Groot gezin?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 15:29

Helaas voor jou Desiree, maar dat gaat over de tweede generatie Allochtonen. Die hebben een Nederlands paspoort en zijn dus AUTOCHTOON!!!!!!!!!!!!

Sprintje

Berichten: 2144
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Emst

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 15:29

Pipo"]
[quote="Sprintje schreef:


Hé zullen we dan ook maar iedereen met een IQ lager dan 95 uit het land schoppen, wordt het ook wel lekker rustig van OK dan!



Niet in Nederland, maar ook op bokt Haha!

[/quote]

wat een rust !

Maar even weer on-topic!

Ik heb 1 volle zus waar ik mee ben opgegroeid en nog een half zus die een stuk ouder is en dus niet echt als zus beschouw (nooit bewust mee in 1 huis gewoond). Dus dat is wel een gemiddeld gezin geloof ik. Had echt niet meer hoeven zijn.

Zeker niet groot dus, en zoals ik er nu over denk blijft mijn gezin in de toekomst beperkt tot de peuter die ik nu al in huis heb Haha! (Dus wie wil twee extra kinderen in mijn plaats????)

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 15:30

Pipo schreef:
Helaas voor jou Desiree, maar dat gaat over de tweede generatie Allochtonen. Die hebben een Nederlands paspoort en zijn dus AUTOCHTOON!!!!!!!!!!!!

Nee, dat zijn ze niet. Want ze spreken de taal niet! En een nederlander die geen nederlands spreekt? neh, dat geloof je zelf toch niet he. Er komt echt meer bij kijken om echt een nederlander te zijn. DAt zit van binnen, en dat komt voort uit je roots. Ook bij die 2e generatie allochtonen liggen de roots en ook hun hart ergens anders.
Laatst bijgewerkt door Desiree op 04-11-03 15:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Faline

Berichten: 7803
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 15:30

Ja, nederland is veelste vol! Maar de hele wereld raakt aardig bevolkt, ik geloof dat de wereldbevolking in de laatste eeuw is ver 5 voudigd !!
En ik vind ook dat mensen niet zoveel kinderen zouden moeten krijgen!
En wat ik nog erger vind; Mensen die 4 of 5 kids op de wereld zetten en er vervolgens zelf niet voor kunnen zorgen! Boos! (Omdat ze bijv. aan de drugs zijn, of gewoon asociaal (laag begaafd, gewoon dom dus) zijn)
Ik wil later dus helemaal geen kinderen van mezelf, áls ik ooit wel kinderen wil dan worden dat pleeg of adoptie kinderen. Die zijn er toch al en die hebben dan eerder 'hulp' nodig. Dan bied ik die liever een goeie toekomst.
En wat de buitenlanders betreft... Ik vind dat de hele wereld 1 is, maar dat niet iedereen op 1 plek of in 1 land hoeft te worden gepropt, dus wat mij betreft mogen er best wat mensen uit nederland weg en ja, dat zijn dan eerder buitenlanders omdat die hier ook als laatste naartoe zijn gekomen.
Maar ja, nederland zal voorlopig wel niet minder vol worden en dan woon ik nog in een rustig gedeelte van nederland (friesland), dus ik ga later lekker in het buitenland wonen en werken.

Nog even over grote gezinnen, wij zijn met zn 3en + pleegzusje. (die komt dus uit zo'n gezin waar nog 3 kinderen zijn, waar ook niet voor gezorgd kan worden, deze kids lopen dus groot risico later in de criminaliteit te belandden, lekker is dat! Boos! )
Mijn ouders komen beide uit een gezin met 4 kinderen. En hier in het dorp wonen 2 gezinnen, de een met 7 kinderen en de andere met 9, die worden ookal snel bestempeld als asociaal, vooral die met 9 kinderen, waarvan de grootste helft dus ook weer een geestelijke achterstand heeft. Die met 7 kinderen vallen gelukkig nog wel wat mee, die leren zowat allemaal op havo/vwo niveau en zijn ook niet echt asociaal.

Mijn vader heeft trouwens nog een tante in Canada, die heeft 18!!!! kinderen! Ziek

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 15:33

Sprintje schreef:
[

zoals ik er nu over denk blijft mijn gezin in de toekomst beperkt tot de peuter die ik nu al in huis heb Haha! (Dus wie wil twee extra kinderen in mijn plaats????)
[/quote]



Bedoel je daarmee, de kat? Je veulen? Of je man? Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 15:35

Desiree"]
[quote="Pipo schreef:
Helaas voor jou Desiree, maar dat gaat over de tweede generatie Allochtonen. Die hebben een Nederlands paspoort en zijn dus AUTOCHTOON!!!!!!!!!!!!

Nee, dat zijn ze niet. Want ze spreken de taal niet! En een nederlander die geen nederlands spreekt? neh, dat geloof je zelf toch niet he. Er komt echt meer bij kijken om echt een nederlander te zijn. DAt zit van binnen, en dat komt voort uit je roots. Ook bij die 2e generatie allochtonen liggen de roots en ook hun hart ergens anders.
[/quote]


Tweede generatie spreekt prima Nederlands. Toevallig staat hier nu een autochtone nederlander met een leuk kleurtje een brandinstallatie in te stellen ( vandaar deze week veel bokt, met die klereherrie valt niet te werken).

HEb het even aan hem gevraagt ( in het nederlands, en hij kon mij accentloos het antwoord geven) En de hele familie spreekt gewoon nederlands.


Dom kaaskoppen antwoord zeg!

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 15:37

Nogmaals CBS!!!

Op jaarbasis groeit de bevolking van Nederland met gemiddeld 240 personen per dag. Er worden gemiddeld per dag 557 kinderen geboren. Daar staat tegenover dat er elke dag 393 mensen overlijden. Verder vestigen zich 339 immigranten per dag in Nederland, terwijl er 263 emigranten vertrekken.

In nederland wonen op dit moment
16 192 572 inwoners
Daarvan komen er
1 622 602 uit niet westerse landen!
Vorig jaar zijn er 202 083 kinderen geboren. Waarvan er 45 299 van allochtonen.

Vind je dit nou echt zo schrikwekkend dat je zo gaat discrimeren? Misschien niet in dit toppic maar zeker in het vorige met dit onderwerp!

Sprintje

Berichten: 2144
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Emst

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 15:37

Desiree"]
[quote="saluut schreef:
[

Ik ben zo benieuwd waar jullie dit op baseren??? Je woont gdvrdm niet eens in de randstad maar in BRABANT! Bij ons is het net een stukje voller dan bij jou! Op welke cijfers baseer jij je gegevens dat buitenlanders meer kinderen krijgen, uit de Telegraaf??! Ben ik heel benieuwd naar. En nogmaals wat jij Allochtonen noemt zijn grotendeels Autochtonen met een Nederlands paspoort...!
[/quote]
Steek nou niet eens je kop in het zand! HIER: http://www.cbs.nl/nl/publicaties/artike ... /0421k.htm

Publicaties - Webmagazine

Driekwart bevolkingsgroei bestaat uit allochtonen

In de periode 1990-2000 is de bevolking van Nederland met bijna één miljoen personen gegroeid. Driekwart van deze groei bestaat uit allochtonen.

Het aantal eerste-generatie allochtonen is tussen 1990 en 2000 met 440 000 toegenomen. Dit is bijna de helft van de totale bevolkingsgroei. Hierbij wordt onderscheid gemaakt tussen westerse en niet-westerse allochtonen. De eerste generatie niet-westerse allochtonen is tussen 1990 en 2000 met een kleine 320 000 personen gegroeid. Het aantal westerse allochtonen van de eerste generatie nam met ruim 120 000 toe


Nou nog gelogen?! Of kloppen de cijfers van het CBS OOK al niet?



Nee het CBS heeft heus wel gelijk, maar dit is een bericht uit 2000; en gaat over de periode van 1990 t/m 2000!!!! We leven nu bijna in 2004 en er is in de tussen tijd een boel veranderd onder het beleid van het paarse kabinet (Ja je leest het goed paars, niet pim fortuin!).

Ik zal de artikelen wel weer even opzoeken die ik ook al in het vorige topic heb geplaatst! De afgelopen jaren is de instroom van allochtonen drastisch gedaald!

En autochtoon ja of nee wordt bepaald door de WET niet door het gevoel van een een of andere bokker!

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 15:39

Pipo"]
[quote="Sprintje schreef:
..



Hé zullen we dan ook maar iedereen met een IQ lager dan 95 uit het land schoppen, wordt het ook wel lekker rustig van OK dan!


Niet in Nederland, maar ook op bokt Haha!
[/quote]


Uitstekend plan! Vooral ook van bokt! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 15:40

saluut schreef:
Nogmaals CBS!!!

Op jaarbasis groeit de bevolking van Nederland met gemiddeld 240 personen per dag. Er worden gemiddeld per dag 557 kinderen geboren. Daar staat tegenover dat er elke dag 393 mensen overlijden. Verder vestigen zich 339 immigranten per dag in Nederland, terwijl er 263 emigranten vertrekken.

In nederland wonen op dit moment
16 192 572 inwoners
Daarvan komen er
1 622 602 uit niet westerse landen!
Vorig jaar zijn er 202 083 kinderen geboren. Waarvan er 45 299 van allochtonen.

Vind je dit nou echt zo schrikwekkend dat je zo gaat discrimeren? Misschien niet in dit toppic maar zeker in het vorige met dit onderwerp!



OK dan! OK dan! OK dan! OK dan!

Zo keiharde cijfers!!!!

Inderdaad zijn die anderhalf miljoen mensen op 16 miljoen wel zo veel dat je ervan gaat discrimineren Boos!

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 15:40

Daarbij zijn er ook genoeg mensen die in Nederland geboren zijn, alleen een Nederlands paspoort bezitten maar toch geen woord Nederlands spreken Knipoog
En weet je wat zo grappig is? Die hoeven dus geen inburgeringscursus te volgen.

Moet eerlijk zeggen dat het mijn ideaal niet is om een groot gezin te hebben. Ben dik tevreden met de 2 die ik heb.
Wat ik altijd heel eng vind bij dit soort onderwerpen is dat mensen een ander hun eigen waarden en normen willen opleggen.
Er wordt hier gezegd: Nederland is vol, nee jij vindt dat Nederland vol is, dat is iets heel anders Knipoog

ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 15:41

Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig

haallllllloooooo!

We zijn hier wel een heel leuk topic aan het verzieken!!

dit ging over hoeveel broers/zussen hebben jullie,of hoeveel kinders heb jezelf!

niet of je daar toestemming voor moet krijgen,of er eerst een allochtoon het land uit moet,voordat jij weer eentje ter wereld mag brengen!!

en het woord "fokken" in dit topic meermalen gebruikt,vind ik echt oneerbiedig klinken!

heb een beetje respect voor je medemens/medebokker!!

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 15:45

Mexx2 schreef:
O:) Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig

haallllllloooooo!

We zijn hier wel een heel leuk topic aan het verzieken!!

dit ging over hoeveel broers/zussen hebben jullie,of hoeveel kinders heb jezelf!


Ja hebt gelijk! Maar op zulk soort opmerkingen moet ik gewoon reageren omdat, dat niet door de beugel kan!

Sprintje

Berichten: 2144
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Emst

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 15:47

saluut"]
[quote="Mexx2 schreef:
O:) Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig

haallllllloooooo!

We zijn hier wel een heel leuk topic aan het verzieken!!

dit ging over hoeveel broers/zussen hebben jullie,of hoeveel kinders heb jezelf!


Ja hebt gelijk! Maar op zulk soort opmerkingen moet ik gewoon reageren omdat, dat niet door de beugel kan!
[/quote]

Inderdaad, dat heb ik ook! Maar daar moeten we dan maar een ander topic voor openen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 15:48

irene schreef:
Er wordt hier gezegd: Nederland is vol, nee jij vindt dat Nederland vol is, dat is iets heel anders Knipoog



Dank je Irene...............................dat is inderdaad een goed antwoord mijn inziens.

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 15:51

Ik heb nog 1 toevoeging van mijn quote van het CBS! Misschien zien deze mensen dan in dat ze uit hun laag begaafde nek zitten te kletsen! Schijnheilig

Van die 45 299 kinderen die worden geboren onder allochtonen mensen zijn dat er 21 213 die uit ouders komen van Marokaanse, Turkse, Surinaamse of Antiliaanse Afkomst!!!!!!
21 213 OP DE 202 083 Geboortes!!!
Die andere 24 086 zijn dus van Europese mensen die in Nederland wonen.

En dat zijn de feiten! Doei, doei
Laatst bijgewerkt door Pino24 op 04-11-03 15:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 15:51

saluut schreef:
In nederland wonen op dit moment
16 192 572 inwoners
Daarvan komen er
1 622 602 uit niet westerse landen!
Vorig jaar zijn er 202 083 kinderen geboren. Waarvan er 45 299 van allochtonen.


Toch wil dit zeggen dat 10 op de 100 inwoners uit niet-westerse landen komen en dat 22 op de 100 geboren kinderen allochtoon is. Die verhouding ligt dan toch scheef?

juval

Berichten: 13208
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 15:52

Sprintje"]
[quote="Pipo"][quote="Sprintje schreef:


Hé zullen we dan ook maar iedereen met een IQ lager dan 95 uit het land schoppen, wordt het ook wel lekker rustig van OK dan!



Niet in Nederland, maar ook op bokt Haha!

[/quote]

wat een rust !

Maar even weer on-topic!

Ik heb 1 volle zus waar ik mee ben opgegroeid en nog een half zus die een stuk ouder is en dus niet echt als zus beschouw (nooit bewust mee in 1 huis gewoond). Dus dat is wel een gemiddeld gezin geloof ik. Had echt niet meer hoeven zijn.

Zeker niet groot dus, en zoals ik er nu over denk blijft mijn gezin in de toekomst beperkt tot de peuter die ik nu al in huis heb Haha! (Dus wie wil twee extra kinderen in mijn plaats????)
[/quote]

haha, ik wil die kids voor jou wel krijgen hoor, als je dan wel af en toe komt oppassen!! Tong uitsteken geintje!

Ik kom ongeveer uit hetzelfde gezin. alleen heb ik wel meer meegemaakt van onze oudere zus.
Op dit moment heb ik twee kinders en ik twijfel nog erg of het zo goed is of dat ik er toch nog een keer voor zou gaan.
Mijn man is enig kind, ik zie daar een boel nadelen van, hij heeft nooit iemand om de zorg voor zijn ouders mee te delen bijvoorbeeld.

Maar ik wil nog wel even opmerken dat er zo makkelijk gepraat wordt over kinderen NEMEN...... ik ben van mening dat je kinderen niet neemt, die KRIJG je, ik ken een heleboel mensen waar het heus niet zo makkelijk gaat om zwanger te worden en die met een al zielsgelukkig zouden zijn.....

Sprintje

Berichten: 2144
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Emst

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 15:53

saluut schreef:
Ik heb nog 1 toevoeging van mijn quote van het CBS! Misschien zien deze mensen dan in dat ze uit hun laag begaafde nek zitten te kletsen! Schijnheilig

Van die 45 299 kinderen die worden geboren onder allochtonen mensen zijn dat er 21 213 die uit ouders komen van Marokaanse, Turkse, Surinaamse of Antiliaanse Afkomst!!!!!!
21 213 OP DE 202 083 Geboortes!!!
Die andere 24 086 zijn dus van Europese mensen die in Nederland wonen.

En dat zijn de feiten! Doei, doei


Voor meer toevoegingen: [AM] Groot gezin = associaal? Haha!

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 15:55

Tessebes"]
[quote="saluut schreef:
In nederland wonen op dit moment
16 192 572 inwoners
Daarvan komen er
1 622 602 uit niet westerse landen!
Vorig jaar zijn er 202 083 kinderen geboren. Waarvan er 45 299 van allochtonen.


Toch wil dit zeggen dat 10 op de 100 inwoners uit niet-westerse landen komen en dat 22 op de 100 geboren kinderen allochtoon is. Die verhouding ligt dan toch scheef?
[/quote]

Ik zie net dat ik appels met peren aan het vergelijken ben. Haha!

Sprintje

Berichten: 2144
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Emst

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 15:56

juval"]
[quote="Sprintje schreef:
(Dus wie wil twee extra kinderen in mijn plaats????)


haha, ik wil die kids voor jou wel krijgen hoor, als je dan wel af en toe komt oppassen!! Tong uitsteken geintje!
[/quote]

Dat is goed hoor! Ik kom wel oppassen op mijn nichtjes (hihi wel de lusten niet de lasten!)

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 16:00

saluut schreef:
Ik heb nog 1 toevoeging van mijn quote van het CBS! Misschien zien deze mensen dan in dat ze uit hun laag begaafde nek zitten te kletsen! Schijnheilig
(

Heb je het nu over jezelf? Haha!

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 16:16

Desiree"]
[quote="saluut schreef:
[

Ik ben zo benieuwd waar jullie dit op baseren??? Je woont gdvrdm niet eens in de randstad maar in BRABANT! Bij ons is het net een stukje voller dan bij jou! Op welke cijfers baseer jij je gegevens dat buitenlanders meer kinderen krijgen, uit de Telegraaf??! Ben ik heel benieuwd naar. En nogmaals wat jij Allochtonen noemt zijn grotendeels Autochtonen met een Nederlands paspoort...!
[/quote]
Steek nou niet eens je kop in het zand! HIER: http://www.cbs.nl/nl/publicaties/artike ... /0421k.htm

Publicaties - Webmagazine

Driekwart bevolkingsgroei bestaat uit allochtonen

goed gedaan desiree, kunnen al die iq bpven de 95 het ook nog eens gebruiken ipv een slabek open te trekken!!!

Ik iwst als ik het ging zeggen dat ik voor en tegen meningen zou hebben maar iedereen mag toch zijn mening kwijt!!
Ik zeg niet dat die marrokanen - turken - surinamers allemaal slecht zijn maar ze jongen wel als konijnen en moesten ze nou allmaal nog eens een mooie toekomst hebben zou ik zeggen vban ok!! maar de meeste vinden een uitkering ook al goed en anders stelen we wel.niet al die mensen zijn slecht hoor maar neem 75%!!!! ik woon dus wel in de randstad, het is hier overbevolkt dat zelfs hiero menige mensen niet meer aan een job kunnen komen neen want we moeten al die andere mensen ook ng werk geven, ben ik discriminerend?? misschien wel en misschien niet, ik beoordeel ze allemaal gelijk, niet alle nederlanders zijn goed, een turk kan soms nog beter zijn dan een nederlander maar aub hou die broek dicht!!!!

In de periode 1990-2000 is de bevolking van Nederland met bijna één miljoen personen gegroeid. Driekwart van deze groei bestaat uit allochtonen.

