verkrachter/achtervolger actief in West friesland!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
anke2002

Berichten: 810
Geregistreerd: 01-11-02
Woonplaats: Sneek city

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 20:10

Jeetje, lekker eng weer Scheve mond ...... Ik snap echt niet waarom sommige mensen zulk soort dingen doen! Maar goed, ik zou het inderdaad wel even tegen die politie agenten zeggen en verder gewoon niet meer alleen fietsen enzo.

~And all our moments, good and bad forever in my head~
~wish we could go back just once and laugh at things we said~


sjala_rimbo
Berichten: 48
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 18:57

haaaaai
ik ben zondag avond achtervolgd door dat witte busje iedereen bij de manege weet het en er word door iemand elke keer een rondje gereden om te controleren
dat sommige mensen dit leuk vinden Boos!

*°~-/\-~°*..... $h4r0N4 HVJ .....*°~-/\-~°*

binky

Berichten: 2057
Geregistreerd: 26-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 20:19

Het is altijd al een rot weg geweest zo door het streekbos,probeer zoveel mogelijk met meerdere mensen naar huis te fiesten.Ga zeker niet alleen,en vraag anders of je ouders je halen en brengen Ik zou mijn kinderen als ze jou leeftijd hebben susan niet alleen van de haling laten fietsen sávonds!

https://www.facebook.com/FotoBiancaS

binky

Berichten: 2057
Geregistreerd: 26-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 20:21

obelix"]
[quote="Waterkippie schreef:
hmm vervelend...
maar er is nog niets concreets gebeurd? ook niet bij andere?



Niet dat wij weten,is wel 2 wken geleden meisje daar in de buurt verkracht maar of dit dezelfde is??

Volgens mij ben ik over dit bericht heen gelezen in de krant,of heeft het daar niet ingestaan [het lijkt mij belangrijk genoeg]

https://www.facebook.com/FotoBiancaS


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amber_anne, Amyyy, Doedatje, eroslover, Josien_, Westhof, YandexBot en 194 bezoekers