Maurice en Karin uit BB1

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Corona

Berichten: 781
Geregistreerd: 01-08-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-01 21:40

hoi, ik werk in een restaurant en daar waren vanavond Maurice en Karin uit Big Brother!! echt gaaf! normaal ben ik niet zo, maar als je ze dan in het echt ziet is dat best gaaf!!


Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 13:06

haha Karin woont hier om de hoek die zie ik dagelijks in de supermarkt of op de fiets....
Maurice is daar ook nog steeds regelmatig de eerste keer zat ik zoiets van waar ken ik die toch van (maurice) en toen ik 'm met karin zag dacht ik ooooh...
Bij Agovv-Feyenoord stond ik achter hem in de rij voor de bar Lachen

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 13:07

ow en mijn stief zusje. heeft met michael het zoontje van Karin gezoend. en hij zat bij mij op school. en dat ze zoende was in der tijd dat karin in BB zat. jammer dta het niets werd. want juist in die tijd begon BB net. en hadden we dus een BN'er in de familie

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

angel
Berichten: 1564
Geregistreerd: 15-04-01
Woonplaats: ~~*APELDOORN*~~

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 13:42

idd.. in de brugklas was dat?? net toen karin uit bb was geloof ik liep ze elke keer sochtends als wij gym hadden langs en een keer viel ut uit maar wij zaten toen nog te w88 en toen liep ze langs ons wij zo hallo.. karin zei ze ook normaal hallo en ze ze scheurde een keer met dr auto door apeldoorn en toen reed ze mn neefje bijna aan haha Vingers aflikken

<font color=black><b><i>Hardcore 4 life!
</b></i>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: agesus, Amazonbot, Googlebot, Setteli en 182 bezoekers