Mijn eerste boete mogen ontvangen.

Moderators: EvelijnS, Dani, ynskek, Mondy, Polly, Ladybird, Hanmar, Princesj, Shanna

eenitraM

Mijn eerste boete mogen ontvangen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-12 13:46

Oke, ik zit hier echt met een huge smile op mijn gezicht met de rekening in mijn handen.

Ik ben 22 jaar. Drink altijd te veel en ga altijd op de fiets in beschonken toestand naar huis. Nooit een waarschuwing hoeven te ontvangen. Zonder licht fietsen? Ach meid, hou er voortaan even rekening mee, krijg ik altijd te horen. Voeten op de bank in de trein? Waarschuwingen stromen binnen maar geen bekeuring. Door rood fietsen? Ik ben nog nooit staande gehouden.

Alleen zojuist heb ik mijn eerste boeten mogen ontvangen omdat ik 57, na correctie 54 kilometer te hard heb gereden. Eeeh.. je mag er 50 rijden :+ En ik vind het best grappig. :=

€ 32,00 tik ik met plezier af.

Ik ben ontmaagd wat betreft bekeuringen en ik vind het eigenlijk hilarisch :') Daar gaat mijn goed gedrag haha!
Laatst bijgewerkt door eenitraM op 25-08-12 13:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Ik kan alles weerstaan, behalve verleiding. <<)

Majolen

Re: Mijn eerste boete mogen ontvangen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 13:47

Nou eh... eh..

Gefeliciteerd !!!!!!!!!!!! Met je eerste boete !!!!

Live and let live; When we live and let live, we don't need to criticize, judge, or condemn others. We have no need to control them or try and make them conform to our way of thinking. We let others live their own lives and we live ours.

lifaya

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 13:48

goh ik moet eens naar de achterhoek verhuizen. hier in de randstad azen ze op boetes geven en zoeken naar excuses :+

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 13:48

haha, ontmaagd, deed het pijn zo'n eerste keer??

Leef: neem en geef!

Kipzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 13:50

Je hebt 54 km te hard gereden en krijgt een boete van €32,- ? :=

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 13:51

''Ik ben 22 jaar. Drink altijd te veel en ga altijd op de fiets in beschonken toestand naar huis''

Slim...

Zonder licht fietsen? Ook erg slim..

Gefeliciteerd met je boete, je hebt hem meer dan verdiend.

verootjoo

32 euro omdat je 54 km te hard hebt gereden? Dan ben je toch je rijbewijs kwijt? Of snap ik iets niet :?

[o]

xJitske

Gefeliciteerd!
Maar.. bedoel je met 54 kilometer, 54 km/u? En dan maar een boete van €32?

Try not to think of penguins..

lifaya

verootjoo schreef:
32 euro omdat je 54 km te hard hebt gereden? Dan ben je toch je rijbewijs kwijt? Of snap ik iets niet :?

lijkt mij inderdaad ook :=

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 13:52

Volgensmij is ts nog dronken..

Misschien heeft ze 54 gereden waar ze 30 mocht ofzo..

Kipzel

_O-

Yessy

54 waar je 50 mocht denk ik? Gefeliciteerd met je boete (en namens je mede-treinreizigers: wij zitten graag op schone banken...)

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-12 13:53

Ik riep tot voor kort altijd kei-hard dat ik nog noooooooooooooooit een boete heb gehad voor wat dan ook. Ik was altijd de enige die tot voor kort boetevrij was in mijn omgeving en riep altijd; ooh, dat is zo'n zuur geld. :') Maar nu hoor ik ook bij de "wegduivels, aso's, sponseraars".

Beetje jammer dat ik met mijn grote mond nu mij voorbij ben gepraat.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 13:53

lifaya schreef:
verootjoo schreef:

lijkt mij inderdaad ook :=

Denk vraag t ff na. Anders rij ik tegenwoordig mooi door op de snelweg :Y)

[o]

Blanket

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 13:53

Gefeliciteerd! :') Ik ben gister per ongeluk door rood gereden, hoop dat er geen camera stond, maar ik vrees het ergste. :+

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 13:54

Ah OP gewijzigd zie ik. Verklaart een hoop :D

[o]

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-12 13:55

Blanket schreef:
Gefeliciteerd! :') Ik ben gister per ongeluk door rood gereden, hoop dat er geen camera stond, maar ik vrees het ergste. :+

Had ik laatst ook. Er stond een flitspaal naast het stoplicht maar ik trok m nog net ff door rood. Geen boete mogen ontvangen.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-12 13:55

verootjoo schreef:
Ah OP gewijzigd zie ik. Verklaart een hoop :D

Haha ja, sorry O:)

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 13:55

Hahaha!
32 euris voor 4 kilometer te hard: ik mag aannemen met de auto en niet op de fiets? _O-

Vooruit is niet altijd rechtdoor

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 13:56

Ik denk dat ze 50 mocht en 54 reed.. Dan krijg je namelijk een boete die ongeveer zo hoog is. Ik moch dat ook neertellen nadat ik welgeteld 4 kilometer te hard reed na correctie.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 13:56

Het is maar waar je trots op bent, ik kan 32 euro heel best anders besteden...

Hoewel het wel een goedkope boete is. Mijn eerste, en laatste, heeft 50 gekost (excl. administratiekosten), ik reed 58 waar ik 50 mocht (was me compleet ontgaan dat ik daar maar 50 mocht, kwestie van even niet zo logisch nagedacht) en ik reed dus maar 5 km te hard...

Ik vond het zuur geld... Maar kon er wel om lachen, het was gewoon een stomme fout. Als ik goed had nagedacht wist ik best dat daar een flitspaal stond en ik maar 50 mocht.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 13:58

eenitraM schreef:
Blanket schreef:

Had ik laatst ook. Er stond een flitspaal naast het stoplicht maar ik trok m nog net ff door rood. Geen boete mogen ontvangen.

Ok, ik rijd ook graag harder dan mag en heb daar echt al wel wat boetes voor mogen ontvangen.... maar door rood rijden... Daar snap ik de fun dus niet van. Daar mag van mij echt een dikke boete voor uitgedeeld worden.

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 14:04

Wees blij dat je nooit een boete hebt gehad want daarna ben je de pineut hoor -O-

Mijn eerste boete kwam omdat ik zonder kentekenplaat op de brommer reed omdat deze er vanaf gestolen was dus aangifte gedaan proces verbaal mee gekregen en aan de agent gevraagt wat nu gezien mijn brommer mijn enige vervoer was. Antwoord van de agent gewoon rijden proces verbaal mee en als je een azijnpisser agent treft krijg je een bon en anders hebben ze genoeg aan je proces verbaal.
Je begrijpt natuurlijk alweer dat ik een azijnpisser trof en die niet kon lache om de opmerking van zijn collega :')

Poos later rollerbank 20 km te hard.
Zuurste vond ik nog dat het 1 minuut voor negen was en de gene die na mij kwam zonder rollerbank weg mocht omdat het negen uur was.
3 weken later onderweg naar het ziekenhuis even snel tussen werk door. Rijdt een oom agent naast me en zegt stop (reed netjes de gewone snelheid) en mocht hem achtervolgen ja hoor weer 50 euro te pakken :( Die avond zou mijn vader de brommer afvoeren en paar weken later heb ik de brommer de deur uitgedaan omdat oom agent ook vertelde ik heb je niet aan de kant gehaald wegens je rijgedrag maar je trok de aandacht doordat het een hele grove (echte jongens scooter) was volgens agent en ik telkens van de weg gehaald werd en het helemaal spuug zat was geworden.

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 14:08

Wel, gefeliciteerd met je boete en ik hoop dat er voor jou nog vele mogen komen.

Dwalend door het doolhof, op zoek naar een labyrint.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-12 14:14

moyra schreef:
Wees blij dat je nooit een boete hebt gehad want daarna ben je de pineut hoor -O-

Mijn eerste boete kwam omdat ik zonder kentekenplaat op de brommer reed omdat deze er vanaf gestolen was dus aangifte gedaan proces verbaal mee gekregen en aan de agent gevraagt wat nu gezien mijn brommer mijn enige vervoer was. Antwoord van de agent gewoon rijden proces verbaal mee en als je een azijnpisser agent treft krijg je een bon en anders hebben ze genoeg aan je proces verbaal.
Je begrijpt natuurlijk alweer dat ik een azijnpisser trof en die niet kon lache om de opmerking van zijn collega :')

Poos later rollerbank 20 km te hard.
Zuurste vond ik nog dat het 1 minuut voor negen was en de gene die na mij kwam zonder rollerbank weg mocht omdat het negen uur was.
3 weken later onderweg naar het ziekenhuis even snel tussen werk door. Rijdt een oom agent naast me en zegt stop (reed netjes de gewone snelheid) en mocht hem achtervolgen ja hoor weer 50 euro te pakken :( Die avond zou mijn vader de brommer afvoeren en paar weken later heb ik de brommer de deur uitgedaan omdat oom agent ook vertelde ik heb je niet aan de kant gehaald wegens je rijgedrag maar je trok de aandacht doordat het een hele grove (echte jongens scooter) was volgens agent en ik telkens van de weg gehaald werd en het helemaal spuug zat was geworden.

Aaaaii #) Pijnlijk.

Nja, zojuist berichtje van mijn vriendin gekregen, zij heeft ook een boete. Mwaaaah. Ff de staatspot spekken :=