Mp3 speler, welke heb jij? wat zijn de functies? tevreden?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Mp3 speler, welke heb jij? wat zijn de functies? tevreden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-03 15:13

Hey

Aangezien mijn cd/mp3 speler van philips gister heeft opgegeven om diensten aan mij te bewijzen ben ik op zoek naar een goede mp3 speler...

Eigenlijk zijn mijn eisen, niet groot, minstens 128 mb, en als het kan met radio.

Ik heb een beetje zitten zoeken maar niet echt kunnen vinden wat ik zocht. Nu vraag ik aan jullie, welke mp3 speler hebben jullie? wat zijn de functies (voldoen ze enigsinds aan mijn eisen) hoeveel heb je ervoor betaald en ben je er tevreden over?

nou brand maar los Haha!

MootjeK

Berichten: 1195
Geregistreerd: 27-07-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 15:21

Ik heb de Philips KeyRing 05, 128 mB. Er zitten oordopjes bij met in het snoertje een afstandsbediening. Ik heb er 149 euro voor betaald en ben er erg tevreden over. Hij is heel erg klein (formaat aansteker) en heel makkelijk in het gebruik. Je laadt hem op via je USB poort (duurt 5 uur, maar dan kan je ongeveer 10 uur luisteren) en er zit ook een losse batterijaansluiting bij (voor als je onderweg bent en hij is 'op'). Er kan ongeveer 1,5 uur aan muziek op.
Qua functionaliteiten heeft hij niet zo veel: geen display, geen radio, geen random-functie. Vooral het gebrek aan random-functie vind ik een beetje jammer. Maar voor de rest ben ik er erg blij mee! OK dan!

O ja, wat ik wel een nadeel vind is dat je dus alle muziek erop zet via USB, dus even snel andere muziek erop, zoals je er bij een cd-speler even een nieuw cd-tje in stopt, zit er niet in...

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 15:46

Ik heb de Napa PA22, klein licht ding (aansteker formaat)
128 MB, een aaa baterij erin. Kan je opladen via USB, maar ik gebruik altijd de batterijoplader.
Geen radio of display.
Knopjes voor harder, zachter, met of zonder bas, play, stop, verder, terug.
Het batterijklepje kreeg ik fout geleverd en kreeg een nieuwe, die is ondertussen alweer kapt, maar ook zonder dat klepje gaat het goed.

Ik kreeg er oordopjes bij, zo'n heel gevaarte om je nek. Voor 99 euro.
(ondertussen 89 euro)

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 18:40

Ik heb een Creative Jukebox, 10 GB, formaat grote CD-speler en weegt een halve kilo. Voor in de auto en op lange treinreizen enzo. Heb ik nu een jaar of... 3, denk ik. Ik kreeg hem (van mijn toenmalige vriend die precies wist hoe hij me raken moest... niet met bloemen maar met geektoys Haha!)
Recent heb ik een Creative MuVo gekocht, 128mb en formaat aansteker. Kan je ook gebruiken als datastick (handig) en heb je geen programma's bij nodig, je steekt 'm rechtstreeks in een USB poort. Ik vind het een fijn ding, kan precies genoeg muziek op om heen en weer naar school te komen. Meer als 2 uur heb ik toen niet zo nodig bij normaal gebruik.
Enige nadeel dat die heeft is dat je muziek niet op volgorde kan zetten - je moet het in de juiste volgorde uploaded. Maar dat is ook zo erg niet.

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 18:45

Ik heb een MPIO. Er zit een display op en de meeste functies van een discman, dus ook random en zo.
Muziek erop zetten gaat heel snel, en er kan ong 1.5 uur op (128 mb). Er gaat een AAA baterijtje in en het ding zelf is ietsjes groter dan een aansteker. Ik kreeg er een koptelefoon met een kettinkje bij (die gaat dus om je hals) en een band voor om je arm , waar je hem in plaatst. Hartstikke handig. Ik loop er altijd mee hard.

Je kunt de muziek ook op volgorde zetten en zo.

Ik ben er hartstikke blij mee. Hij kostte ong 140 eur, maar dat is meer dan een jaar geleden, dus hij zal nu goedkoper zijn.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41658
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 18:57

Heb de Palm Tungsten T3:

Afbeelding

Maar werkt allemaal ook met de andere (nieuwere) Palms (Zire 71, Tungsten serie, Sony CliƩ). Is een PDA, kan je dus ook je agenda op bijhouden, ebooks lezen, SMSjes lezen/schrijven als je telefoon met je palm kan praten (infrarood/bluetooth), adressenboek, spelletjes (:D), Internetten, spreadsheets/presentaties/word files bekijken/bewerken/maken, etc, etc. Het ding kan ook video laten zien of MP3's afspelen. Over het MP3 gebeuren ben ik erg te spreken! Je kan er gewoon een SD kaartje in duwen van 8 tot 512 MB en daar je MP3's op gooien.

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 19:18

Ik heb er nog aan gedacht om m'n Tungsten T daarvoor uit te rusten, maar vind een aparte, supercompacte MP3 speler fijner omdat ik daar ook mee kan sporten. Bij lange trainingen of wedstrijden (endurance) vind ik het fijn om muziek te luisteren, maar met m'n Palm op zak vind ik dat niet zo gerust...

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41658
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 19:22

Eeehm, uitrusten voor MP3 stelt niet veel meer voor dan een willekeurige MP3 speler installeren (RealOne zit er bij, Aeroplayer, pockettunes etc kan je zo van internet af plukken). 128MB SD kaartje is sowieso wel handig en heb je al voor 40 euro, heb zelf een 256MB kaartje gekocht bij een memory-reader, was een aanbieding bij de mycom voor 99 euro ofzo. Oh, en natuurlijk even wat oordopjes aan je palm hangen Knipoog

En met een leuk hoesje kan je makkelijk sporten met die palm hoor Haha!

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-03 21:53

40 euro voor een 128 mb sd kaart!!!!! dan wil ik weten waar jou winkel is Knipoog

zouden jullie er misschien ook wat prijzen bij kunnen noemen? dan weet ik een beetje of het bij mijn budget in de buurt komt Knipoog

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-03 08:29

*schopje*