*alle honden* verkiezing (bokthond 2003)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Shiloh

Berichten: 19782
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 01:24

sorry angelke, maar de hond die ik zie is niet 5 jaar hoor, dat is een pup. Ik vind dat eigenlijk een beetje flauw, tuurlijk met een pup kun je iedereen vertederen. geld overigens voor iedereen, laat gewoon wat resentere foto's zien....

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"


Ods
Forumcoordinator

Berichten: 38665
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 02:02

WAUW leuk topic!!! Tuurlijk moet ik mijn hond dan ook inschrijven Haha!

Naam; Bengeforths Everett Andjas Cayun
Ras; Hovawart
Geboren; 13 December 2001
Teef
Kleur; Blond EN ZEKER NIET DOM!! Knipoog
Karakter; Cayun is een tempramentvol teefje, ze is ERG dol op voer, doet daar alles voor, ook haar bal moet overal mee naar toe. Uiteraard is ze ook dol op paarden en moet altijd blaffen als die lopen te dollen in de wei. Cayun is ECHT mijn vriend zoals een hond moet zijn. Is overal waar ik ook ben en ALTIJD in voor een spel.

Zoals een Echte Hovawart betaamd is Cayun niet dol op vreemde, kijkt echt de kat uit de boom maar ALS ze je dan lief vind.....is het ook ALTIJD goed Lovers


Afbeelding
Cayun is GEK op water, zowel om te zwemmen of om achteraan te jagen, in de zomer moet ik met het water pistool spelen!! Probeerd dan steeds de straal te pakken, dat is zo grappig!!
Afbeelding
Net aan het verharen, jammergenoeg zie je hier niet haar prachtige vacht!

Ben je een Bokker of een Jokker....


Ilsuhhh

Berichten: 327
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 08:53

Ik wil ook meedoen!!!!! Helaas ben nu op mn werk en heb dus geen foto's an mn schatje maar morgen ga ik ze er gelijk opzetten!! Tot wanneer kan ik (ik bedoel natuurlijk mn hond!) nog meedoen!?

Niets hoeft, paarden wel - Loesje

gabyfedde

Berichten: 11896
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 08:54

Shiloh schreef:
sorry angelke, maar de hond die ik zie is niet 5 jaar hoor, dat is een pup. Ik vind dat eigenlijk een beetje flauw, tuurlijk met een pup kun je iedereen vertederen. geld overigens voor iedereen, laat gewoon wat resentere foto's zien....


Op de eerste foto is het een pup, maar volgens mij is het op de tweede foto een volwassen hond.

Don't dream your life, live your dreams!

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 11:17

Shiloh schreef:
sorry angelke, maar de hond die ik zie is niet 5 jaar hoor, dat is een pup. Ik vind dat eigenlijk een beetje flauw, tuurlijk met een pup kun je iedereen vertederen. geld overigens voor iedereen, laat gewoon wat resentere foto's zien....

Hap Tong uitsteken

Op de eerste foto is ze inderdaad nog jonger, maar op de tweede foto is ze echt 4.5(van deze zomer).
Ik wil wel recentere foto's scannen, maar we zitten met computerproblemen, en daar gaat niet zo snel verandering in komen, dat is niet bepaald het belangrijkste probleem op het moment. Deze foto's stonden gewoon nog ergens geupload.

supersopje66

Berichten: 26
Geregistreerd: 15-02-02
Woonplaats: Heerjansdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 11:41

Natuurlijk mag ook mijn hond niet achterblijven!

Naam: Boris
Leeftijd: 5 jaar
Ras: Labrador retriever
Kleur: Zwart
Geslacht: Reu
Karakter: Echt superlief, en hij is een fanatieke zwemmer! Zijn vader is Europees kampioen voor de jacht, en dat heeft Boris ook echt geërft. Hij is dol op stokken, ballen en botten.

Afbeelding

Het concert van Justin in't Gelredome was echt keigaaf!

Annemieke
Berichten: 2952
Geregistreerd: 18-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 11:41

Okej, ik ga mijn 2 honden ook even opgeven :)

*
Laatst bijgewerkt door Annemieke op 28-03-22 17:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Celvin

Berichten: 888
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 11:53

Smaxie schreef:
Naam: Laika
Ras: Liefweiler
Leeftijd: 5 jaar (17 december wordt ze 6)

Afbeelding
Laika toen ze nog een pup was.. Foto gemaakt door Biebel

Afbeelding
Lai lekker lui in bed. Op deze foto heeft ze geen hangoren, maar normaal hangen de oren wel!! Haha!


Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh Lovers
Dit vin ik echt een poepie!!
Die krijgt alle 10 mijn stemmen!!!
Superrrrr leuke hond!!!!
Die wil ik ook!!! hahahahaha *LOL*

CELVIN

Shiloh

Berichten: 19782
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 13:25

kijk dat laatste bedoel ik dus... misschien was inderdaad die tweede foto recenter... maar ik vind het gewoon wat flauw als je van een 5 jarige hnd eerst een puppie foto laat zien.. en daarna een hartstikke onduidelijke volwassenen foto... ik kan misschien een zeikerd zijn, maar ik vind wel dat het eerlijk moet blijven...

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

gabyfedde

Berichten: 11896
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 13:27

Shiloh schreef:
kijk dat laatste bedoel ik dus... misschien was inderdaad die tweede foto recenter... maar ik vind het gewoon wat flauw als je van een 5 jarige hnd eerst een puppie foto laat zien.. en daarna een hartstikke onduidelijke volwassenen foto... ik kan misschien een zeikerd zijn, maar ik vind wel dat het eerlijk moet blijven...


Wat is er dan niet eerlijk aan?
Iedereen laat toch puppy- en volwassen foto's zien?

Don't dream your life, live your dreams!

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 13:30

Shiloh schreef:
kijk dat laatste bedoel ik dus... misschien was inderdaad die tweede foto recenter... maar ik vind het gewoon wat flauw als je van een 5 jarige hnd eerst een puppie foto laat zien.. en daarna een hartstikke onduidelijke volwassenen foto... ik kan misschien een zeikerd zijn, maar ik vind wel dat het eerlijk moet blijven...


Weet je, ik zal een moddie vragen om beide foto's te verwijderen, en om alle foto's te checken of er ergens geen foto is die ouder is dan een maand.
Man, hoe kleinzerig kan je zijn. Het is maar een wedstrijdje, er zijn ergere dingen op de wereld. Tot nu toe ben je wel de enige die hier een opmerking over maakt, als er echt meer zijn die het volledig met je eens zijn, vraag ik serieus om ze te laten verwijderen.

Shiloh

Berichten: 19782
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 13:31

ik vind het gewoon niet eerlijk, omdat er word toch gestemd op de honden, dan gaat het er toch niet om hoe de honden er als pup uitzagen, elke pup is lief en schattig... bij een missworld verkiezing word toch ook niet naar schattige baby foto's gekeken... Andere mensen hebben hun hond toen die al volwassen was en hebben dus geen puppy foto's...

Ik wil er ook geen enorme heisa van maken of zo, maar ik vind het gewoon wat flauw, laat je hond gewoon duidelijk zien zoals die nu is,....

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Shiloh

Berichten: 19782
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 13:35

angelke ik heb je even gepb't maar dat hoeft van mij allemaal echt niet.. maar ik vind wel dat ik best mag zeggen dat ik gewoon wat flauw vind... en dat is niet alleen richting jou, dat is eigenlijk richting iedereen, maar laten we er maar gewoon over ophouden.... het was gewoon een opmerking...

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 13:35

Het punt is gewoon dat ik er geen andere héb, ik kan op het moment echt geen andere scannen, en zo pup is ze ook weer niet op die foto, ze is niet veel meer veranderd(ze was toen bijna "volwassen").

gabyfedde

Berichten: 11896
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 13:36

Shiloh schreef:
ik vind het gewoon niet eerlijk, omdat er word toch gestemd op de honden, dan gaat het er toch niet om hoe de honden er als pup uitzagen, elke pup is lief en schattig... bij een missworld verkiezing word toch ook niet naar schattige baby foto's gekeken... Andere mensen hebben hun hond toen die al volwassen was en hebben dus geen puppy foto's...

Ik wil er ook geen enorme heisa van maken of zo, maar ik vind het gewoon wat flauw, laat je hond gewoon duidelijk zien zoals die nu is,....


Laat iedereen toch gewoon plaatsen wat hij/zij zelf wil!
Zolang het niet alleen puppy-foto's zijn is er niets aan de hand toch?

Heb je zelf soms geen puppy-foto's?

Don't dream your life, live your dreams!

Smaxie

Berichten: 1266
Geregistreerd: 21-05-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 13:36

Vende"]
[quote="Smaxie schreef:
Naam: Laika
Ras: Liefweiler
Leeftijd: 5 jaar (17 december wordt ze 6)



Afbeelding
Lai lekker lui in bed. Op deze foto heeft ze geen hangoren, maar normaal hangen de oren wel!! Haha!


Wordt het niet tijd om de nagels te knippen? Lachen
[/quote]

Wij (en de DA) knippen Laika´s nagels al regelmatig, maar ze heeft hele hoge voetkussens, waardoor haar nagels bijna niet slijten... vandaar haar lange nagels..

Work like you don't need the money, Love like you've never been hurt, Dance like nobody is watching, Sing like nobody is listening. Live like it's Heaven on Earth..

