Daten / relatie: Man kleiner dan vrouw. Go or No?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bellona_K
Berichten: 1956
Geregistreerd: 29-12-08
Woonplaats: Somewhere over the Rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-14 21:29

Inmiddels een jaar geleden dat ik dit topic opende. Leuk dat er vorige maand nog reacties waren (die lees ik nu pas ;) ). Tussen mij en die jongen is het alweer uit, haha. Heeft 4 maanden geduurd en na een maandje gaf ik niks meer om het lengteverschil.

Inmiddels heb ik een nieuwe vriend. Hij is precies even lang als ik (1.83m). Als hij kleiner of groter was geweest dan was hij nog steeds mijn vriend geworden.

Geryon

Berichten: 19260
Geregistreerd: 11-12-08

Re: Daten / relatie: Man kleiner dan vrouw. Go or No?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-14 21:34

Ik ontmoette een leuke jongen via tinder, maar toen ik erachter kwam dat ie even groot was als ik, was mijn interesse totaal verdwenen en dat vond ik echt jammer, maar vind ik gewoon onaantrekkelijk en kan me niet voorstellen dat ik daarvan in de mood kan raken zegmaar. :+ Bleek later wel goed, want hij is echt een psychopaat :+ Nu app ik er met een die 25cm groter is :D

hidsiiiggg

Berichten: 240
Geregistreerd: 18-10-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-14 22:11

Voor mij een no go:p al is het wel een uitdaging... ik ben 1.79 m lang dus er zijn genoeg jongens die erg leuk zijn maar ook een paar centimeter kleiner:s dan haak ik af (a) vriendje nu is gelukkig 1.95:D

Palmera

Berichten: 9457
Geregistreerd: 25-09-08
Woonplaats: La Palma

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 02:35

Absoluut niet! Ik wil niet 'hoi schatje' hoeven brullen in de diepte.
En ik ben 1.68m. Maar Spaanse mannen zijn zó klein! Best lastig hier.

Paisano

Berichten: 12586
Geregistreerd: 28-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 13:28

Ik heb al eerder gereageerd, maar heb nu toevallig een foto waar je onze lengte duidelijk ziet:

Afbeelding

Ik en mijn kleintje :D Hij is 1.65, ik 1.70. Op de foto heb ik hakken aan, dan ben ik echt een kop groter. De eerste weken was het toch wat onwennig om hakken aan te doen, maar nu denk ik er niet eens meer bij na. Het staat me leuk, hij ziet me zo het liefst en het lengteverschil maakt me allang niet meer uit :D Het kan dus echt wel :j

Niekj_Jente
Berichten: 2433
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Limburg

Re: Daten / relatie: Man kleiner dan vrouw. Go or No?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 03:47

Mag ik mij ook melden?
Altijd gezegt dat ik nooit iemand zou daten die kleiner/evengroot is.
Mijn twee exen waren dat ook ongeveer een 12 cm groter dan mij en best gespierd.
Nu date ik met een jongen wat even groot is of net ietjes kleiner, en wat smaller dan mijn exen.. maar het maakt me echt niet meer uit. Hij is gewoon super leuk en lief!

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 13:39

Ik ben heel blij dat mijn relatie met een kleinere jongen uit is, en dat ik nu een relatie heb met een man die langer is dan ik. Kan ik mooi op mijn hakken naast hem paraderen. En ik vind het fijner met slapen, zo'n groot lichaam om in weg te kruipen.

Ik heb me ergens altijd geschaamd als ik met mijn ex was.

_Ekenna
Berichten: 2803
Geregistreerd: 25-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 13:57

lieveli schreef:
Ik heb me ergens altijd geschaamd als ik met mijn ex was.

Als ik nu terug kijk op mijn vorige relatie dan realiseer ik me dat ik me er stiekem ook voor schaamde terwijl ik dit toendertijd nog gepost heb.
_Ekenna schreef:
Mijn vriend is zo'n 4/5 cm kleiner. (Ik 1.80, hij 1.75) Het was een beetje vreemd de eerste paar dagen, maar ik geef er nu niks meer om. Ik weet dat hij me kan beschermen als de beste mocht het nodig zijn, dus ik voel me hartstikke veilig bij hem. Daarnaast hou ik ontzettend van hem. Ik laat echt niet de relatie varen omdat hij kleiner is en het dan een minder mooi beeld is. :-)

Ik stond nooit rechtop bij hem, altijd een knie gebogen. Durfde geen schoenen aan waar een hak van 1 (ja, één cm) onder zat. Was toch weer een cm. ;(
Ik heb nu een vriend die wat langer is en dat voelt zó veel fijner voor mij in alle opzichten. Knuffelen, lekker tegen aan kruipen etc.

SummerLess

Berichten: 1180
Geregistreerd: 26-12-08
Woonplaats: Onder een Hunebed, met een laptop en een telefoon.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 14:29

Ik ben zelf 1.90m en het is zeer moeilijk in mijn regio een jongen te vinden die langer is dan mij.
Ik heb 2 vriendjes gehad die kleiner dan mij waren. Ik keek tegen hun voorhoofd aan en ik vond het niet zo'n heel erg groot probleem maar op een gegeven moment stoorde ik me er wel heel erg aan..
Ik vind het dus zelf een NO go

Blue_Eyes

Berichten: 20354
Geregistreerd: 17-07-07
Woonplaats: Zuid

Re: Daten / relatie: Man kleiner dan vrouw. Go or No?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 14:42

Ik ben 1.68 en mijn man is 1.70, maar de meeste mensen denken dat ik groter ben, want, jawel, ik sta rechtop en hij niet altijd. We zijn ruim 14 jaar samen, waarvan 13 getrouwd, en hebben twee kinderen. En weet je - in het begin vond ik het minieme lengteverschil wel jammer, maar nu interesseert het me echt niet meer. Zelfs eigenlijk wel makkelijk - wij hoeven geen autostoelen te verstellen etc. Me ervoor schamen? Nog in geen 100 jaar!