Alleen nederland 1,2 en 3

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Belinda
Berichten: 297
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: friesland

Alleen nederland 1,2 en 3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-11-03 12:42

Wij hebben thuis alleen maar nederland 1,2 en 3, oh, jah, tv friesland en drenthe horen er ook nog bij Knipoog ! M'n zus en ik zeuren al jaren om een schotel, maar we hebben nog steeds geen resultaat Verdrietig Boos! !!!
Wie van jullie hebben nog meer alleen 1,2 en 3?

Gr. mij

Bliep


ORYX
Berichten: 1047
Geregistreerd: 16-07-03
Woonplaats: Leersum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 13:01

Ikkuh!! ik heb er niet zo heel veel problemen mee omdat ik toch bijna nooit tv kijk. Simpelweg omdat er bijna geen leuke programma's zijn en omdat ik eigenlijk geen tijd heb.......

On a lovely night, I look at the stars, shining so bright. Bye my friends, we will meet again, someday, somehow!

Wmijn

Berichten: 3654
Geregistreerd: 11-08-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 14:14

Nu ik in Eindhoven woon heb ik alles, maar bij mijn ouders thuis had ik ook alleen 1, 2 & 3. Eerlijk gezegt vond ik het niet zo erg. Voor de TV hangen is eigenlijk de minst bevredigende manier om mijn vrije tijd door te brengen...

Dance your cares away - Worries for another day - Let the music play - De Freggles

loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 15:09

wij hebben gelukkig wel alle zenders, maar de laatste tijd kijk ik bijna geen tv, dus heb er nie zoveel aan. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 15:19

Eerst woonde ik écht in het dorp, dus daar hadden we alle zenders, en nu woon ik sinds drie jaar buiten het dorp, en we hebben sinds april nu een schotel, en hebben we tot en met zender 12. We hebben Nederland 1, 2 en 3. Dan RTL4, RTL5, SBS6. Fox Kids/Veronica. Net9 ofzo Verward en TMF, BVN en Nickelodeon, maar Nickelodeon doet het niet meer. Ik vind het wel best zo, ik kijk niet zo vaak tv dus het maakt mij niet zoveel uit Haha!

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 01:45

Ik heb niets Lachen

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

tije

Berichten: 1546
Geregistreerd: 21-08-02
Woonplaats: randje utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 08:42

ik heb het 2 jaar met alleen 1,2 en 3 moeten doen

The day that we first met , the angels whispered: Perfect
-http://www.stalvandekooidijk.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bloemetje75, cinniz123, eva1969, karlos, kusjemariska, ManonGrr, Marti19, SemrushBot, Sterrendief en 183 bezoekers