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 13:39

We-Sedso Masamune Keiji

Roepnaam: Keiji
Geboren: 22-02-2001
Stamboom + Foto's
Titels: FCI Internationaal Kampioen
Nederlands Kampioen
FCI Jeugdwereldkamioen 2002
Junior World Winner 2002
Brussels Winner 2002
Kleur: Black and Tan
Ras: Shiba Inu

Foto :
Afbeelding

----------------------------------------------------------------------------------------

KuroAkaYuukiHime

Roepnaam: YuukiHime
Naamverklaring: Zwart Rode Sneeuw Princes
Geboren: 07-08-2002
Stamboom + Foto's
Titels: Onze Yuuki is daar druk mee bezig
Kleur: Sesam
Ras: Shiba Inu

Foto :
Afbeelding

----------------------------------------------------------------------------------------

Topic's:
[ITP] Kerst-fotoshoot met de modellen
[ITP] Vanmorgen naar de bossen geweest!
[ITP] Uhm... Gaat het wel goed met jullie?
[ITP] Japanse Poolhonden in de sneeuw (veel foto's!)
[ITP] Onze Zeemeermin
[ITP] Van gemeen monster naar...
[ITP] Fotomodel!

En onze website voor nog veel meer foto's en informatie:
KuroAka
Laatst bijgewerkt door Mireille op 30-11-03 13:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

gabyfedde

Berichten: 11896
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 13:39

Smaxie"]
[quote="Vende"][quote="Smaxie schreef:
Naam: Laika
Ras: Liefweiler
Leeftijd: 5 jaar (17 december wordt ze 6)

Wij (en de DA) knippen Laika´s nagels al regelmatig, maar ze heeft hele hoge voetkussens, waardoor haar nagels bijna niet slijten... vandaar haar lange nagels..


Het is ook op de foto te zien. Haar nagels beginnen heel hoog bovenop de tenen. Idd slijten ze dan niet veel.

Don't dream your life, live your dreams!

Shiloh

Berichten: 19782
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 13:40

gabyfedde schreef:

Laat iedereen toch gewoon plaatsen wat hij/zij zelf wil!
Zolang het niet alleen puppy-foto's zijn is er niets aan de hand toch?

Heb je zelf soms geen puppy-foto's?



nee ik heb inderdaad zelf geen puppie foto's, ik heb mijn hond gekregen toen hij ruim 1 jaar was... maar dan nog.. ookal had ik ze gehad, en ook na dit alles had ik ze nogsteeds niet geplaatst...

maar laat het onderwerp gewoon zitten... ik weet ook wel dat het maar een wedstrijdje is en alles, en ik vind het allemaal echt geen wereldramp of zo, maar ik vind het gewoon flauw, en daar laat ik het bij, gewoon als een simpele opmerking...

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Smaxie

Berichten: 1266
Geregistreerd: 21-05-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 13:41

Iedereen mag trouwens toch een foto plaatsen die hij of zij leuk vindt of zijn daar ook al bepaalde regels aan verbonden? (Honden met spitse oortjes mogen ook niet meedoen...) Als het te moeilijk wordt (lees: als de concurrentie niet eerlijk is in iemands ogen), haal ik ze wel weg hoor...

Work like you don't need the money, Love like you've never been hurt, Dance like nobody is watching, Sing like nobody is listening. Live like it's Heaven on Earth..

Smaxie

Berichten: 1266
Geregistreerd: 21-05-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 13:43

Fairie: wat heb jij ontzettend mooie honden zeg!! (sorry voor de oneliner)

Work like you don't need the money, Love like you've never been hurt, Dance like nobody is watching, Sing like nobody is listening. Live like it's Heaven on Earth..

quatta
Berichten: 146
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: vlissingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 13:48

tsja dan kunnen die van mij niet achter blijven.

Quatta: labrador x ierse wolf
reu, 50 kilo, 70 cm hoog, 18 maanden oud.
Afbeelding
slapen op de achterbank na een boswandeling
Afbeelding

En Dan Desty: dobberman x saluki
teef, 26 kilo, 56 cmhoog, 19 maanden oud.
Afbeelding
Afbeelding

en nog eentje van hun samen:
Afbeelding[/img]

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 13:49

Smaxie schreef:
Fairie: wat heb jij ontzettend mooie honden zeg!! (sorry voor de oneliner)

Dankje Lachen
Ik ben ook erg trots op die schatjes Lovers

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

Mellow

Berichten: 6467
Geregistreerd: 22-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 14:05

hierbij geef ik mijn hond rover op.

ras: schotse collie.
leeftijd: 8 jaar.
geslacht: een het.

rover is bij zijn vorige eigenaren geestelijk mishandeld.
daarna kwam hij bij ons.
eerst viel hij je aan en nu is hij onze trouwe vriend.

Afbeelding

SanneVD

Berichten: 1607
Geregistreerd: 03-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 14:14

Faire: die van jou mag eigenlijk niet Knipoog

Is een verkiezing vor honden met hangende oren Haha!


Zitten leuke honden tusse, en mooie kruisingen Knipoog


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: arjaaaaa, Arjette15, catharin, dinek123, Jacquelinee_, Joyce_R, Lau07, LCT, Maaaarije, maitestar23, MariskaFally, Petra_O, Rubs, TamaraFloor, VinandoW, xoranlover, xPabloBokt, XxMariellexX, YandexBot, YvonneV en 193 bezoekers