Model worden/hoe? #2

Moderators: Polly, Dani, Leo, Shanna, Hanmar

Resistance

Re: Model worden/hoe? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 21:13

Ik vind die laatste foto echt prachtig, Donnar! :)

www.sodrahalla.nl Apartementen in een Zweeds landhuis!

Ik word soms wat fel in discussies. Bij voorbaat sorry, uiteindelijk is het nooit mijn bedoeling om iemand boos te maken.

Joolien
Stormjager

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 14:44

Ik kom hier ook weer eens om de hoek zeilen :)

@Donnar, wauw, die laatste is heel erg mooi.

@Sterre, nergens voor nodig, gewoon doen! Als je het leuk vind, maakt het geen piep uit hoe je er uit ziet. Dat je toevallig een geweldige kop hebt voor de foto's is enkel mooi meegenomen. :D Je hebt een onwijs toffe uitstraling, dat is belangrijker dan de juiste maten hoor :)

@Trui, ik vind het 'gewone' kiekjes, dat kan beter, maar dan vooral als fotograaf ;) Wat ik voor jou als tip mee wil geven, je oogt nu nog heel kinderlijk, je mag wat stoerder worden in je uitstraling. Misschien iets met make-up doen, dat geeft vaak automatisch een boost voor je uitstraling, kijk mij eens, ik voel me goed! En verder, door je onzekerheid kruip je wat in elkaar en heb je geen nek, prober dus je nek lang te maken, schouders omlaag. Niet de kin omhoog, want dan sla je door :P
Oefen in de Spiegel, kijk naar bladen, hoe 'de meiden' poseren en doe het na. Leer je lichaam kennen :)

Stormchasen, jagen op onweersstormen en ander extreem weer in Nederland, Duitsland, België en Frankrijk.
Happystormchaser

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 16:53

Hmmm ja ik snap je tip maar ik doe juist wat je altijd op tv hoort. Nek lang, kin laag. Dat probeer ik juist te doen. En nee niet op alle fotos maar er zitten er echt wel bij waarop ik dat doe, dus dan zal K waarschijnlijk niet goed kunnen ofzo? Ja en ik draag normaal geen makeup ook dus ik heb al meer op dan normaal. En ik moest t zelf doen dus ik had ook geen ervaring of hele kast met makeup :’)

Een koude trui, is geen goede trui.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 17:11

Volgens mij heb je gewoon geen professionele fotograaf hier. In je poses kun je wel nog veel oefenen (iedereen moet het leren toch). De outfit vind ik ook net niet, de jas in combi met de broek vind ik net te grof.

Makeup hoeft niet, maar styling doet wel veel.

"I say the forces of this planet all were bound in this cat" (Zita Swoon)
I guess I wish you well, a little bit of heaven and a little bit of hell...

LilChar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 17:19

Trui, ik vind de foto´s qua fotografie ook niet zo denderend. Ik vind de locatie wel leuk bij je outfit passen, vind sowieso de outfit persoonlijk wel leuk.
Foto 2 en 5 vind ik leuk en passen volgens mij ook het best bij jou hoe je bent, of in ieder geval het beeld dat ik bij jou heb als ik naar de foto´s kijk.

_Dreamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 17:27

Donar ik vind ook die laatste erg mooi!

"A million hearts would be to few, to carry all my love for you"
E T E R N I T Y

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 12:24

Vanuit mijn werk hebben we een oproepje geplaatst, wellicht iets voor iemand hier? :)

Afbeelding

Ponderosa Stable's Dara L2+10 > M1

_Dreamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 13:03

Ik zag hem voorbij komen! Heb alleen een tattoo dus gokte dat dat niet gewenst was :D

"A million hearts would be to few, to carry all my love for you"
E T E R N I T Y

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 13:09

jammer, kan niet!

Lipicas te koop, weinig gebruikt
, extra smal, maat 37!

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 14:08

_Dreamer schreef:
Ik zag hem voorbij komen! Heb alleen een tattoo dus gokte dat dat niet gewenst was :D

Is inderdaad net iets te opvallend, aangezien het waarschijnlijk mouwloze jurkjes worden. Jammer!

Ponderosa Stable's Dara L2+10 > M1

daiswees

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 14:55

Eventueel ben ik wel beschikbaar

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 19:52

Heb een mailtje gestuurd. Kan zorgen voor beschikbaarheid en heb ervaring met dit type promo/modellenwerk.

Carrera | v. Wup | M1 Dressuur | Eston M. | v. Everdale | [ITP] Zwarte hengst Eston ontmoet zijn zilverappel vriendje Izzy!
Goldy | v. Neptun | M2 Dressuur | B Springen |

Resistance

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 16:21

Hahaha, ik ga binnenkort met een echte slang poseren. :+ Maar wel gaaf! Gelukkig ben ik er niet bang voor...

www.sodrahalla.nl Apartementen in een Zweeds landhuis!

Ik word soms wat fel in discussies. Bij voorbaat sorry, uiteindelijk is het nooit mijn bedoeling om iemand boos te maken.