Creatieve boodschap gezocht voor vieze toiletcollega's

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Daihyo

Berichten: 88039
Geregistreerd: 01-06-01

Creatieve boodschap gezocht voor vieze toiletcollega's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-13 16:06

Hoe vat je alles in 1 titel, dat gaat eigenlijk niet :+

De situatie is als volgt. Ik werk op een kantoor, op de 1e verdieping. Op deze verdieping werken een stuk of 15 vrouwen. Wij delen met zijn allen 2 toiletten.
Nu is om de zoveel weken het voorste toilet vies (of vaker, deze week is het al 2x raak). En met vies bedoel ik niet een simpel remspoor in de toiletpot (wat ik ook al ranzig vind), maar ook op de toiletbril, aan de muur, soms zelfs op de deurklink of de kraan buiten het toilethokje. Naast de bruine variant, zien we ook regelmatig de rode variant (bloed) op plekken waar het niet hoort.

Wanneer dit geconstateerd wordt, gaan er uiteraard mailtjes uit naar de vrouwelijke collega's op de 1e verdieping en er hangt inmiddels ook een limmerick met de strekking 'Kijk even achterom voor je de deur uit loopt' op de muur. Maar helaas, het werkt niet. Er zijn meerdere verdachten, maar zeker weten doet niemand het. Tenslotte hangen er geen camera's op het toilet of houdt er iemand precies in de gaten wie wanneer gaat.

Hoe krijgen we deze ranzige collega('s) zover dat ze ietwat hygiënischer met deze ruimte omgaat, zodat we er allemaal fatsoenlijk gebruik van kunnen maken?

En ik maar denken dat mannen smerige toiletgangers zijn :r

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!


Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Berichten: 27966
Geregistreerd: 22-07-08
Woonplaats: Niet meer in Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 16:09

Mijn vriendje had op zijn kantoorplee een FAQ opgehangen. "Wat te doen als ..." zeg maar. Hielp goed :j

Maareh: getverredemme :r Da's toch te goor voor woorden?!

Heb jij een Arabisch volbloed (of minstens 50%) en rij je western? Word lid van de gezellige en sportieve DAWRA!

hippo

Berichten: 813
Geregistreerd: 03-06-04
Woonplaats: zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 16:12

Oh bah wat smerig is dat zeg!

Wij hebben binnen op de deur ook een tekst hangen met: "toilet schoon achter laten a.u.b."


Zidane
Mijn Toppertje <3
Mijn paardje doet het momenteel zo fijn, hij weet ineens óók dat er bakkabouters zijn!!
:=

_PatriciaH
Berichten: 4937
Geregistreerd: 25-01-08
Woonplaats: Nistelrode

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 16:12

Gadverdamme wat zijn sommige mensen toch vies. Wij zeggen vaak dat mannen vies zijn maar vrouwen kunnen er ook wat van |o

Helaas ook ik heb wel eens geprobeerd bij de heren iets op te hangen maar niets helpt...

chanicha

Berichten: 12142
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 16:12

Ruim zelf je rommel op, ben je moeder niet!

On bended knee is no way to be free……
Ter ere aan Peter R. De Vries.

ZaZu Curacao vakantiestudio’s/appartementen verhuur, kijk op Instagram!

melody7

Berichten: 13685
Geregistreerd: 16-02-11
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 16:13

Ohh gadverdamme, en hoe krijgen ze het voor elkaar :r

"poepen doen we in de pot anders het ruikt het hier zo rot"

Ik zou vooral niet te subtiel zijn :') op google zijn vast wel wat creatieve zinnen :j

Mijn cavia's volgen? Dat kan! Facebook: Guinea Pigs Adventures Dagelijks op instagram: Klik

JamieC

Berichten: 271
Geregistreerd: 14-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 16:13

Hè getsie!

Wij hebben een hart maar daarop:
Use me well and keep me clean,
I'll never tell what i've seen.

Je zou er zoiets van kunnen maken dat op voorwaarde dat -eerste zin- de wc -tweede zin- :)

Succes!

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 16:14

http://www.spreuktegeltje.nl/Site/index.php?cat=4

Tadaa :D :')

Ik snap dat overigens nooit dat je dat doet op een wc die niet van jezelf is. :?
Hoe zou je de wc bij hun thuis eruit zien zou je denken dan :r :r

Mannen zijn overigens ook HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL ranzig is mijn ervaring.

