Help! Waar is het toch gebleven

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Themba

Berichten: 1444
Geregistreerd: 02-06-08
Woonplaats: Rheden

Help! Waar is het toch gebleven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-14 08:30

Oké dames misschien dat jullie mij kunnen helpen.

Ik ben opzoek naar het volgende:

Twee maal een overschrijvingsbewijs van de auto's

Het volgende weet ik nog

Heb ze nog gehad tijdens de verhuizing

Zat in de zelfde doos als alle garantiebewijzen ( die al wel gevonden )

Die doos is niet op zolder geweest alle belangrijke papieren zaten in 1 doos en die heb ik beneden in de kast gezet.


Wie o wie heeft de goude tip!

You make my world perfect


moonshine88

Berichten: 974
Geregistreerd: 07-03-05
Woonplaats: Noord-Sleen

Re: Help! Waar is het toch gebleven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 08:33

Ik denk in die ene doos

Useful M1 + 4 dressuur en B+4 springen
Floyd
Rarniska M1 dressuur en B+2 springen
Deamlady op naar ons B-debuut

Britta31

Berichten: 13065
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Help! Waar is het toch gebleven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 08:41

Gestolen door iemand van het verhuisbedrijf?

Britta, OUWE TAAIE.Mijn kerstmutsje.Old but still going samen met onze knuffelruin Nappie.Britt, ik mis je.

gohya

Berichten: 33014
Geregistreerd: 25-03-07
Woonplaats: Ermelo.

Re: Help! Waar is het toch gebleven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 08:43

In je auto?

FB Groep Second Chance.

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37151
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 08:45

Kabouters in huis gehad misschien of toch niet in die doos. Het is maar een klein papiertje wat je gemakkelijk kwijt raakt. De doos helemaal opkiepen en alles in je handen nemen en uitschudden. Wie weet zit hij ertussens in of tussen.

Maar geen paniek als het is voor verkoop van je auto dan kun je het probleem omzeilen. Ik kwam er achter op het moment dat de koper voor de deur stond om mijn autootje op te halen. Papiertje netjes klaar gelegd de avond ervoor. De dag erop spoorloos verdwenen en ook nooit meer opgedoken. Ik was echt helemaal in paniek maar de koper had het meer aan de hand gehad. Bij het postkantoor betaal je een klein bedrag extra als je verder alle papieren, legitematiebewijs en sleutels kunt tonen. Daar kun je ook zonder verkoop een nieuw papiertje halen trouwens.

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

Themba

Berichten: 1444
Geregistreerd: 02-06-08
Woonplaats: Rheden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-14 08:47

Die doos is leeg en staat opgevouwen boven. Had voor de zekerheid nog gekeken maar zat niks meer in.

In de auto nee. Draderigst wel van het kentekenbewijs maar dit deel lag echt ergens binnen.

En wij hebben zelf verhuisd dus kan ook niet gestolen zijn. Ik heb zelf ook deze doos verhuisd naast mij in de auto en niet uit het zicht verloren.


Aaaaaaaaaah word gek

You make my world perfect

Themba

Berichten: 1444
Geregistreerd: 02-06-08
Woonplaats: Rheden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-14 08:47

karuna schreef:
Kabouters in huis gehad misschien of toch niet in die doos. Het is maar een klein papiertje wat je gemakkelijk kwijt raakt. De doos helemaal opkiepen en alles in je handen nemen en uitschudden. Wie weet zit hij ertussens in of tussen.

Maar geen paniek als het is voor verkoop van je auto dan kun je het probleem omzeilen. Ik kwam er achter op het moment dat de koper voor de deur stond om mijn autootje op te halen. Papiertje netjes klaar gelegd de avond ervoor. De dag erop spoorloos verdwenen en ook nooit meer opgedoken. Ik was echt helemaal in paniek maar de koper had het meer aan de hand gehad. Bij het postkantoor betaal je een klein bedrag extra als je verder alle papieren, legitematiebewijs en sleutels kunt tonen. Daar kun je ook zonder verkoop een nieuw papiertje halen trouwens.



Oké dank je wel auto gaat naar de sloop zal ze zo eens bellen.

You make my world perfect

Sanet

Berichten: 7845
Geregistreerd: 10-10-04
Woonplaats: Fryslan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 08:48

Niet toevallig bij de verzekeringspapieren van de auto gestopt in een map ofzo?

Syb (1997) ZZ-Zwaar+6!
Lyr
(2011) Z1+8! (+ veulen 2024)
Thyra (2022)
#FriezenGek 27#

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37151
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 08:51

Waar zijn de andere dingen die in de doos zaten? Zit hij daar niet ergens tussengefrommeld.

En als het is voor de sloop. Die doen er niet zo heel moeilijk over. Een gejatte auto wordt normaal niet naar de sloop gebracht. :) aan de hand van het chassisnummer van de auto kunnen zij nagaan dat de auto wel op jullie naam staat. Idd even erheen bellen.

Vraag wel naar het vrijwaringsbewijs en bewaar dit goed voor langere tijd.

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

Britta31

Berichten: 13065
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 09:04

Onder in de doos zitten van die flapjes,hoe je dat ook noemt. Van het dichtvouwen aan de onderkant van
De doos.Dat zit los en daar kan iets kleins tussen schuiven.Beetje onduidelijk.

