Iemand enig idee...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 22:51

Hmmm,, alle smoesjes ten spijt kan ik hier toch niet zo blij van worden. het zal wel savonds laat geweest zijn enzovoort, maar toch vind ik dat je niet zo hard moet rijden. Haaste spoed is zelden goed. Ik ben niet heiliger dan de paus hoor, maar ik rij nooit echt hard. Het kan je je leven kosten namelijk (jajajaja je kunt ook onder een tram lopen, weet ik). doe het rustig aan. Knipoog


assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 23:04

Een vriendin van mij is gestorven door een of andere gek die 100 reed op een weg waar je 50 mag. Zij had voorrang en fietste dus de kruising op. Die auto heeft haar geschept. 'Gelukkig' was ze in een keer dood en heeft ze dus niet hoeven lijden. Huilen Ik heb tranen met tuiten gehuild.
Als ik nu in een auto zit, die te hard gaat, word ik soms weleens bang dat we ook iemand scheppen.

Kijk dus echt uit met te hard rijden, voor je het weet is het gebeurt... (niet dat ik zo persee het heilige boontje wil zijn... maar ik weet dus wat er kan gebeuren)

En Jura, succes en ik hoop voor je dat de foto mislukt is Haha!

_________________
Man: Is this seat empty?
Woman: Yes, but this one will if you sit down...

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: assie op 2001-08-29 23:06 ]</font>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 23:08

Zoiets bedoelde ik ook al. Je kent wel die commercial met dat fotoboek, daar krijg je toch kippevel van???

Bartje

Berichten: 1651
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 23:15

misschien reed je idd wel te hard voor die flitspaal Party!! Schijnheilig

mwa.. aan de andere kant.. dan mag je er wel wat meer uithalen dan 50 km/uur te snel..
volgende keer als je een flitspaal ziet gewoon ff extra je gaspedaal indrukken en er met 230 km/uur ofzo langsrijden Lachen wedden dat foto idd is mislukt! Haha!

hopen alleen dat er dan geen politie 100 m verder op staat... agh daar rijd je dan ook te hard voor, geen probleem dan *LOL*

maar nie echt slim meis.. veel succes.. en we zullen voor je duimen!
laat wel ff weten hoe het afloopt Lachen

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 23:20

welke reclame lovely? Verward

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-01 23:39

Die reclame met dat fotoboek is inderdaad aangrijpend, maar gaat over drank. En ik drink niet.

Was trouwens vanochtend toen ik naar mijn werk ging, dat ik geflitst werd. BTW er kunnen daar geen mensen oversteken want het is een provinciale weg. Er is niet eens een fietspad ofzo aan die kant...

Volgende keer ga ik inderdaad heeeeel hard rijden en dan ga ik een achtervolging in scene zetten, mijn auto is zo snel, ik schud ze wel af haha! Misschien kom ik dan wel op tv bij spectaculaire achtervolgingen Haha!

Maar goed, jullie hebben gelijk, het is stom. Ik weet het. Ik hou jullie wel op de hoogte als ik die boete heb!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-01 00:31

Soms is zo'n fotoboek werkelijkheid, ook zonder drank.
die weg ken ik wel, maar toch.

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-01 10:05

Oke we kunnen hier natuurlijk een eeuwige discussie over gaan voeren, maar ik denk dat of je iemand met 50 of 70 (of whatever) aanrijdt, fijn is het natuurlijk nooit. En nogmaals, er kunnen daar geen mensen lopen/fietsen etc.

En ik wil me er niet makkelijk vanaf maken, maar kom op zeg, hoeveel mensen rijden er nou keurig 30 of 50? Ik ken er heeeeel weinig. En als ze dat wel kunnen vind ik het knap, ik kan dat dus niet. Ik rij ook geen 100 op de snelweg, ja en als ik word gepakt is dat inderdaad mijn eigen schuld. Maar ik vind die snelheden hier gewoon belachelijk, zeker op de snelweg.

Overigens rij ik wel veel voorzichtiger als er iemand bij me in de auto zit, en als ik met mijn paard rij, dan ben ik net een oma ofzo Haha! (denk dat er weinig mensen zo voorzichtig rijden als ik dan, sinds ik zelf met mijn paard rij, loopt ze zo de trailer in en staat ze niet meer te trappen in de bochten)

Maar als ik bij iemand in de auto zit, en we rijden 180 (laatst nog) ga ik er ook niet over zeuren, dan ben ik blij dat we kunnen opschieten. Maar dan doe ik trouwens opeens wel mijn gordel om...

Zo dit was een heel lang verhaal weer, maar ik zit ontzettend veel op de weg, en ik gedraag me niet altijd even goed, dat weet ik. Moet ik ook wel iets aan doen hoor, ik kan me ontzettend ergeren aan mijn medeweggebruikers.

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-01 10:09

Volgende keer gewoon harder als 220 rijden,
dan kunnen ze niet flitsen..

Bloos

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-01 10:11

Goed plan! Haha!

maarre...dan moet ik wel heeeeeel hard optrekken, van 30 naar 220 in een keer! *LOL*

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-01 10:31

80 waar je 30 mag? Ik denk dan aan alle drempeltjes die daar nog zitten, lijkt me niet fijn....
Ik vind te hard rijen ook niet zo erg, op de snelweg 190 met mijn vader (kijken hoe hard ie gaat). Was 6 uur sochtends en er was NIEMAND in de buurt. Maar als een idioot gaan rijden terwijl t druk is ed... dan maar niet...

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-01 10:55

Zitten daar geen drempels, nogmaals; het is een provinciale weg. En rustig, anders kon ik immers niet inhalen.

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Facebook, Googlebot, YandexBot en 85 bezoekers