Het aantal eerste-generatie allochtonen is tussen 1990 en 2000 met 440 000 toegenomen. Dit is bijna de helft van de totale bevolkingsgroei. Hierbij wordt onderscheid gemaakt tussen westerse en niet-westerse allochtonen. De eerste generatie niet-westerse allochtonen is tussen 1990 en 2000 met een kleine 320 000 personen gegroeid. Het aantal westerse allochtonen van de eerste generatie nam met ruim 120 000 toe


Nou nog gelogen?! Of kloppen de cijfers van het CBS OOK al niet?

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 16:17

Desiree"]
[quote="saluut schreef:
[

Ik ben zo benieuwd waar jullie dit op baseren??? Je woont gdvrdm niet eens in de randstad maar in BRABANT! Bij ons is het net een stukje voller dan bij jou! Op welke cijfers baseer jij je gegevens dat buitenlanders meer kinderen krijgen, uit de Telegraaf??! Ben ik heel benieuwd naar. En nogmaals wat jij Allochtonen noemt zijn grotendeels Autochtonen met een Nederlands paspoort...!
[/quote]
Steek nou niet eens je kop in het zand! HIER: http://www.cbs.nl/nl/publicaties/artike ... /0421k.htm

Publicaties - Webmagazine

Driekwart bevolkingsgroei bestaat uit allochtonen

In de periode 1990-2000 is de bevolking van Nederland met bijna één miljoen personen gegroeid. Driekwart van deze groei bestaat uit allochtonen.

Het aantal eerste-generatie allochtonen is tussen 1990 en 2000 met 440 000 toegenomen. Dit is bijna de helft van de totale bevolkingsgroei. Hierbij wordt onderscheid gemaakt tussen westerse en niet-westerse allochtonen. De eerste generatie niet-westerse allochtonen is tussen 1990 en 2000 met een kleine 320 000 personen gegroeid. Het aantal westerse allochtonen van de eerste generatie nam met ruim 120 000 toe


Nou nog gelogen?! Of kloppen de cijfers van het CBS OOK al niet?


goed gedaan desiree, kunnen al die iq bpven de 95 het ook nog eens gebruiken ipv een slabek open te trekken!!!

Ik iwst als ik het ging zeggen dat ik voor en tegen meningen zou hebben maar iedereen mag toch zijn mening kwijt!!
Ik zeg niet dat die marrokanen - turken - surinamers allemaal slecht zijn maar ze jongen wel als konijnen en moesten ze nou allmaal nog eens een mooie toekomst hebben zou ik zeggen vban ok!! maar de meeste vinden een uitkering ook al goed en anders stelen we wel.niet al die mensen zijn slecht hoor maar neem 75%!!!! ik woon dus wel in de randstad, het is hier overbevolkt dat zelfs hiero menige mensen niet meer aan een job kunnen komen neen want we moeten al die andere mensen ook ng werk geven, ben ik discriminerend?? misschien wel en misschien niet, ik beoordeel ze allemaal gelijk, niet alle nederlanders zijn goed, een turk kan soms nog beter zijn dan een nederlander maar aub hou die broek dicht!!!!

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-03 17:31

Desiree schreef:
Eerlijk gezegd vind ik niet dat je het nog kunt maken in deze tijd om in nederland zoveel kinderen te krijgen. Dit land is echt overbevolkt. Te veel mensen zitten elkaar te irriteren in appartementen en kleine huisjes die niet voldoende geisoleerd zijn, en uitwijken naar mogelijkheden met meer ruimte is er niet bij, omdat dat niet bestaat of onbetaalbaar is.

Nederland is gewoon vol. De VVD kwam met een heel goed voorstel om de kinderbijslag bij het 3e kind af te schaffen. Een HEEL goed plan, en een zeer terecht plan. Mensen die willen fokken als konijnen moeten zelf maar flink dokken voor hun "hobby".


Sja je brengt het wat bot maar ik denk wel dat je gelijk hebt: daarom gaan wij ook emigreren, waarschijnlijk naar Noorwegen