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

lilskie
Berichten: 444
Geregistreerd: 25-01-13
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 16:15

Bah bah bah! Eigenlijk moet je heel kinderachtig met dit soort dingen omgaan. Zo'n stripverhaaltje uitdraaien speciaal voor kleuters die net zelf naar het toilet kunnen. En die dan dus ophangen in het toilet..

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Berichten: 27966
Geregistreerd: 22-07-08
Woonplaats: Niet meer in Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 16:15


Heb jij een Arabisch volbloed (of minstens 50%) en rij je western? Word lid van de gezellige en sportieve DAWRA!

Esther_

Berichten: 3995
Geregistreerd: 03-09-04
Woonplaats: omgeving Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 16:16

Is het niet iemand van een andere verdieping? Wij hadden het namelijk dat mannen op de dames wc gingen incl. spetters etc. Bleek voor een groot deel van een andere verdieping af te komen die onze toilet gebruikte als die van hun bezet was.

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 16:16

Zou het hok echt helemaal volhangen :)) :D :D

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

Sodeletuut

Berichten: 21303
Geregistreerd: 14-08-07
Woonplaats: Drenthe

Re: Creatieve boodschap gezocht voor vieze toiletcollega's

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 16:17

Nep bewakingscamera ophangen? :))

They explain life to me every day ~
Spoiler:
Zet &if=1 achter een url van een topic, en zie alleen de foto's

Daihyo

Berichten: 88039
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-13 16:18

Daar denk ik liever niet over na youngster :+
Die tegeltjes zijn handig *gaat lezen*

Subtiel moet het niet zijn, anders had de limerick wel geholpen.
De mailtjes zijn ook niet meer subtiel overigens. Die van vandaag heb ik zo verstuurd:
Citaat:
Helaas heeft nu ook de linkerkraan in het damestoilet het moeten ontgelden. Ik wil me er niet in verdiepen wat het is, maar het ziet er allesbehalve smakelijk uit.

Zullen we allemaal de hygiëne/fatsoensnormen in acht nemen?


Die van chanicha is wel een duidelijke :))

Rije: en wat stond er verder op? Op een humoristische manier geschreven?
Ik kan wel zoiets in elkaar flanzen inderdaad :j

Esther_: kan het me niet voorstellen, maar wie weet inderdaad...

lilskie: ook een goed idee. Die is vast wel op Google te vinden.

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

liedje89
Berichten: 7156
Geregistreerd: 09-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 16:19

Laatst bijgewerkt door liedje89 op 06-11-13 16:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Ironically common sense is not common...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 16:19

Hier gaan de kerels op mijn wc (ben de enige dame op dit stukje vleugel) en moet ik dus vaak naar een andere vleugel lopen..

Ik zou op elke deur, flink lettertype, boodschappen hangen. Desnoods heel kinderachtig een tijdenlijst bijhouden waarop iedereen zet wanneer die geweest is.

Of een collega met bureau en al in het zicht van de wc positioneren.

Finesse

Berichten: 533
Geregistreerd: 12-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 16:20

Schaamteloos hoe sommige mensen zo'n toilet achter kunnen laten. Ik vraag me überhaupt af hoe ze dat voor elkaar krijgen, wat doen die mensen met hun oliebol :r

Misschien een idee om van die hygiënische (vochtige) schoonmaakdoekjes te kopen en daar neer te leggen, kosten delen met de afdeling? Bij de action of lidl kosten die dingen geen drol :+ (beetje misplaatste woordspeling). En dan een briefje op de deur met een creatieve tekst, verwijzend naar die doekjes. (ook fijn voor jezelf om van tevoren de bril ermee af te nemen)

Daantjuh88

Berichten: 1732
Geregistreerd: 13-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 16:21

Gedsie... Op mijn vorige werk ook gehad. Altijd dikke remsporen erin, bah. Bleek dat als de mannen van beneden moesten schijten dit op de dames wc boven deden.... Ook briefjes opgehangen etc. Probleem was nog niet opgelost toen ik daar weg ben gegaan, maar volgens mij stonden ze op het punt om sleutels uit te delen aan alleen vrouwen van de afdeling -O-

caboclo

Berichten: 2632
Geregistreerd: 03-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 16:22

alle vrouwen samen nemen en hier over praten

als het echt nog 1 keer voorkomt dreigen met een camera
als dat niet werkt een cam of iets plaatsen en na elk bezoekje even gaan kijken

