goede en niet te duren kapper in amsterdam.

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Princesj, Hanmar, Mondy, Polly

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Chantaliiejj

goede en niet te duren kapper in amsterdam.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-13 20:02

Hallo,

Aangezien ik altijd een kapper heb die me haar niet knipt zoals ik wil ik graag weten of jullie een goede kapper in amsterdam weten die niet duurder is dan 30 euro.
Waar ik het voor al over heb is de cosmo kapper die knipt bij mij altijd scheef of haalt er veel te veel af zoals de meeste kappers.
Weten jullie een goede kapper in amsterdam die niet duurder is dan 30 euro laat het dan graag weten.

Bedankt :D!!

Djonah

Re: goede en niet te duren kapper in amsterdam.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 20:03

Ik betaal in Amsterdam voor alleen knippen en dus geen wassen 13 euro.

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 20:04

Djonah schreef:

Pieter Bas? :+

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-13 20:07

Djonah schreef:

echt ? welke kapper is dat ?

Djonah

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 20:12

MoonChloe schreef:
Djonah schreef:

Pieter Bas? :+

Naam ben ik even kwijt. Ik zal de TS wel even een pb sturen waar die zit.

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-13 20:14

dankje :)

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 20:14

Waarom plaats je het niet hier? Er zijn vast wel meerdere mensen die een goedkope kapper zoeken in Amsterdam o.a. ik :Y)

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-13 20:16

@MoonChloe naar welke kapper ga jij meestal ? Aangezien ik niet zulk makkelijk haar heb mijn haar loopt nog al een slag in en krult een beetje wil een keer wat anders met me haar maar heb altijd pech met kappers

Djonah

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 20:16

Ik hou niet zo van dingen openbaar op internet gooien. Of is dat vreemd?

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 20:19

Als je een goede kapper kan noemen, is dat toch alleen maar goede reclame voor de kapper? :P

Ik ben wel eens bij Devils and angels geweest http://www.devilsandangels.nl/flash.swf
maar wel beetje erg duur, 30 a 40 euro als ik het me goed herinner (incl wassen).

Ik ben ook wel eens bij pieter bas geweest, super goedkoop, eens maar nooit weer, mijn haar was lelijker dan het eerst was :\

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-13 20:21

Oke zat pieters pas op plein 40-45 ?

Djonah

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 20:22

MoonChloe schreef:
Als je een goede kapper kan noemen, is dat toch alleen maar goede reclame voor de kapper? :P

Ik ben wel eens bij Devils and angels geweest http://www.devilsandangels.nl/flash.swf
maar wel beetje erg duur, 30 a 40 euro als ik het me goed herinner (incl wassen).

Ik ben ook wel eens bij pieter bas geweest, super goedkoop, eens maar nooit weer, mijn haar was lelijker dan het eerst was :\

Bij welke Pieter Bas ben je geweest dan?

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 20:24

Er zijn verschillende locaties maar ik durf er niet meer heen. Ik ben bij de ene op Ferdinand Bolstraat geweest. Ik ken wel iemand die eens bij die op plein 40-45 is geweest en zij was wel tevreden maar het was bij haar enkel bijknippen, ze zei zelf wel dat als ze een ander model wou, dat ze ergens anders heen zou gaan.

Luz_ElenaE

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 20:30

Ik zweer bij 1 kapper, ik ga ook nooit meer naar een andere zit wel boven je budget maar is het geld dubbel en dwars waard. Ik heb altijd kappers bij ons in het dorp gehad maar daar kwam ik altijd huilend vandaan omdat ze mijn haar niet snappen. Ik moet dan wel 2 uur reizen maar dan zit mijn haar ook altijd goed.
Ik zit trouwens bij shampoo planet bij Patrick
39,50 wassen knippen

Altaire (v.Haarlem) Drs. ZZ-L + 11 spr. B
Fabulosa (v. Quaterback) Z1 + 1

44Myrthe44

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 20:32

Brainwash is goed en goedkoop!
Werken veel mensen die net van de opleiding komen, die kunnen tenminste nog recht knippen! Mijn haar is daar nog nooit scheef geknipt, en ze halen er ook niet te veel af.

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-13 20:36

Luz_ElenaE schreef:
Ik zweer bij 1 kapper, ik ga ook nooit meer naar een andere zit wel boven je budget maar is het geld dubbel en dwars waard. Ik heb altijd kappers bij ons in het dorp gehad maar daar kwam ik altijd huilend vandaan omdat ze mijn haar niet snappen. Ik moet dan wel 2 uur reizen maar dan zit mijn haar ook altijd goed.
Ik zit trouwens bij shampoo planet bij Patrick
39,50 wassen knippen

oke dankje en waar zit die kapper?

44Myrthe44 schreef:
Werken veel mensen die net van de opleiding komen, die kunnen tenminste nog recht knippen! Mijn haar is daar nog nooit scheef geknipt, en ze halen er ook niet te veel af.

die zit toch in de rijnstraat ?

Luz_ElenaE

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 20:39

Die zit op de prinsengracht nummer weet ik niet maar staat wel op Google

Altaire (v.Haarlem) Drs. ZZ-L + 11 spr. B
Fabulosa (v. Quaterback) Z1 + 1

ais

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 20:52

44Myrthe44 schreef:

Hier ben ik het niet mee eens, ik ging vroeger een aantal keer naar Brainwash gegaan en daar ben ik eigenlijk nooit tevreden over geweest.. Idem voor een aantal vriendinnen van me.
Eentje verfde haar haar met enige regelmaat, ze ging ook regelmatig naar Brainwash daarvoor en heeft een keer iemand gehad die tegen haar zei "Ik weet wel wat ik doe, ik ga de kappersopleiding doen" Dus nee, die was nog niet eens begonnen.. Ik geloof dat die vriendin die keer wel alleen ging om het te laten verven, maar dan nog zou ik toch liever iemand hebben met opleiding!

Ik ga al jaren naar Diva kappers in Tilburg, degene die mij de laatste 1,5-2 jaar heeft geknipt deed het geweldig, maar zij is helaas naar Amsterdam gegaan. Naar een man met ik geloof ook een kappersschool? En ik geloof dat hij in nog n andere grote stad ook een vestiging heeft zitten? De kapster waar ik het over heb heet in ieder geval L.otte. Ik schat dat ze tussen de 24-28 jaar oud is.
Mocht iemand toevallig weten over welke kapper het gaat of een idee hebben. Ik heb helaas niet onthouden welke het is, waar ze nu werkt. Maar als ik het wist ging ik van de zomer zeker een keer die kant op!

Daphna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 20:53

Ik ben vorige week naar de kapper geweest aan de Javastraat (tegenover de ah bij het spoor) voor 22 euro, wassen en knippen.
Nooit eerder ben ik tevreden geweest over een kapper op deze keer na. Ik ga er zeker weer heen. Weet alleen de naam niet.

Coby
Moderator Informatief
May the horse be with you!
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 07:24

Omdat er op MW een recent topic staat waar je deze vragen kunt stellen, plaats ik hier een slotje.
[MW] Haar/haarverf deel 5

Beter twee paarden op stal dan een leeg halster.

Vakantie!!!!!

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten