top uitlegt en ik heb eindelijk een goed gevoel over een toets.

Zo ken ik nog wel meer mensen, maar B is toch wel een heel erg geval :+


Ik vind dit best zorgwekkend. Ik sta zelf ook voor de klas, basisonderwijs dan wel, maar ik kan me absoluut niet voorstellen dat een professionele leerkracht dit gedrag ooit zou kunnen vertonen.

En verder:
-mensen die bij het naar buiten lopen uit een winkel voor de deur gaan stilstaan.
-mensen die met een slakkengangetje door de winkelstraat slenteren.
-mensen die naar een nieuwe kassa rennen die wordt geopend terwijl ze achteraan in de rij stonden.

M_D_H
Berichten: 17470
Geregistreerd: 01-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 20:22

Mijn broertje heeft als klein kind op vakantie ooit per ongeluk wc papier gejat.
Hij was nog erg klein, jaar of 4 denk ik, en hij begon midden in de winkel te krijsen dat hij ook iets wilde vasthouden. Dus mijn ouders ga van hem het wc papier omdat dat het veiligste was.
Terwijl ze alles op de band leggen loopt hij langs de cassiere terwijl mijn ouders afrekenen.

Eenmaal buiten begint hij in eens te krijsen en niemand snapte waarom tot hij met het wc papier gooide...

Goed... van de week staan we samen in de supermarkt, het joch is nu 16 dus volwassen zou je denken...
We hebben het over dat vooral omdat hij het wc papier moest vasthouden aan gezien dat niet meer in mijn mandje past...
Wat denk je? Gebeurt gewoon exact het zelfde...
Tot aan het krijsen aan toe >;) :roll: :') _O-

En dat snap ik dan echt niet he...
Ik zeg nog tegen hem leg dat papier op de band...

Er komt een moment dat je je realiseert wie belangrijk is, wie niet meer belangrijk is........
en wie altijd belangrijk zal zijn!
Dus, maak je geen zorgen over mensen uit je verleden, er is een reden dat ze het niet gered hebben in jouw toekomst

It's in your moments of decisions, that your destiny is made

nicole_floor

Berichten: 3231
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 20:23

badeendje schreef:
Gaan roken in de trein. Echter als ik daar als (toen) 15-jarige zit durf ik er ook niets van te zeggen, het waren meerdere jongens van een jaar of 20. Dan maar balen! Maar wel echt ongelooflijk, without a shame roken in de coupe.

Dit vind ik wel heel erg onbeschoft. Naja ik ben niet zo'n held, dus wss had ik er ook niks over gezegd

Floor V. Silverlea Spiderman: Eindstand M spr, L1 dress & B SGW
Colet V. Hemmingway: B+0 dress, B+13 L startgerechtigd spr. B+0 SGW

'schoentje'

M_D_H
Berichten: 17470
Geregistreerd: 01-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 20:26

MarlindeRooz schreef:
Ik denk bij dat soort mensen altijd, alleen maar voordelig voor de pensioenfondsen. :=

Valt vies tegen... :')
Allebei al kanker gehad en genezen, allebei al oud(mijn vriend is een nakomeling) schoonmoeder is al in de 70 :+


Charaz schreef:
Mijn patienten mogen ook niet roken en drinken, helaas luisteren ze niet allemaal en dat gaat vaak om meer dan 1-2 sigaretten of drankjes haha.

Hmm... Hier wordt ook absoluut meer genomen dan 2 drankjes...
Ze beginnen om half 11 al aan de duveltjes... en rond 1 uur schakelen ze over op de borrels. Een tussenstop bij het avond eten voor een rood wijntje... maar daarna weer vrolijk door met de borrels...

Maar ze zijn geen alcoholisten hoor... Ze houden gewoon van een drankje...
Standaard grap is dat je voor 6 uur iets gezegd moet hebben tegen ze anders vergeten ze het weer...
Heel zuur maar het is nog echt waar ook :+

Er komt een moment dat je je realiseert wie belangrijk is, wie niet meer belangrijk is........
en wie altijd belangrijk zal zijn!
Dus, maak je geen zorgen over mensen uit je verleden, er is een reden dat ze het niet gered hebben in jouw toekomst

It's in your moments of decisions, that your destiny is made


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: brennie85, chinnie, dinek123, goesju, Gwenvd, hedjuhhh, jmvdh, Ladyson, leanneXXnona, Maanon_, maessie, miamivice, SemrushBot, Snoopysnoep, tengeltje11, Theseus en 168 bezoekers