Model worden/hoe? #2

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Model worden/hoe? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 15:53

Hmmm ja ik snap je tip maar ik doe juist wat je altijd op tv hoort. Nek lang, kin laag. Dat probeer ik juist te doen. En nee niet op alle fotos maar er zitten er echt wel bij waarop ik dat doe, dus dan zal K waarschijnlijk niet goed kunnen ofzo? Ja en ik draag normaal geen makeup ook dus ik heb al meer op dan normaal. En ik moest t zelf doen dus ik had ook geen ervaring of hele kast met makeup :’)

Een koude trui, is geen goede trui.

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Model worden/hoe? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 16:11

Volgens mij heb je gewoon geen professionele fotograaf hier. In je poses kun je wel nog veel oefenen (iedereen moet het leren toch). De outfit vind ik ook net niet, de jas in combi met de broek vind ik net te grof.

Makeup hoeft niet, maar styling doet wel veel.

"I say the forces of this planet all were bound in this cat" (Zita Swoon)

LilChar

Berichten: 1251
Geregistreerd: 16-06-14
Woonplaats: apeldoorn

Re: Model worden/hoe? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 16:19

Trui, ik vind de foto´s qua fotografie ook niet zo denderend. Ik vind de locatie wel leuk bij je outfit passen, vind sowieso de outfit persoonlijk wel leuk.
Foto 2 en 5 vind ik leuk en passen volgens mij ook het best bij jou hoe je bent, of in ieder geval het beeld dat ik bij jou heb als ik naar de foto´s kijk.

Anoniem

Re: Model worden/hoe? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 16:27

Donar ik vind ook die laatste erg mooi!

chanelle14

Berichten: 1972
Geregistreerd: 27-12-08
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 11:24

Vanuit mijn werk hebben we een oproepje geplaatst, wellicht iets voor iemand hier? :)

Afbeelding

Ponderosa Stable's Dara Z1+2
Instagram account DaraTheShire

Anoniem

Re: Model worden/hoe? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 12:03

Ik zag hem voorbij komen! Heb alleen een tattoo dus gokte dat dat niet gewenst was :D

Gianti

Berichten: 10940
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Re: Model worden/hoe? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 12:09

jammer, kan niet!

Gianti fotografie - http://Www.gianti-fotografie.nl - online basis fotografie cursus - PB voor info!
glamour&beauty: http://www.instagram.com/gianti_photography
Honden&paarden: http://Www.instagram.com/gianti_fotografie

chanelle14

Berichten: 1972
Geregistreerd: 27-12-08
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 13:08

Anoniem schreef:
Ik zag hem voorbij komen! Heb alleen een tattoo dus gokte dat dat niet gewenst was :D


Is inderdaad net iets te opvallend, aangezien het waarschijnlijk mouwloze jurkjes worden. Jammer!

Ponderosa Stable's Dara Z1+2
Instagram account DaraTheShire

daiswees

Berichten: 1156
Geregistreerd: 04-08-11
Woonplaats: Assendelft

Re: Model worden/hoe? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 13:55

Eventueel ben ik wel beschikbaar

Nessie

Berichten: 8564
Geregistreerd: 29-03-05

Re: Model worden/hoe? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 18:52

Heb een mailtje gestuurd. Kan zorgen voor beschikbaarheid en heb ervaring met dit type promo/modellenwerk.

Eston M. - Carrera - Goldy - Izzy Grey

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 15:21

Hahaha, ik ga binnenkort met een echte slang poseren. :+ Maar wel gaaf! Gelukkig ben ik er niet bang voor...

Nayomie
Berichten: 32780
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Model worden/hoe? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 07:31

Ik doe hier ook maar even een oproepje. :D

Volgende week heb ik vakantie en wil ik graag wat meer foto’s maken. Zelf wil ik wat meer fotografie proberen en meer leren daarin. Gezien ik volgende week paar dagen alleen ben en ik graag dan die tijd wil en kan gebruiken, wil ik vrijdag 26 oktober gebruiken voor een fotodagje.

Maar je voelt hem al aankomen, ik heb voor die dag nog geen model. Ben zelf in bezit van een studentenov en ben niet te beroerd om te reizen. Woon zelf rond Zwolle dus vrij mobiel ook gelukkig. Ben geen pro fotograaf overigens maar wil weer meer gaan leren.

Geen kosten of iets dergelijks aan gebonden hoor. Mogelijkheid is er ook om bij mij thuis foto’s te maken. Beschik dan over lamp etc. Thema heb ik niet zo zeer maar denk je van “dit wil ik proberen”, laat maar weten! Dan ga ik me daar uiteraard ook in verdiepen.

