Kado voor vriendin die naar het buitenland gaat

Moderators: xingridx, Ladybird, NadjaNadja, Polly, Essie73, Firelight, Mjetterd, ynskek, Muiz

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

MRIIIS

Kado voor vriendin die naar het buitenland gaat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-01-13 15:20

Hoi allemaal,

Een vriendin van mij vertrekt over iets minder dan een maand voor vijf maanden naar Aruba voor haar stage.

Nu lijkt het ons leuk om haar een kadootje te geven. Niet per se een afscheidskado zoals een foto(collage), maar juist iets grappigs of iets nuttigs.

Tips/ideeën/suggesties hoor ik graag!

Miracle_

Re: Kado voor vriendin die naar het buitenland gaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 15:22

Zit ze daar op 'kamers' of op kost en inwoning?

Twee zielen - Éen gedachte. Klik! *-:)
© Mijn hobby zit tussen mijn benen!

Feeling down? Saddle up! Two legs move our body, four legs move our soul
"Before you ask "What type of person could work at a slaughterhouse?", ask yourself what type of person keeps them employed."

milatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 15:24

Is het misschien een leuk idee om voor elke week een pakketje te doen?
De ene week met een lieve brief, de andere keer met wat handige tips, en de andere keer met een cadeautje. :D

Volg de verbouwing van onze nieuwe woning via https://www.instagram.com/verbouwing_nr33/ <3

MRIIIS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-01-13 15:24

Volgens mij op 'kamers'.

MRIIIS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-01-13 15:25

Top bedankt!

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 15:25

Bedenk dat de koffers al érg vol zullen zijn en dat dingen die veel wegen niet echt praktisch zijn voor het koffergewicht :)

gea_thora

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 15:27

Ik heb aan mijn vriendin een soort traveldagboek gegeven en een wegwerpcamera. Zodat ze bijzondere dingen op kon schrijven en er evt foto's bij kon plakken.
Ik wist uit mijn eigen ervaring dat ik het eng vond om mijn digitale camera aan mensen te geven om een foto van mij te maken. En met een wegwerpje kun je dat gewoon doen.
Was eigenlijk een heel simpel cadeautje, maar wel lekker nuttig en blijvend ;)
(En, extra belangrijk, het nam niet extreem veel ruimte/gewicht in in haar koffer)

Donny: L1 + 3 Eindstand voor mij met Bélo: Z2+1 :D

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 16:58

Wat ik zelf heb gekregen toen ik naar het buitenland ging, en errug leuk vond: een geurtje! Dat geurtje heb ik bijna elke dag gedragen toen ik daar was, en daarna niet meer. Ik heb nog steeds een beetje, en als ik het dan ruik ben ik weer helemaal terug in NIeuw-Zeeland, dat was wel een van de leukste cadeautjes!

Ik kreeg van mijn vriendengroep ook nog een heel erg leuk "vriendenboekje", nog steeds leuk om door te lezen, ook met wat ze mij wensten op m'n reis enzo. Maar of dat in je eentje ook te doen is weet ik niet :)

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 19:06

Ik zit op het moment 4 maanden in Ierland en heb van mijn vriendinnen 4 kleine cadeautjes gekregen, een voor elke maand.
Eerste cadeautje was een kaart (die zit bij elk cadeautje) en een cd met foto's en liedjes van ons/die bij ons hoorden en een A4 met allemaal foto's. Vind dit echt heel leuk!

[I want you by my side]
Je hebt altijd de middelen om te doen waarvan je droomt.

[So that I never feel alone again]

Manny

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 20:22

Ik heb wel vaker een kussensloop gegeven van plint(www.plint.nl). Toch iets wat je gaat gebruiken en door het gedichtje wat je zelf uitkiest, wel persoonlijk.

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 20:25

Ik heb mijn nicht een zelfgemaakt hempje gegeven
Heb een hempje gekocht en dan op de achterkant de vlag van cambodja (daar ging ze naar toe) en haar naam er onder
En op 1 bandje steeds rood wit blauwe steentjes als de nederlandse vlag en volgens mij ook nog een klein nederlands vlaggetje of dr naam op de voorkant
Kan wel eventjes om een foto vragen

Dilanda D; B+1 *verkocht Duoaparte; B+7 *verkocht
Nistral B+26 (pr 198) L1+28 (pr 199,5) L2+11 (pr 193,5) M1+18 (pr 185) M2+2 (pr 183,5) nu vollop in de western naast BB springen Nobi beleerd

__denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 20:27

Misschien een soort van dagboek, zodat ze leuke gebeurtenissen kan opschrijven? Weet niet of het zo'n type is en of dat wel zo leuk is als je er heen gaat voor stage? :)

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 20:49

Wij hebben met de vriendinnengroep ook vaaaaaak dit gedaan (iedereen gaat wel eens op reis bij ons :p). Soms simpel een t shirt en reisdagboek, andere keer een hele film in elkaar gedraaid (hele typische vriendin met hele typische hilarische acties, dus die allemaal nagespeeld), een boek gemaakt (iedereen 5 pagina's knutselen met verhalen foto's herinneringen en feitjes) of online een tijdschrift gemaakt.

Enjoy the little things. One day you will look back and realize they were the big things!

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 23:18

Semper erit denique omnia

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten