af en toe wordt ik moe van bokt...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Duhelo

Berichten: 28547
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 22:32

rebeltje, jij lief zijn, jij arme mensen niet willen kwetsen

ja, kan me daar ook aan ergeren, waarschijnlijk totdat je het paard zonder die zooi ziet lopen

ook zo van ziet dit er ontspannen uit?
ziet een foto met een pony, die geheel op de voorhand loopt, ruiter met bolle rug en benen veel te ver naar voor, pony met de open mond

en iedereen maar zeggen van: ohja dat ziet er netjes it
doe zo verder!
Scheve mond
niet dat ik zeg dat ik het beter kan hoor, maja

ik maak me wel es schuldig aan veeeeeeel te veeeeel schrijffouten (letters omdraaien enzo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 22:34

rebeltje schreef:
Maar k heb niks gezegd. Schijnheilig

ik weet presies Haha! wat je bedoeld!!! Om je groen en geel te ergeren die mensen vragen toch om commentaar? Mou ik geef het juist wél, probeer het wel subtiel te doen natuurlijk omaar ondertussen.... Bloos

(ps waar staat die link dan?)

Duhelo

Berichten: 28547
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 22:35

we kunnen nog een competitie laten onderteken voor veilig bokt ofzo
dat iedereen de regels volgt, en de onjuiste topics verwijdert worden

(ps hoe wordt je zon beheerder of wat het ook is? dan kunnen wij lekker alle oninteressante topics verwijderen Schijnheilig ) ook al vinden veel mensen dit een oninteressant topic Haha!

Duhelo

Berichten: 28547
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 22:35

en dan zeggen ze chiqa: als je maar zon commetntaar kunt geven reageer dan niet he Boos!

Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 22:35

hahaha wil ik wel aan meedoen wat zou bokt netjes zijn!!!!! Haha!

casanova

Berichten: 10939
Geregistreerd: 04-11-03
Woonplaats: maassluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 22:36

hallo,kunnen we het niet gezellig houden dan alleen elkaar afzeiken?

hou er rekening mee dat er veel jonge meisjes op bokt zitten en die kunnen nou eenmaal niet ergens over meepraten waar ze niets van begrijpen(rijtechnische termen/oplossingen).
vond jij vroeger niet elk paard en pony lief,toen je geen eigen paard/pony had??

zie het zo,de jonge ''penny''meisjes leren een heleboel op bokt.nl

Duhelo

Berichten: 28547
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 22:39

casanova, sorry, maar ik begrijp echt niet wat je bedoelt hoor, echt niet

(als je maar zo kunt reageren reageer dan van de eerste keer niet he ) sorry, ik lach met de mensen ik zal het nooit meer doen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 22:39

casanova schreef:
hou er rekening mee dat er veel jonge meisjes op bokt zitten en die kunnen nou eenmaal niet ergens over meepraten

onee? Maar zouden ze dan wel wat aan hun MSN taal kunnen doen denk je?(uitzonderingen nagelaten natuurlijk) Haha zat op deze reactie te wachten, tuurlijk kan niet iedereen het met me eens zijn.... Schijnheilig

Duhelo

Berichten: 28547
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 22:40

ps, ik heb ook verschrikkelijk veel geleerd op bok, t'is dat niet

Duhelo

Berichten: 28547
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 22:44

geef toe casanova, ik wed dat jij ook dagen hebt waarop dat je de pc het liefst door het raam zou keilen, omdat er 1 of ander "penny" meisje een vraag stelt dat al 1000 maal aan bod is gekomen, en dat ze het vertikken om de zoekfunctie te gebruiken

Duhelo

Berichten: 28547
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 22:49

en dan was het stil...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 22:49

ach ja ze kunnen ook heel lief zijn hoor die pennymeisjes, als je paardje weer eens Cute (iiieeehhh) is...
Ik weet het ik zit me flink af te geven maar zo is het nu eenmaal er kan nl niet altijd maar wat zinnigs uitkomen(Nou reageer dan niet!)

Duhelo

Berichten: 28547
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 22:54

chiqa, wij zijn 2 afreageerdes(?) samen he

ik was vroeger ook wel een pennymeisje, ieder paardje dat ik zielig vond willen kopen, alleen ik gheb wel es deftige verwaarlozing gezien,(pony's waren niet te mager ofzo, maar 1 had hoeven die zeker 30 cm lepels hadden, krulde helemaal omhoog) en dan geloofde mij er niemand

en nu vraag ik me af wat dit hiermee te maken heeft,...
ohja, dat je de penny meisjes nu en dan wel serieus moet nemen, maar dat ze meesta deftig op je zenuwen kunnen werken Haha! . maar meestal zij ze wel lief . alleen die berichtjes zo van

wie heeft er een grote zqwarte arabische hengst dat ik kan inrijden, het leifst dat hij vroeger mishandelt is , en zeer schuw en bijterig enzo

daar kan ik me nog erger aan ergeren

Duhelo

Berichten: 28547
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 22:54

nu zie ik wel dat dat eigenlijk niks met dit topic te maken heeft, maar nu we toch bezig zijn...

