Frustraties Livera

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
HorseTopShop

Berichten: 7731
Geregistreerd: 28-06-05
Woonplaats: Hellevoetsluis (Nieuwenhoorn)

Frustraties Livera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-10 09:14

Ik moet het toch even kwijt. Hoop dat het hier goed staat.

Laatst ben ik bij de Livera geweest omdat ik nieuwe bh's nodig had. Ik was echt hard toe aan nieuwe dus heb er 5 gekocht. Geen dure, geen goedkope. Gewoon een mooi prijsje. Het zijn 5 dezelfde, alleen hebben ze allemaal een andere kleur.

Ik gooi mijn bh's altijd in de wasmachine, netjes in een waszakje. Altijd al gedaan en altijd goed gegaan.
Nadat ik 1 bh 1 dag had gedragen, merkte ik dat het stukje tussen de borsten (ik weet niet hoe dat heet) wat raar werd.
Ik heb hem in de wasmand gegooid en heb de volgende dag vrolijk de volgende aan getrokken.

In het weekend was ik altijd en weer netjes de bh's in een waszakje gedaan.
Tot mijn verbazing kwamen ze er helemaal kapot uit. Niet alleen de tussenstukjes waren kapot, maar ook het gedeelte dat op je rug zit.

Dus ik op maandag natuurlijk met de bh's terug naar de Livera.
De vrouw achter de kassa keek ernaar, keek nog eens en vroeg toen hoe ik ze gewassen had. Dus ik verteld hoe.
Zegt ze: "Tja, hier kunnen wij niks aan doen. Het is je eigen schuld. Had je ze maar met de hand moeten wassen."
Ook toen ik uit had gelegd dat ze al kapot gingen na 1 keer dragen, bleef ze vol houden dat het door het wassen komt.

Wat een service bij de Livera, maar niet heus. :(


Marloez
Berichten: 6528
Geregistreerd: 05-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 09:20

Wat vreemd.. >;)

Ik heb meestal vrij goedkope BH's en die gooi ik altijd in de wasmachine -vaak zonder zakje-. Ze doen het nou al maanden prima op deze manier! Dat ze door het wassen al stuk gaan klopt echt niet, en als ze met de hand gewassen zouden moeten worden hadden ze dat erbij moeten vertellen terwijl je ze kocht.. Raar hoor!

Ojajoh
Berichten: 20543
Geregistreerd: 22-01-04
Woonplaats: In m'n velletje

Re: Frustraties Livera

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 09:26

als goed is zit er een label op de sluiting met wasvoorschrift, die even bekijken, als er 30 gr op staat, terug gaan naar de winkel!

Landelijk meldpunt voor besmettelijke paardenziektes (droes en rhino) https://www.facebook.com/groups/1892196 ... TIPXfWuQYQ

__Elizabeth

Berichten: 2889
Geregistreerd: 04-10-07
Woonplaats: Nackawic, New Brunswick, Canada, World

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 09:27

Marloez schreef:
Wat vreemd.. >;)

Ik heb meestal vrij goedkope BH's en die gooi ik altijd in de wasmachine -vaak zonder zakje-. Ze doen het nou al maanden prima op deze manier! Dat ze door het wassen al stuk gaan klopt echt niet, en als ze met de hand gewassen zouden moeten worden hadden ze dat erbij moeten vertellen terwijl je ze kocht.. Raar hoor!



Dat is niet waar ;)
het moet er wel op staan dus daar zou ik even naar kijken. Als het er op staat heb je denk ik geen kans :)

Aukelizzy

Berichten: 12656
Geregistreerd: 09-10-06

Re: Frustraties Livera

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 09:35

Als er "handwas" op het label staat maak je geen kans, maar anders toch weer terug gaan.

Y;( R.I.P Lizzy Y;( † 04-03-2008 † Je was een topper! We zullen je nooit vergeten...
http://diensten-vakmensen.marktplaats.n ... ousPage=lr
http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-t ... ousPage=lr

Marloez
Berichten: 6528
Geregistreerd: 05-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 09:37

__Elizabeth schreef:
Dat is niet waar ;)
het moet er wel op staan dus daar zou ik even naar kijken. Als het er op staat heb je denk ik geen kans :)

Hmm dan heb ik tot nu toe een extreem goede service gehad bij kledingstukken die niet in de wasmachine mochten, want tot nu toe is me dat bij de kassa altijd verteld! :j Behalve bij H&M winkels etc dan, maar bij zo'n speciaalzaak vind ik het meer dan normaal om dat even erbij te vermelden!

Forcalquier

Berichten: 2062
Geregistreerd: 07-01-05

Re: Frustraties Livera

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 09:43

Ik denk dat ik zelf contact zou opnemen met het hoofdkantoor ofzo, wat een raar mens zeg.
Als het nou 1 bh'tje was had ik er misschien nog vrede mee gehad, maar 5 stuks.

Ik heb dure en goedkope en die gaan allemaal de machine in, in een zakje, en zelfs die met mooi borduursel komen er weer gezond en schoon uit. Ik zou er dus zeker wel werk van maken.

Succes

Daar heb je een punt -> .

__Elizabeth

Berichten: 2889
Geregistreerd: 04-10-07
Woonplaats: Nackawic, New Brunswick, Canada, World

Re: Frustraties Livera

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 09:45

Maar hoe moeten die mensen ooit alles uit hun hoofd weten wat in de wasmachine mag of niet :?

Lisette03

Berichten: 1825
Geregistreerd: 23-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 09:47

ik zou dan toch eerder aan een productiefout gaan denken, maar wat staat er inderdaad in het label, bh's op de hand wassen heb ik nog nooit hoeven doen...

ons eigen kerstkindje 25-12-10 is Marijn geboren
Het is een wonder, heel bijzonder 27-11-13 is Lars geboren
Zo mooi, zo onvoorstelbaar mooi 31-03-15 is Hanne geboren
Als je wilt ben ik van jou 19-08-2016 is Jelte geboren

Barbara88

Berichten: 2720
Geregistreerd: 22-11-04
Woonplaats: Beilen

Re: Frustraties Livera

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 09:54

Ik gooi al mijn bh's gewoon los in de was, dure en goedkope, nooit problemen mee gehad. Ook niet met die van Livera. Lijkt mij ook een productie fout.

Rodie van de Hazenhut (Anne 340 x Wessel 237) (april 1997 - februari 2018)

HorseTopShop

Berichten: 7731
Geregistreerd: 28-06-05
Woonplaats: Hellevoetsluis (Nieuwenhoorn)

Re: Frustraties Livera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-10 10:16

Ik heb even gekeken. Er staat op het label dat je ze inderdaad op 30 graden kan wassen.
Ik ga meteen contact opnemen met het hoofdfiliaal. Voelde me flink bedonderd in de winkel en wist ook echt niet wat ik erop moest zeggen. Heb gezegd dat dit de laatste keer is geweest dat ik ook maar iets bij de Livera koop.

Rena100

Berichten: 4854
Geregistreerd: 29-10-07
Woonplaats: Almelo

Re: Frustraties Livera

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 10:20

Pff wat stom! Ik was mijn bh's ook gewoon in de wasmachine hoor! En als er 30 graden in het label staat, mag je ze dus ook gewoon in de wasmachine wassen. Gewoon een klacht indien en eisen dat je je geld terug krijgt.

Nieuwe touwhalsters klik voor de advertentie

Grapjasjes12

Berichten: 18642
Geregistreerd: 01-09-09

Re: Frustraties Livera

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 10:23

30 graden is 30 graden. Idd het hoofdfiliaal bellen.
Ik heb al jaren dezelfde bh's en die worden elke week op dertig gewassen, zonder netje. Jij bent dus nog erg vriendelijk voor je bh's :')

jiperdepip
Berichten: 2702
Geregistreerd: 12-10-04
Woonplaats: tussen de tulpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 10:29

lijkt me dat je inderdaad geen wasfout hebt gemaakt
en dat dit netjes opgelost hoort te worden, succes met bellen ;)

www.Best4Paws.nl

take_one

Berichten: 3040
Geregistreerd: 30-07-07

Re: Frustraties Livera

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 10:43

Hmm dat is idd echt schandalig, vind dat ze zoiets niet kunnen maken bij de Livera om je maar terug naar huis te sturen.
Ik heb gewone goedkope BH's van de New Yorker, en die gaan echt al jaren mee, terwijl ik ze gewoon zo in de wasmachine gooi. :=

Fred_Kroket
Berichten: 3116
Geregistreerd: 15-07-10
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 11:00

Voet bij stuk houden en je geld terug eisen! Dreigen met een consumentenbond/programma helpt ook altijd en dat je het hogerop je gelijk gaat halen. Dit kan toch echt niet?? Echt belachelijk, ik had laatst een leuk setje bij de Takko gehaald was nog in de aanbieding ook en al tig keer gewassen en is nog supermooi!

Alja

Berichten: 25519
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 11:01

heb het ook een keer gehad bij de livera en vind het idd niet zo klantvriendelijk!

ONDERSCHRIFTLOOS

abeltje_xx

Berichten: 2893
Geregistreerd: 13-09-05
Woonplaats: Groningen

Re: Frustraties Livera

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 11:17

goh wat raar! ik heb ook een livera hier in het centrum en die is bijzonder vriendelijk. ik heb een hele moeilijke maat en tot nu toe heb ik alleen mooie bh's die me passen gevonden bij livera. er wordt altijd fijn geholpen en de service erna is ook heel prettig.

maar als er op het labeltje stond dat je ze gewoon kon wassen dan sta je toch in je recht? want dan ligt het gewoon aan die bh's.

Nieuw leven in Groningen! :)

Aline_

Berichten: 97
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Drenthe

Re: Frustraties Livera

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 13:14

Hm, ik heb ook eens bij een bh van de Livera gehad zowel eigenmerk als een duurdere, dat er een deuk in kwam, was een voorgevormde. Maar dat was niet meteen na een keer dragen. Na een paar week ofzo. Toen ik er later wat van heb gezegd, zeiden ze indd dat ik mijn bh's niet in de wasmachine mocht gooien. Dat het daar van zou zijn gekomen. Ik ga echt niet elke keer mijn bhs op de hand wassen. Ik gooi ze op een heel rustig kort programma in de wasmachine, zou het toch tegen moeten kunnen. Weet niet op hoeveel graden, en centrifuren je ze wast? Maar naar een keer dragen, is te belachelijk voor woorden!

Jana_en_Ik

Berichten: 1696
Geregistreerd: 13-12-06
Woonplaats: Nieuwegein

Re: Frustraties Livera

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 16:10

Gevalletje naar de winkel terug gaan en het label onder de neus van de betreffende winkeljuf duwen. Kijken of ze dan anders piept haha

Ik zit nu al járen te wachten op de man die voor mij de ware zal zijn...
Ik weet nog niet hoe hij er uit ziet of wat voor iemand het is, maar één ding is zeker.

Hij treuzelt
>;)

Daantjuh88

Berichten: 1724
Geregistreerd: 13-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 16:18

Bij mij lag ook de beugel eruit na 1x wassen! Mocht ook in de wasmachine en ben er mee terug geweest... Kreeg dus ook geen nieuwe! Bij andere zaak een x gehad en daar netjes een nieuwe gekregen! Livera... Ik ga er nooit meer heen, prutwinkel!

Marchador

Berichten: 19936
Geregistreerd: 17-01-04

Re: Frustraties Livera

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 16:28

Vervelend zeg!
Ik zou ook contact opnemen met het hoofdfiliaal. Maar ik vraag me af of ze er iets mee doen.
Wie niet waagt die niet wint.