Britta, OUWE TAAIE.Mijn kerstmutsje.Old but still going samen met onze knuffelruin Nappie.Britt, ik mis je.

xSwanHeart

Berichten: 4421
Geregistreerd: 03-01-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 09:31

karuna schreef:
Maar geen paniek als het is voor verkoop van je auto dan kun je het probleem omzeilen. Ik kwam er achter op het moment dat de koper voor de deur stond om mijn autootje op te halen. Papiertje netjes klaar gelegd de avond ervoor. De dag erop spoorloos verdwenen en ook nooit meer opgedoken. Ik was echt helemaal in paniek maar de koper had het meer aan de hand gehad. Bij het postkantoor betaal je een klein bedrag extra als je verder alle papieren, legitematiebewijs en sleutels kunt tonen. Daar kun je ook zonder verkoop een nieuw papiertje halen trouwens.

Ik denk dat jij een ander papiertje voor je ziet. Het overschrijvingsbewijs kan het postkantoor niet voor je printen. Je tenaamstellingsbewijs wel, als je alle andere papieren nog hebt.
Voor een nieuw overschrijvingsbewijs zal je contact met het RDW op moeten nemen. Je krijgt dan alle papieren nieuw, nu waarschijnlijk als kentekencard. Daar zitten dan wel weer kosten aan verbonden.

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37151
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Re: Help! Waar is het toch gebleven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 13:29

Overschrijvingsbewijs komt ook van postkantoor af. Tenminste toen wel en de laatste keer heb ik het ook bij het postkantoor geregeld.daar zitten ook rdw overschrijf kantoren bij.

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

Duhelo

Berichten: 28496
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 13:33

Mw ->lzp

xSwanHeart

Berichten: 4421
Geregistreerd: 03-01-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 18:34

karuna schreef:
Overschrijvingsbewijs komt ook van postkantoor af. Tenminste toen wel en de laatste keer heb ik het ook bij het postkantoor geregeld.daar zitten ook rdw overschrijf kantoren bij.

Ik werk zelf bij een postkantoor (tenminste, postNL servicepunt, het postkantoor bestaat niet meer) dat ook overschrijvingen doet, maar een overschrijvingsbewijs kan je bij ons echt niet krijgen. Die optie zit ook niet in ons systeem. Misschien is het voor jou al een aantal jaren terug?

speurneusc

Berichten: 5348
Geregistreerd: 06-08-12
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 18:35

gewoon ff site rdw kijken, volgens mij zo on line aan te vragen kost iets van 21 euro

zelf een hoefijzer maken met epoxy...https://carolsshop.nl onder epoxy en meer, bij de startsets/sets. Nu ook voor de cricut fans, glasblokken 19x19 of 19x9

Themba

Berichten: 1444
Geregistreerd: 02-06-08
Woonplaats: Rheden

Re: Help! Waar is het toch gebleven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-14 20:04

Ja klopt 31 euro! Vind het zo zonde. Heb het puur nodig om de auto naar de sloop te brengen!

You make my world perfect

speurneusc

Berichten: 5348
Geregistreerd: 06-08-12
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 20:48

dan moet je ff goed verder zoeken... miss vind je um wel ergens tussen, vast er uit gehaald of zo???

zelf een hoefijzer maken met epoxy...https://carolsshop.nl onder epoxy en meer, bij de startsets/sets. Nu ook voor de cricut fans, glasblokken 19x19 of 19x9

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Re: Help! Waar is het toch gebleven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 20:49

Kijk eens bij de autoverzekeringspapieren?

Je suis Charlie.

Animal

Berichten: 8444
Geregistreerd: 03-03-12
Woonplaats: Westerlee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 20:53

Wat vervelend zeg! Ligt hij niet tussen andere papieren die uit deze doos afkomstig zijn?
Of heb je ze bij de andere 'autopapieren' gelegd?
Misschien kun je hier het gouden antwoord vinden? [LZP] Meest vreemde kwijtraakplekken?

Beat drums, not people!

speurneusc

Berichten: 5348
Geregistreerd: 06-08-12
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 23:18

oja dat kleine deeltje 3... dat bestaat volgens mij niet meer, is nu 1 totaal geprint vel, dus miss zoek je naar iets dat er niet is, ff je "gewone" kentekenbewijs goed bekijken

zelf een hoefijzer maken met epoxy...https://carolsshop.nl onder epoxy en meer, bij de startsets/sets. Nu ook voor de cricut fans, glasblokken 19x19 of 19x9

Tazzey
Berichten: 9479
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Re: Help! Waar is het toch gebleven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 09:04

Vervelend dat soort dingen kwijt te raken. Het is nog vervelender dat je die dingen vrijwel altijd weer terug vind als je een vervangend exemplaar hebt gekregen (meestal tegen een schandalig bedrag). Succes met zoeken!

Themba

Berichten: 1444
Geregistreerd: 02-06-08
Woonplaats: Rheden

Re: Help! Waar is het toch gebleven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-01-14 11:09

Gevonden!!!!!!


Ze zaten in een blik met boekjes van mijn zoon... Geen idee hoe het daar komt maar ik ben allang blij dat ik ze heb!

You make my world perfect

Melisjee

Berichten: 8755
Geregistreerd: 20-11-05
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 13:08


speurneusc

Berichten: 5348
Geregistreerd: 06-08-12
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 15:15

haha hoe krijg ik iemand gek, door deze link te sturen, gelukkig had ze ze al... }>

zelf een hoefijzer maken met epoxy...https://carolsshop.nl onder epoxy en meer, bij de startsets/sets. Nu ook voor de cricut fans, glasblokken 19x19 of 19x9


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie