die lieve hond van mij....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-01 21:55

zat toennet ff fijn de bank te "opereren" Boos!
hijs echt een Extreme duivel
Oke hijs nog een pup maar een echte deugniet.Schoenen liggen overal,net als plastic flessen.Daar speelt meneer zo graag mee maar ik breekt bekant me benen als er weer es een fles ligt.Mijn dure laarzen zijn ook niet veilig en hij heeft al verschillende keren mijn ontbijt gejat.En als je boos op hem wordt gaat hij staan blaffen.Mijn neefjes elke keer janken als hij weer de baas wil spelen en ik weer achter hem aan.Hij weet al wel dondersgoed dat hij sommige dingen niet mag doen maar doet het toch.En als je hem betrapt rent hij snel weg.En als hij in de kamer is en opeens snel wegrent naar buiten weet je wel weer hoe laat het is.Dan heeft hij ook weer iets dat niet mag.Die hond is echt hopeloos.Waren we op vakantie en hij mee.Zijn er speciale hondentoiletten en waar poept hij....in het huisje Boos!
maja,verde is hij heel lief(maar dan slaapt hij Tong uitsteken )

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 09:19

mmhh klinkt nu nog heel leuk maar ik denk echt dat je hem snel harder moet gaan aanpakken. Want als hij een half jaar ouder is leer je het niet meer af. En dan heb je echt een probleem Haha! .

Tip:
Ik had vroeger altijd overal opgerolde kranten liggen. Zodra ze wat deed wat niet mocht kreeg ze een tik. Na verloop van tijd hoefde ik alleen maar de krant te pakken en ze hield op *LOL* .
Sla niet met je hand want dan worden ze bang voor je hand en dat moet ook niet.
Neus anders eens rond op http://www.hondenforum.nl een forum over honden en problemen en zelfde als bokt maar dan met honden Party!! .

Mijn hond moet echt niet aan mijn persoonlijke spullen komen (ook niet als pup) want dan vloog ze haar bench in ik accepteer dat echt niet Lovers .

Ik weet hoe het is als een pupje je aankijkt heeeel zielig maar ja ze zijn helaas errug slim Lovers

Succes Party!!