Felice

Berichten: 3096
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 22:55

Dutske, eerlijk gezegd vind ik jouw reacties ook wat moeilijk lezen, er zitten nogal wat typfouten in. Is maar een tip..
Die standaard opmerkingen vind ik wel meevallen.. Wat kan je op een foto van een paardje nog meer zeggen behalve dat hij mooi is (als je het echt meent dan)? Moet je dan echt een heel verhaal erbij gaan verzinnen om maar geen standaard opmerking te geven? Voor de topicstarter is het gewoon leuk om te horen dat ze/hij een leuk paard heeft, of niet dan Haha!.
Als ik het paard niet mooi vind reageer ik niet, maar dat komt bijna niet voor (ik vind bijna alle paarden mooi, of in ieder geval leuk )

Toen ik hier nog niet lang op Bokt was en typte ik ook een beetje Penny-achtig, is ook snel weer over gegaan Haha! . Ik erger me alleen aan mensen die niet kunnen en willen ophouden met MSN-taal typen en boos worden als iemand ze daar op wijst..

Duhelo

Berichten: 28547
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 22:56

maarja, ik ben nu weg, nog beetje huiswerk hgaan maken, ga morgen wel nog es komen kijken Haha!
tot dan (oeps!!!had bijna babaai geschreven,DAT IS MSN TAAL, ze konden nog dit forum sluiten!!! )
greetz kim

casanova

Berichten: 10939
Geregistreerd: 04-11-03
Woonplaats: maassluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 23:04

msn taal is best vervelend ,tuurlijk.
maar als je je daar aan gaat ergeren zet je pc dan uit!

trouwens hoe oud zijn jullie zelf?

Duhelo

Berichten: 28547
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 23:07

ik ben 15 en chiqa is 31 (dit omdat wij 2 al de meeste eacties hier gezet hebben)
felice, ik weet dat ik verschrikkelijk veel fouten typ (heb ik ook al es vermeld)
maar geloof me ik werk eraan! Haha!

casanova

Berichten: 10939
Geregistreerd: 04-11-03
Woonplaats: maassluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 23:08

aha,ik zie dat chiqa een volwassen vrouw is,hoe kan je dan die kinderen zo afkatten?
bokt is toch voor iedereen en is het moeilijk lezen af en toe dan kan je daar inderdaad op attenderen,meer kan niet.

Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 23:10

Ik let er eerlijk gezegd niet echt op van die korte zinnetjes bijvoorbeeld bij foto's lees ik gewoon over heen. Scheve mond Moet je ook doen werkt heel goed. Haha!
Maar het is ook soms zwaar iritant als dezelfde persoon iets van 4 keer achter elkaar een reactie plaats wat ook makkelijk in een berichtje kan, volgens mij alleen maar om meer berichtjes Scheve mond daar erger ik me aan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 23:11

casanova schreef:
aha,ik zie dat chiqa een volwassen vrouw is,hoe kan je dan die kinderen zo afkatten?


tttssskkk...overdrijven is ook een vak ik wil alleen maar zeggen dat ik me erger aan bepaalde dingen en blijkbaar ben ik niet de enigste dat wilde ik gewoon even weten, kinderachtig he? ja zo werkt dat nu eenmaal....

Dit heet alleen volgens mij....roddelen! Haha!

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 23:16

Dutske je zegd dat MSN-taal vervelend is, maar zelf doe je het ook een beetje hoor. ( k, euh, kweetniewah, dinges, da, tis) En ook niet met hoofdletters en leestekend. Jouw meningen zijn ook niet goed te lezen, en dat komt echt niet alleen door de vele typ-fouten die je maakt.
Dus als je bokt beter wilt maken, begin dan eerst bij jezelf!

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 23:26

Saskia9 schreef:
ik reageer als ik het echt een leuk paardje vind..vind ik het lelijk..reageer ik gewoon niet...


ja inderdaad.
Omdat ik denk dat het voor de eigenaresse een beetje beledigend is... want ieder vind zijn paard natuurlijk hartstikke geweldig!!!

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 09:45

dutske schreef:
ik ben 15 en chiqa is 31 Haha!


En dat ik nou goed het verschil merk..............

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 15:15

Dimple"]
[quote="dutske schreef:
ik ben 15 en chiqa is 31 Haha!


En dat ik nou goed het verschil merk..............
[/quote]


tja waar mensen van 31 jaar zich al niet druk om kunnen maken zeg,
get a life!!