Buikpijn :(

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Impuls

Berichten: 325
Geregistreerd: 12-07-03
Woonplaats: bergum

Buikpijn :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-03 17:40

Ik heb vandaag toch buikpijn Scheve mond
Het is niet normaal, krampen en pijnen, zit steeds met knieen opgetrokken. En ben gewoon sjaggi van de pijn Huilen .
Ben 14 en ben nog nooit ongesteld geweest dus best wel bang omdat nu straks misschien te worden Bloos! . Maar 't gaat er bij mij gewoon niet in, dat het daar voor kan komen.
Heeft iemand nog tips om het te verzachten? zit nu steeds mar wat achter de computer zielig te doen, maar ja daar schiet je ook niks mee op.
Moet vanavond ook trainen met ritmisch (ballet) maar heb daar nu dus geen zin in (nooit trouwens vin t niks aan Scheve mond )
maar de buikpijn kwam vanmiddag pas opzetten, kan het zijn dat ik helemaal geen zin heb in training en mezelf helemaal zenuwachtig maak?? onbewust...

maarja jullie zullen wel denken wat moet ik hier nou mee prutsverhaal maarja wou t gewoon even kwijt Verward

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 17:45

Kan best dat je ongesteld wordt. tenminste als je buikpijn erg laag zit.. Maar het is geen ramp hoor..je hoeft nergens bang voor te zijn, het is alleen best vervelend..Maar het duurt een paar dagen en dan ben je er weer vanaf..
om het te verzachten, een paracetamol wil af en toe nog wel eens helpen, of een lekker warme kruik ertegen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 17:54

Kan inderdaad ook zijn omdat je gewoon geen zin hebt. Maar ook omdat je ongesteld moet worden, ik heb daar ook vaak last van. Weet je wat dan heel lekker is? In een warm bad gaan zitten, of als dat niet kan dan bv een colafles vullen met warm water, en die tegen je buik houden.
Met opgetrokken knieen gaan zitten LIJKT lekkerder, maar je zult zien dat je minder krampen krijgt als je lichte (!!) beweging neemt. Dan komt het ook wat makkelijker los allemaal.
Beterschap!

Impuls

Berichten: 325
Geregistreerd: 12-07-03
Woonplaats: bergum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-03 18:01

bedankt heb nu even 2 lekkere tosti's gemaakt en warme chocolade melk dat doet ook wonderen!!

Gerbenfroh

Berichten: 15007
Geregistreerd: 16-05-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 18:08

ik denk dat je wel binnenkort ongesteld word!
Toen ik voor 't eerst ongesteld was heb ik nooit last gehad, 2 jaar later had ik elke maand weer verschrikkelijke pijnen, nu heb ik er iets voor, kan nu niet op de naam komen, maar t helpt wel. Als je o.g word, en er altijd zo'n last van hebt kan ik je dat aanbevelen! *dan kijk ik ook wel hoe t heet Haha!
en idd, warm bad, kruik, enz.