Dus wie interesse heeft, stuur me een privé berichtje!

Sterre98

Berichten: 6320
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Re: Model worden/hoe? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 07:46

Ooh wat leuk zeg, helaas is dat net de laatste dag dat ik op vrijdag werk. Woon zelf in Enschede dus was nog haalbaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 10:21

Ik heb laatst ook een hele toffe shoot gedaan! <3 Met mijn merrie, maar ook foto's zonder haar :)

Afbeelding
Afbeelding

Nayomie
Berichten: 32780
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 12:20

Sterre98 schreef:
Ooh wat leuk zeg, helaas is dat net de laatste dag dat ik op vrijdag werk. Woon zelf in Enschede dus was nog haalbaar.

Dat is wel erg jammer. Juist ook omdat jij een hele bijzondere en mooie look hebt. En dat is gewoon erg tof.

Dreamteam, gaaf ook met die jurk!

Nog geen model gevonden overigens voor vrijdag. Dus mocht iemand nog kunnen en willen, laat maar weten. :)

Sterre98

Berichten: 6320
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Re: Model worden/hoe? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 12:39

Lief :o

Succes het vinden!

Ik heb woensdag weer eens een (betaalde) shoot. Echt leuk :D

En in december doe ik mee als model voor de coiffure award *\o/*

Anoniem

Re: Model worden/hoe? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 19:11

Ik moet ook gewoon werken dus kan je helaas ook niet helpen!

Nayomie
Berichten: 32780
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-18 13:59

Heb vrijdag foto's mogen maken van bokker mingming. Super leuk en erg gezellig. Maar ook best wel spannend, eerste keer dat ik echt een fotoshoot met iemand zou doen. Ben dus nog geen held en geen pro. Een voorbeeld van de foto's.
Afbeelding

Iris82

Berichten: 39833
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Re: Model worden/hoe? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-18 18:45

Oeh nice!!

Poking Stick: about 30cm long, that can be concealed up a sleeve, and can be used to 'poke' people who argue with you/irritate you/deserve poking/don't deserve poking but you poke anyway/anyone in the hope of enraging them/making them move/injuring them/anything.








Figaro schreef:
_O- Ik voel een geitenwollensok aankomen.. Misschien zit ie wel in mijn doos :')

Courses

Berichten: 9933
Geregistreerd: 15-04-08
Woonplaats: Gotham

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-18 23:53

Ik heb vorige week eindelijk een grote mijlpaal bereikt, mijn werk word volgende week in Tokyo geexposeerd samen met een samenwerking met een designer die ik goed ken :) Ik ben helaas zelf niet in Japan momenteel dus ik kan de exhibition niet zelf bijwonen, maar dat maakt me weinig uit *\o/*


Afbeelding

Sterre98

Berichten: 6320
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-18 20:58

Alweer even geleden, maar vandaag de shoot voor de coiffure award gehad. Het was zoo gaaf, echt gave platen, ik wist niet dat mijn gezicht dat kon doen :')

Mag de foto's nog helaas niet laten zien.
Maar ik kwam een beetje uit de 80s punk periode rollen. Echt suuper tof :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 21:12

Okee. Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en me opgegeven voor de Elite Model Look casting op 14 September. :') Alle lengtes mochten zich opgegeven, dus hoppa dacht ik, met m'n 1.63. Hele crappy foto's ingestuurd, maar daar moeten ze het maar mee doen. Modellenloopje oefen ik al jaren voor de spiegel, ik ben er klaar voor. _O-


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

mingming

Berichten: 2504
Geregistreerd: 30-01-13

Re: Model worden/hoe? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 22:09

Wat leuk! Sinds wanneer mogen alle lengtes daar?

Anoniem

Re: Model worden/hoe? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 22:26

Dit jaar! :) Ook op de instagram zeggen ze: Vul gewoon op de website bij je aanmelding 1.68 in, en dan bij de casting zelf mag je je echte lengte neerzetten.

Anouk_H

Berichten: 2166
Geregistreerd: 20-05-13
Woonplaats: Bij de paarden tussen het hooi

Re: Model worden/hoe? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 14:32

Heel veel succes, knappe meid ben je!! *\o/*

Insta: @anouk.hermsen voor foto's en filmpjes van mijn huisdieren <3

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AnneMarijeP, DeTjoeter, EsmeeKKK, Flippertje, GoogleAdsense, Lau07, N_Quirro, PowerPoef, sinnekinne, Telpeva, Vaiqua en 64 bezoekers