Grandorado in Zandvoort

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-01 11:01

Hai!
Ik ga vandaag naar Grandorado in Zandvoort.
Ik heb er heel erg veel zin in! wie van jullie is daar nog meer geweest???

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 11:17

ik ben er wel ooit geweest...
wa wel n tijdje geleden...

maar het was leuk!!!

Liselot

Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 11:25

hoihoi
ik ben er ook een keer geweest. het park is op zich wel leuk, alleen de huisjes zijn niet zo netjes. maar daar kom je wel weer overheen.
er is een mooi zwembad en je kan heeeeeeeeel mooi over het strand lopen. zandvoort is een errug leuk stadje waar ze leuke winkeltjes hebben. op loopafstand zit een manege waar je als je je ruiterbewijs hebt paarden kunt huren, volgens mij onder begelijding, maar dat weet ik nie meer zeker.
heel veel plezier!!!!
kussies liselot

Delinda

Berichten: 1165
Geregistreerd: 28-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 11:33

Ik ben er jaren geleden geweest maar heb er niet zulke beste herinneringen aan...de hele week dat ik er was regende het als een gek, en ik had nog een flinke griep ook! Desondanks wou ik toch een strandrit gaan maken, maar dat ging natuurlijk niet door ivm het weer, en ik kon amper op m'n benen blijven staan... Ahum, maar verder is het daar wel leuk hoor!!! Haha! Mooi strand en Zandvoort zelf is best wel gesellie!!
Veel plezier!! Lachen

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 14:42

Kom net uit 'T Loo ook van Gran Dorado. Nou er was geeeeeeeeen ZAK aan. Zwembad was niet (veels te klein).

Nou volgende keer maar weer Centre Parcs geef mij maar de luxe van de Plaza en het zwambad.

Maar gelukkig hadden we wel mooi weer .

Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-01 15:54

hai!
ik kom net terug en ik vond het wel leuk!! alleen het huisje stonk best wel. maar verder was het heel netjes daar.
Het strand is idd heel erg mooi. we hebben naar de zonsondergang gekeken, echt prachtig! en in de zee gezwommen. hoge golven!!! het waaide namelijk best hard, het was echt wel heel leuk! ik was eigenlijk ook een beetje verslaaft geworden aan die gokautomaten daar Schijnheilig

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 17:27

ik ben er ook geweest best wel leuk ik ben net terug uit het vennenbos van grandorado is ook een heel erg leuk park helaas geen manege in de buurt. Ik had geluk want er kwam ook vaak zo'n huifkar in het park om een ritje mee te rijden naar de markt of zo toen mocht ik een stukje mennen dat is best wel leuk. dat ga ik ook nog een keer leren maar nu ben ik net begonnen met springlessen.

ik hoop dat je het naar je zin krijgt

angel
Berichten: 1564
Geregistreerd: 15-04-01
Woonplaats: ~~*APELDOORN*~~

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 13:26

Leuk dat je het leuk vond..
En tja het stonk door die katten maar die konden we buiten niet los laten maar ik vond het idd ook heel leuk...
En ik had nog een kremling.. (wt niet hoe j ut schrijft) gewonnen een best wel een grote.. Bij zo'n knuffel grijpding en we zijn naar scary movie 2 geweest... en t was heel leuk..