Ik baaaaaal en thuis begrijpen ze het niet...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-01 17:37

Verdorie!
Ik vandaag met Levant naar les n.a.v. dit topic: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... orum=13&17

Helemaal netjes:
Paard licht grijze bandages rondom, licht grijs shabrack, lekker glimmend lijf en mooi uitgeplozen staart. Ikzelf met een donkergrijze broek, lichtgrijs shirt en donkergrijze pet.
Allemaal omdat ik zo graag nette foto's van mijzelf met Levant wou hebben!
Dus de nieuwste digicam mee.

Nou, Levant liep super!
Kontje schoof er mooi onder, eerste kwartier lekker over zijn rug gereden en het tweede kwartier wat hoger in de oprichting laten lopen, nou jullie kennen het wel! Zo fijn lopen ze alleen in de les!

Mams ondertussen op de tribune met fototoestel continue in de aanslag. Vingers aflikken

Kom ik thuis, eerst paard naverzorgt en de boel opgeruimt en daarna gelijk foto's kijken, ik was zo benieuwd!
Staat er niets op!!! Verward

Ik aan mijn moeder vragen: Laat eens zien hoe je de foto's hebt gemaakt?
Houd ze het knopje tekort ingedrukt! Frusty

*boehoee* Huilen
Nou heb ik nog geeen foto's *snik* Verdrietig

En ik kan het op haar ook niet afreageren omdat ik niet had uitgelegd hoe de nieuwe camera werkte (ze is a-technisch) en als ik zo die stukjes van Dorine lees voel ik me ook schuldig omdat dit niets voorsteld bij de ellende die zij moet doormaken... Scheve mond\


ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-01 17:47

En nou staat dit er al bijna 10 minuten en nog niemand die mij een beetje heeft opgebeurt.. Huilen

Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 17:47

tja, valt ook weinig aan op te beuren, behalve voor te stellen dat je morgen nog een keer gaat lessen ....... Haha! Haha!

/edit
sorry komt wat onaardig over, dat is idd echt balen. Iemand anders die het wil proberen?

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Lielle op 2001-08-31 18:52 ]</font>

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 17:49

Arme Sjuimpje!!! dan toch Sanderijn maar ff lief vragen of ze nog een keertje kan komen voor levant weg is...met fototoestel natuurlijk!!! Of "verplicht" nog een keer naar les met Levant...en dan iemand anders mee nemen dan mams...of mams goed instrueren...*grijns* Of met Levant naar Sanderijn toe... Knipoog

Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 17:49

Ah!!!!!! Das klote! Echt jammer hoor!

Duitse Herder Kennel vom Haus Eelerberg, Correct gefokte Duitse Herders.
http://www.vomhauseelerberg.com
Sinds 01/09/2012 trotste mama van Kaya

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-01 17:53

Mijn moeder heeft al aangeboden om morgen nog foto's te maken,
maar ja,
thuis gaat het natuurlijk nooit zo fijn als in de les!

Extreme duivel Ik kan mijn moeder natuurlijk zo wel "terug pakken", dan ga ik ipv in het grijs, in het wit!
Met witte bandages en een wit shabrack, mmm, ik begin me al weer wat beter te voelen! Extreme duivel

Ik zei al tegen mijn moeder: wil je een goedgehumeurd dochtertje aan tafel moet je me naar de zaak laten gaan zodat ik het van me af kan bokken!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 17:59

heel zielig voor je maar je moeder kan er nu eenmaal niets aan doen. Ze doet het heus niet express ofzo.

gewoon morgen nieuwe foto's maken.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

assie

Berichten: 9475
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 17:59

morgen lessen!! En dan helemaal in wedstrijdtenue. En dan erg mooie foto's laten maken door een goed ge-instrueerde moeder Haha!

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-01 18:02

Citaat:
Op 2001-08-31 18:59, schreef Heike:
heel zielig voor je maar je moeder kan er nu eenmaal niets aan doen. Ze doet het heus niet express ofzo.


Dat weet ik ook wel Knipoog

Daarom ben ik hierheen gekomen om te bokken, ik kan haar niets verwijten, ze heeft haar best gedaan en voelde zich best wel banketstaaf... Scheve mond\

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 18:13

schrijf je frustraties maar van je af hoor. *LOL* kan heel goed begrijpen dat je teleurgesteld bent. verwacht je mooie foto's en dan heb je niets. Huilen

gewoon morgen opnieuw proberen hoor

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 18:43

Lieve Sjuimpje,
Ontzettend balen, echt hoor!
Soms zou je gewoon dat ingewikkelde toestel op het beton in de stal kapot willen smijten, zovan: waarom heb je niet even aan mijn moeder uitgelegd welke van jouw knopjes ze wel/niet moest indrukken???
En een paar ramen insmijten met bakstenen, een paar glazen tegen de spiegel gooien, nou ik zou zeggen ga je gang...
Wel één nadeel:
je hebt geen geld meer voor een nieuw fototoestel.
Dus tja.
Maar hou vol, ietsje geduld nog, en zeker weten dat ik je prachtige lieveling in volle glorie tijdens de les op de foto's zal bekijken!
Geloof me, jouw baaldag hoeft niet minder erg te zijn dan die van mij.
Juist die kleine baalmomenten kunnen vreselijk irri zijn, juist wanneer je op niemand boos kan zijn of nergens verdrietig om, omdat het geen opzet was. Dan is het echt " Boos! ".
Maar ik kan je opbeuren hoor! Je hebt in elk geval een eigen paard die je kunt fotograferen.
Stel dat je lieveling gisteren verkocht was... lijkt me een nachtmerrie! Maar gelukkig is jouw mooiste droom er nog steeds en kun je nog jarenlang foto's maken.
Nog mooier dan die er misschien door je moeder waren gemaakt... *LOL*
Dus vooral blijven lachen en ooit, over een jaar, bekijk ik jouw foto's, en laat ze aan mijn paard zien:
"Kijk eens schat: ooit loop jij ook zo. Dus ga zometeen maar ff hard je best doen!!!" *LOL*

Trouwens, de mooiste foto's van je paard zijn jouw gevoelens voor hem.
De afbeeldingen in jouw hart Lovers .
Liefs, Dorine.

R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 18:51

oliebol wat rot zeg!!!

das nou echt pech!!! Ik begrijp je helemaal! Vooral ook omdat ie er zo perfect uitzag en dat dan die foto's mislukken.

echt oliebol!!!

Jasmijn

Berichten: 3744
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 19:19

Balen is dat zeg, maar eens te meer reden om hem thuis net zo aan het lopen te krijgen als in de les Haha!

Navragen is beter dan afvragen.

Kitty

Berichten: 7684
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 21:51

Ah joh, als je je nou probeert te herinneren hoe het kwam dat Levant zo mooi liep, wat deed je en hoe moest je het aanpakken...?
Dan loopt hij thuis net zo mooi als in de les. Jij trekt lekker weer mooie paardrijkleren aan, zet hem er picobello op en voila, je mooie foto's zijn in no time klaar!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 21:54

jeetje wat zonde zeg maare ookniet slim van je met zo'n Atechnische moeder om het niet voor te bereiden Haha! .

Maar je neem morgen maar lekker wraak met witte dekjes als is het maar voor jezelf Lovers .

Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 22:20

Zonde zonde zonde.
Moeders nog even oefenen met fotograferen en dan straks de hele riedel weer opnieuw.
Veel succes en plezier!!!!

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 04:00

bah balen ik ken dat! de eerste keer met het 4-tal optreden iemand zou filmen de camera uitgelegd.
Na afloop met z'n allen bij mij thuis voor de tv....
er stond amper iets op 90% van muur,zand of het dak van de manege en af en toe kwam er een grote wazige bruine vlek voor het beeld langs (of zwart)
Hij had na het begin ingezoomd en nooit meer uitgezoomd en zo staan zwaaien met de camera alsof ie hardstikkedronken was....
het begin was ook zo er niet ingezoomd maar zo dat onze hoofden en bovenlichamen in beeld waren en af en toe een stuk oor....
Oooh kon wel janken toen dat moment komt nooit meer terug gelukkig zijn er wel foto's van...
Tja het was aardig bedoeld maar je slaat jezelf voor je kop dat je niet iemand anders hebt gevraagd.....

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 09:33

Als het gelukt is, slinger je dan even een foto op bokt? Ben benieuwd hoe dat er dan wel niet uitziet... moet vast bijzonder zijn als je er zoveel moeite voor gedaan hebt! Ennehh.... geef je moeder een herkansing.... voelt die zich ook weer een beetje beter....

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-01 10:30

Dorine, je bent een lieverd!!! Lovers

En Nimber, ik ben blij dat ik ook een lotgenoot heb! Haha!

Maar ik heb me er al weer over heen gezet hoor! Ben gisteren op weg naar huis langs het winkelcentrumpje gereden en flink veel chocola gekocht! *LOL*

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 10:35

Jah, chocola helpt *LOL* Jummie Vingers aflikken

Echt balen van die foto's! Maar wel snel nieuwe maken, ik ben echt benieuwd naar je paardje! Ga je nu helemaal in het wit? Of in het grijs? Lachen Laat je t weten als je foto's hebt?

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-01 10:53

Toch maar grijs,
kan ik mijn grijze outfit van gister gewoon weer aan, die past niet bij wit *LOL*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Denise_, Amandavd, Bielsje, Bloesem21, daaf4ever, GoogleAdsense, hel1, janineskolla, JoyenUnory, Kaetibangsi, kosseh, marleen_usar, Slmt9, Suliko, xCherissa, xLaraaj en 59 bezoekers