Moet zo naar de tandarts en ja je raad het al!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Moet zo naar de tandarts en ja je raad het al!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-12-03 16:01

Snik, zo naar de tandarts en ja je raad het al!!

Ja idd ik was even vergeten dat ie had gezegd de vorige keer (bijna een jaar geleden) dat ik een gaatje had maar dat het toen nog niet groot genog was om te boren.... Maarja, daar kwam ik dus net achter en heb maar even in mijn mond gekeken met 2 spiegels......... Waaahhhh dat had ik dus veel eerder moeten doen, ik heb dus echt een behoorlijk gat rechtsboven in mijn kies (1 na achterste kies) en ik ben alz o bang voor spuiten en helemaal als het in mijn mond betreft Huilen Maarja, heb ook heel gevoelige tanden dus zonder injectie is ook niet echt een optie Boos!

Dus lieve bokkers ik ga zo maar in de martelstoel zitten bij de tandarts en zal mijn lot, hoop ik, waardig ondergaan Huilen

Denk aan mij Vriendjes zijn?


RTM
Berichten: 6130
Geregistreerd: 16-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 16:07

Sterkte Ach gut

Maar je moet maar zo denken, als er nu niks aan gedaan wordt, dan wordt de pijn alleen maar erger en dan ben je een heel stuk verder van huis Vriendjes zijn?

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 17:06

mijn tandarts heeft ook al 2 x bij de halfsjaarlijkse controle een bijna gaatje gezien. misschien moet ik er binnenkort ook aan geloven: mijn 1e gaatje oh oh sterkte voor vanmiddag

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 17:59

En heb je het overleefd? Knipoog

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 18:02

Ach joh, beetje boren Haha! Ik ben ook 2 weken geleden geboord in m'n kies, geen verdoving, die naald vind ik erger dan het boren Haha!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 18:03

Aww arm schaap Haha!

Ik heb ook een gaatje geloof ik, en ik moet volgende week Nagelbijten / Gniffelen Echt vreselijk, brr

ponymeid1
Berichten: 11472
Geregistreerd: 16-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 19:06

Ik had vroeger antibiotica gehad, en toen kreeg ik op mijn 'grote-mensen' tanden Haha! donkere vlekken. Die hebben ze dus weggezaagd en soort nieuw laagje over gemaakt en zo. Maar omdat ik nog wisselde, werd het geen blijvende. Nu moet ik maandag naar de tandarts, en dan gaan ze een definitieve tand-ding-laag er op doen.. Geloof ik.. Of we gingen eerst even praten over wat we gaan doenn.. Naja kweet niet.. Zie er iig heeeeeel erg tegenop Boos!

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 19:09

Bleeh! Ik moet 16 december... Ik hoop dat ik niets heb.
Veel sterkte, hoop dat het goed gaat.

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 19:10

Blerg... Ach gut

De grootste ingreep die ik bij de tandarts ben ondergaan is het bijwerken van 2 kiezen omdat ze afgebroken waren etc. Hiervoor moest wat boorwerk aan te pas komen (met van te voren uiteraard verdoving)
Ziek, ziek dat ik was... getver gewoon

Sterkte en succes! Ach gut

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

Djesseka

Berichten: 3465
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 19:15

Hè bah! Geen tandartsdrama's voor mij: Lekker een gaatjesloos gebit Haha! Haha! Haha! ! (Nog wel...) Ben je al geweest??? En???

    Zolang je maar jezelf was, jezelf bent, jezelf blijft.
    Voor altijd.

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 19:43

aah bag...ik heb gelukkig nog nooit geaatjes gehad Haha! hoe is het gegaan???

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 20:15

Ik vind dat ook altijd verschikkelijk, maar de laatste keer viel het echt enorm mee met boren, zat me helemaal op te fokken voor niks..
Ben benieuwd hoe het gegaan is? Hopelijk is het een beetje meegevallen!

Wie steeds achter de kudde aanloopt, sjouwt altijd door de stront

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-12-03 16:09

Poehee, was even schrikken gisteren Heb me de hele weg naar de tandarts toe in de stress gezeten en was bijna in staat om gewoon rechtstreeks naar stal toe te rijden (was zomaar de afspraak vergeten Cool ) maar nee, ik ben braaf naar hem toe geweest. Eenmaal in de stoel begon ik peentjes te zweten:'ik heb een gaatje hoor" zei ik nog.........

Nee hoor kwam toen het verlossende antword je hebt gewoon een donkere verkleuring, daar ga ik niet in boren Haha!

Dus al met al viel het dit keer mee en ben ik uiteindelijk zonder kleerscheuren uit de tandartsstoel op gestaan

Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 17:38

Wow, heb jij ff mazzel! Dat scheelt wel zeg, gaatje of tandverkleuring, pfoe! Enne, nou gewoon netjes blijven poetsen he.... Knipoog

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 13:09

Voor niets zo druk gemaakt dus Knipoog
Gelukkig maar Haha!

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 13:14

Ik ben afgelopen woensdag geweest en lag met en lachstuip van de zenuwen in de stoel.De tranen biggelden over mijn wangen.Gelukkig zei mijn tandarts dat ik niet de enige was die zo reageert Tong uitsteken Natuurlijk stelde het weer niks voor dat vullen van dat gaatje......... Clown


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot, JornaR, Mar_M, Nalonyda en 154 bezoekers