(webcam/camera niet in de wc zelf nattuurlijk maar gewoon waar ze langs binnen komen ''gang''
dan na iedere pauze wc controleren schoon is goed ene vies even in de gaten houden wie er is geweest ?!
na een aantal dagen/weken ken je haar er zo uit vissen...

succes

onze zoon Dylan geboren op 01-12-11

Daihyo

Berichten: 88039
Geregistreerd: 01-06-01

Re: Creatieve boodschap gezocht voor vieze toiletcollega's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-13 16:29

Finesse: daar hebben we het intern ook al over gehad, maar iedereen is eigenlijk van mening dat iemand toch gewoon het fatsoen in acht moet nemen van een toilet schoon achterlaten. Iets met volwassen mensen en verantwoordelijkheidsgevoel.
Ik gaf echter de voorkeur aan doekjes :+

Dit is echt een vrouw. Aangezien mannen over het algemeen geen last van maandelijks bloedverlies hebben en wij wel ongeveer maandelijks van een bebloede wc :=

Denk dat ik voor nu deze maar even 5x uitprint
Afbeelding

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

Finesse

Berichten: 533
Geregistreerd: 12-11-02

Re: Creatieve boodschap gezocht voor vieze toiletcollega's

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 16:35

Ik zou die voorkeur ook hebben Amanda :+ Liever een paar euro neertellen voor een (hopelijk) brandschoon toilet dan vertrouwen op het verantwoordelijkheidsgevoel dat deze persoon klaarblijkelijk niet heeft. Maarja, dan moet iedereen in willen stemmen natuurlijk… Hopelijk helpt die print!

Daihyo

Berichten: 88039
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-13 16:36

Hij is gewijzigd.
Deze tekst wordt het, op A4 afgedrukt:
Toiletregels damestoilet:
1: blijf zitten tot de voorstelling voorbij is.
2: kijk na het ophijsen van broek of rok even om of je niets verloren bent onderweg.
3: controleer je handen op eventuele randverschijnselen.
4: spoel het toilet door.
5: was je handen.
6: ruim de achtergebleven rekwisieten achter je op.

Zo heeft de volgende ook een fijne voorstelling :)

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

Traiectum

Berichten: 1514
Geregistreerd: 30-01-06
Woonplaats: In m'n hoofd altijd ergens anders

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 16:37

Doekjes op het toilet lijkt me anders ook geen fijn idee. Als mensen die gaan doorspoelen krijg je er nog een flinke verstopping bij :+

Tijdens een bijbaantje, lang geleden, gebeurde dit ook. Baas heeft toen gedreigd dat als hij er achter kwam wie het was, die persoon op staande voet ontslagen zou worden. Toilet was vanaf dat moment altijd blinked schoon :D

Zij springt over wolken heen, en ze komt niet meer omlaag ...
Dag vrouwtje, dag liefje.
Dag tutje.
† 16-07-2011

purny

Berichten: 27462
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 16:37

Briefjes ophangen met de mededeling dat wanneer het niet schoner word je een plasketting in gebruik gaat nemen. Als men niet volwassen genoeg is om het netjes achter te laten dan maar net zoals de lagere school met een ketting die je moet halen wanneer je naar de wc moet. Of een sleutel halen bij de receptie?

Omdat ik een verstandelijke beperking heb begrijp is het voor mij moeilijk om bepaalde onderwerpen juist te begrijpen. Ik lees de dingen net iets anders dan jullie bedoelen. Communicatie is dan ook niet mijn sterkste punt

Konstantine
Berichten: 10902
Geregistreerd: 19-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 16:37

Belachelijk dat het nodig is... :n

Werkt er niet toevallig een vijftienjarige op je afdeling, die nog maar net ongesteld is en het nog niet zo goed kan? :+


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 6marly6, 996981, Amazonbot, atilla, Blacky94, chocky84, Colien, DoretteK, Esbjerg, friendly, Gaabje, germie, IASCrawler, Ineke2, Lestria, Lian, Lola25, ManonGrr, MarJon, Stephaniiee_, tienus63, Ubermetrics, winnetou4502, Xayah, xEva, xJolijn, Zebrastreep en 254 bezoekers