Foto's uploaden

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
judith
Berichten: 1186
Geregistreerd: 14-01-01

Foto's uploaden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-12-03 16:55

Ik heb een digtale camera gekocht en nu wil ik uiteraard ook zelf foto's kunnen plaatsen op bokt enzo... Maar via welke pagina kan ik dat het beste doen? Ik zag bij HAW wel dat topic staan maar welke is het handigst en waar hoef je echt nergens te betalen en heb je geen verplichtingen? Ik zag namelijk bij een aantal staan dat je je digitale foto's kunt laten afdrukken, maar dat wil ik niet! Dat kan ik thuis wel.. Dus de makkelijkste nederlandse pagina hiervoor zonder al teveel poespas eromheen? Wie helpt?


IcePrincess

Berichten: 7741
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 17:02

ik upload mijn foto's gewoon bij mijn eigen privider. daar doen ze het altijd.
Alleen heb je daar wel een ftp-programmatje voor nodig, ik weet dat het bij planet en chello kan, de rest weet ik niet zeker, maar het is iig wel gratis Lachen

judith
Berichten: 1186
Geregistreerd: 14-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-12-03 20:11

Iemand nog andere suggesties? Ik heb namelijk even bij mijn eigen provider gekeken.. zonnet... maar daar kan ik niks vinden...

LilAngel
Berichten: 222
Geregistreerd: 29-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 20:36


Leo

Berichten: 50105
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 20:43

Ik upload bij www.picserver.org en werkt goed Alleen ligt ie er de laatste tijd nog wel eens uit.. Scheve mond

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 21:01

Je kunt ook even voor een stuk of tien uploadsites kijken bij de handleiding hier van bokt Lachen genoeg keuze!!

Live,LOve,'ndLaugh


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Danseresje, Googlebot, MairiMacBran, Ubermetrics, x_spekkie_x en 71 bezoekers