Hellup!!! Wasmachine kapot

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-01 16:01

Zit ik net in een ander topic op paardenpraat te verkondigen dat kinderen, werken, paard en huishouden best samen gaan, is mijn wasmachine vanmiddag kapot gegaan Boos! Boos!
Omdat ik eigenlijk altijd alles op zondag was, ligt er nog een hele bult was te wachten Verward
Ergste is nog dat al mijn spijkerbroeken nu in de wasmachine zitten en dat ie niet meer openkan. Hij zit namelijk vol met water en pompt niet meer af en centrifugeert ook niet meer.
Wat moet ik nu van de week aan trekken? Huilen Huilen
En de winkel waar ik hem gekocht heb is pas dinsdag open.

Gelukkig heb ik mijn schoonmoeder kunnen charteren, daar ga ik vanavond die hele berg heenbrengen. Met een beetje geluk krijg ik het nog gestreken terug ook Haha! Haha! Haha!

Maar hoe krijg ik nou die spijkerbroeken eruit Verward


Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-01 16:49

Handige (buur)man in huis?
Meestal zit er ergens in je wasmasjien zo'n "nood"knop waarmee je het deurtje open kan doen. Dan moet je even op je knieen...
Als je heel veel mazzel hebt, heb je ook zo'n stop die je eruit kunt trekken waardoor het water eruit loopt... dan hoop ik wel dat je de wasmasjien in een bak hebt staan. Anders kan je alsnog even gezellig gaan dweilen *LOL*
Succes ermee.
Ik word af en toe ook niet goed van die K-apparaten..

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ekeif96, GrapeshotBot, Inney, maitestar23, ManonGrr, Queijo, Vagabondo en 79 bezoekers