Succes!

**..Dos estrellas en el cielo.. **
Lieve Jolanda en Vanity, we missen jullie!

Ilsemarie

Berichten: 6849
Geregistreerd: 16-12-04
Woonplaats: Haren (gn)

Re: Frustraties Livera

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 16:32

Als er op staat dat ze bij 30 graden gewassen kunnen worden en jij hebt dat gedaan en óók nog in een waszakje dan is het niet jou fout! inderdaad hoofdfiliaal bellen of nog een keer teruggaan. Niet netjes dat ze dat zeggen terwijl ze volgens het wasvoorschrift gewoon in de machine kunnen.

Bijna iedereen doet alle bh's gewoon in de machine maar als erop staat handwas en er gaat in de machine iets kapot, dan moet je natuurlijk niet verwachten dat je geld terug krijgt want garantie werkt dan niet omdat je je niet aan de voorschriften houdt. Maar in dit geval moet je, mijns inziens, gewoon geld terug krijgen. (of nieuwe bh maarja of je dat nou wil bij deze kwaliteit....)

ilsemarie.com - voor elke gelegenheid een passend cadeau! Maar ook Relatiegeschenken & geborduurde bedrijfskleding!

Zilfstar

Berichten: 7542
Geregistreerd: 24-10-07
Woonplaats: Bij die Zwarte en die Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 16:34

Nou ja, dat is geen service nee!
Moet zeggen dat ik de mijne altijd op de hand was. Nadat mijn beste en mooiste met waszakje en al TOCH ergens is vast blijven haken in de machine en finaal kapotgedraaid was, doe ik ze nu een dag in de Biotex en dan uitwassen. Helaas nooit meer zo'n fijne BH gevonden (en dat is al niet makkelijk met 85F, al helemaal niet voor een "mooi" prijsje...)

De PaardenPsycholoog http://www.paardenpsycholoog.nl
onderdeel van Aurora Kaarna, holistische praktijk voor mens & dier: readings, energetische therapie, coaching en begeleiding, meditatie en mindfulness: http://www.aurorakaarna.nl

Coentjuh

Berichten: 9836
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: Ardennen + Werkendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 14:36

Sorry dat ik dit topic omhoog schop, maar vroeg me af of er nog meer problemen zijn met Livera BH's?

Ik heb er vorig jaar 3 gekocht omdat ze zo super lekker zaten, 2 huidskleur en 1 witte. Gewoon een basis versie, weet niet of het een Donna? is of een ander type.

De twee huidskleur heb ik al een klein jaartje in gebruik en bij de ene gingen de schouderbandjes rafelen en op een gegeven moment kapot na een paar maanden al! Terwijl ik zo'n 8 BH's heb, dus wissel regelmatig af, en ze worden netjes gewassen op handwas, delicaat, in waszakje met wasmiddel voor fijne was/zijde/wol.

Sorry maar mijn Sapph BH's of Hema BH's gaan echt JAREN mee, dus hier ben ik niet zo blij mee.

Pas heb ik de witte (eindelijk) uit de verpakking gehaald omdat mijn andere witte Sapph BH's nu toch echt 'op' waren. Ik heb de witte maximaal 5 dagen gedragen, tussendoor uiteraard keer gewassen, schoten opeens de schouderbandjes kapot?! Livera wil er niets aan doen omdat ze een enorm kort termijn hebben voor klachten, maar dit is nu al de tweede BH die kapot gaat. Deze zelfs binnen 5 dagen dat ik hem heb gedragen.

Daar ga je dan lieve gekke Thorin.. Y;( Veel te vroeg.. Veel te weinig kans.. Rust zacht 16 oktober 2019
TE KOOP: NIEUWE Beenbescherming bling bling, Western zadel pad stijgbeugels, Outdoorlaarzen, Graasmasker, Longeerhulp


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie