Ja dus? Ik ben een winter mens :D

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoli

Berichten: 19377
Geregistreerd: 20-10-03

Re: Ja dus? Ik ben een winter mens :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 17:55

oh ja droge warmte kan ik wel hebben, maar vochtige warmte... :n

Carmen
Berichten: 2626
Geregistreerd: 04-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 19:04

labyrinth schreef:
Baaaah! Dat is juist de reden dat ik warmte in Nederland zo slecht trek! Ik heb een paar vrienden uit Australie die hier een keer waren met 30 graden,die trokken de warmte hier echt niet. Terwijl ze daar geen problemen hadden met hogere temperaturen. In nederland is het altijd zo benauwd warm :p


Ik bedoel eigenlijk meer dauw, mist en wat druppels regen. Niet benauwd!

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 14:58

Britt schreef:
Ik ben meer een lente- en herfstmens :Y) maar dat is meer omdat ik niet met de sneeuw in NL overweg kan, dooi en dan weer opvriezen, etc. Ik val altijd als het glad is :')

Doe mij maar temperaturen waarbij je net zonder jas, met een trui naar buiten kunt. Heerlijk om in te gaan rijden en sporten, zonder dat je het te warm krijgt of te snel afkoelt. Ik hou van miezerregen :+


Hier kan ik mij helemaal in vinden :D

Raponsje

Berichten: 4090
Geregistreerd: 11-01-12
Woonplaats: Aarde

Re: Ja dus? Ik ben een winter mens :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 15:25

Na mijn vakantie deze week in Nederland ben ik flink ziek geworden, ontzettend moe en zo fit als een luiaard..

Nu lig ik op de bank onder een dekentje, verwarming aan, kop kaneel thee, geurkaarsjes aan en Harry Potter aan het kijken.

Ik ben blij dat ik weer thuis ben.

_Nancy

Berichten: 14094
Geregistreerd: 07-09-06
Woonplaats: Heesch

Re: Ja dus? Ik ben een winter mens :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 09:17

Geef mij ook maar kou en regen..

Ik vind het helemaal niet erg, met zo'n weer kan ik heerlijk trainen in de sportschool en lekker werken.
Ik vind mooi weer alleen fijn als ik aan een zwembad/strand zit, waar ik mij lekker kan afkoelen :D

RoWi

Berichten: 6886
Geregistreerd: 27-12-05
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 13:30

Ik vind eigenlijk alle seizoenen leuk! Ik ben gek op de zon, maar geniet ook altijd heel erg van de afwisseling :)
Bloesem en krokusjes in het voorjaar, mooie lange avonden in de zomer, verkleurende blaadjes in de herfst en dan sneeuw in de winter.
Zo blijft het ook leuk, zo'n snikhete zomer of juist ijskoude winter! :D :D

Dirndl

Berichten: 2355
Geregistreerd: 15-06-06

Re: Ja dus? Ik ben een winter mens :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 16:17

Eindelijk, lotgenoten :D

Ik tel de dagen af tot de eerste vrieskou..

Goof

Berichten: 28783
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 16:41

Dirndl schreef:
Eindelijk, lotgenoten :D

Ik tel de dagen af tot de eerste vrieskou..


Stelletje gekken :+

Iejoorr

Berichten: 6255
Geregistreerd: 20-05-10
Woonplaats: Alphen a/d Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 17:36

Goof schreef:
Dirndl schreef:
Eindelijk, lotgenoten :D

Ik tel de dagen af tot de eerste vrieskou..


Stelletje gekken :+

>;) :')
ook ik tel al af tot de vrieskou!

dwaallicht

Berichten: 3552
Geregistreerd: 27-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 18:56

Vrieskou is niet zo erg, maar de winters in NL lijken altijd zo ellendig lang te duren... het ergste vind ik het gebrek aan licht. Dat mis ik altijd. En ik hou ook niet zo van kerst, ben ik achter. Toch ben ik wel een seizoenen mens, maar ik hou van extreem: flinke herfststormen met veel regen, daarna veel sneeuw met een winters zonnetje, dan een heerlijke zachte lente en daarna een warme, droge zomer 8-)

Anoli

Berichten: 19377
Geregistreerd: 20-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 18:57

dwaallicht schreef:
Vrieskou is niet zo erg, maar de winters in NL lijken altijd zo ellendig lang te duren... het ergste vind ik het gebrek aan licht. Dat mis ik altijd. En ik hou ook niet zo van kerst, ben ik achter. Toch ben ik wel een seizoenen mens, maar ik hou van extreem: flinke herfststormen met veel regen, daarna veel sneeuw met een winters zonnetje, dan een heerlijke zachte lente en daarna een warme, droge zomer 8-)


*kijkt naar buiten* check! Flinke storm met regen :j

DieL_Zor

Berichten: 3883
Geregistreerd: 04-04-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 19:58

Winter <3

Heerlijk ingepakt 's ochtendsvroeg naar buiten, zonnetje erbij, alles onder de kristallen, wolkjes blazen, af en toe even zo'n warme/koude rilling door je heen....
En dan 's avonds thuis languit op de bank, onder een dekentje met een grote mok thee of chocolademelk, heel de dag met muts oplopen, oversized hoodie, kaarsjes aan, wachten tot de eerste sneeuwvlok naar beneden valt...

Can't wait *\o/*

Waikiki

Berichten: 11106
Geregistreerd: 20-01-06
Woonplaats: Vlakbij Sydney, Australia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 21:45

DieL_Zor schreef:
Winter <3

Heerlijk ingepakt 's ochtendsvroeg naar buiten, zonnetje erbij, alles onder de kristallen, wolkjes blazen, af en toe even zo'n warme/koude rilling door je heen....
En dan 's avonds thuis languit op de bank, onder een dekentje met een grote mok thee of chocolademelk, heel de dag met muts oplopen, oversized hoodie, kaarsjes aan, wachten tot de eerste sneeuwvlok naar beneden valt...

Can't wait *\o/*

Helemaal mee eens!! heeeerlijk is dat!! Vooral in Noorwegen, dik pak sneeuw, zonnetje, geen wind heeeeeerlijk <3

Chimene15

Berichten: 1134
Geregistreerd: 10-12-11
Woonplaats: Nagele

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 21:54

Ik ben een Lente mens :)

niet te warm en niet te koud!!!

:') :') :')

Dieltje
Berichten: 246
Geregistreerd: 12-08-11

Re: Ja dus? Ik ben een winter mens :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 22:19

Elke keer als het volgende seizoen aanbreekt vind ik het helemaal heerlijk! :D
Maar ik moet zeggen dat ik winter ook wel lekkerder vind dan zomer, want idd tegen die kou hier kan je je nog wel kleden!
Ik kan nu wel heel heerlijk op een terrasje zitten en me dan heel erg verheugen op de winter als we weer lekker kunnen schaatsen!!! O:)

x__Danielle

Berichten: 986
Geregistreerd: 11-05-10

Re: Ja dus? Ik ben een winter mens :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 22:28

Há eindelijk lotgenoten, geef mij maar kou.. Lekker thuis op de bank met een kopje thee.
Bij warm weer heb ik altijd het idee dat binnenzitten 'zonde' is..

Anne.

Berichten: 5131
Geregistreerd: 02-08-08

Re: Ja dus? Ik ben een winter mens :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 23:07

Ik sluit me aan! Al vóór augustus begon mocht de winter van mij alweer komen. Heb echt een ontzettende hekel aan die warmte :=

Ankie2011
Berichten: 822
Geregistreerd: 28-01-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 23:35

Ik houd vooral van zachte winters :+ . Lekkere winters met zo weinig mogelijk koude dagen _/-\o_ . Dit jaar hebben we (op die vreselijke weken in februari dan dan) een topwinter gehad. Eind december was het 10 graden, yeah *\o/* . Winters zijn goed zolang niet niet koud wordt :') . Ik haat bevroren leidingen, bevroren handen en voeten, glibberen met de auto.

RoWi

Berichten: 6886
Geregistreerd: 27-12-05
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 09:08

Haha, gladheid is eng inderdaad. Vooral op de fiets := :')

Iejoorr

Berichten: 6255
Geregistreerd: 20-05-10
Woonplaats: Alphen a/d Rijn

Re: Ja dus? Ik ben een winter mens :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 10:55

Bevroren leidingen hoeven van mij inderdaad ook niet meer, waterbakken op stal werkte niet en dat gesleep met die tonnen... O:)

MissAnnemijn

Berichten: 2376
Geregistreerd: 16-11-08
Woonplaats: København

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 11:22

Colway schreef:
Ik geloof dat ik een vol-jaar mens ben, ik ben gek op de lente, zomer, herfst en winter

heerlijk toch :D


Helemaal mee eens, kan genieten van elk seizoen :j

Nope
Berichten: 949
Geregistreerd: 29-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 23:00

Zomer...geboren in juli! En ik zweet echt nauwelijks! Moet het wel 35+ worden

moelly

Berichten: 6610
Geregistreerd: 22-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 23:15

Poeeh!
Ik ben er nu toch echt wel achter gekomen dat ik een zomer mens ben..
Had vannacht maar 1 deken, dus heb in 2 dikke trainingsbroeken, 1shirt en een sweater geslapen.. KOUD dat ik het had!!

verootjoo
Berichten: 35641
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 07:17

DieL_Zor schreef:
Winter <3

Heerlijk ingepakt 's ochtendsvroeg naar buiten, zonnetje erbij, alles onder de kristallen, wolkjes blazen, af en toe even zo'n warme/koude rilling door je heen....
En dan 's avonds thuis languit op de bank, onder een dekentje met een grote mok thee of chocolademelk, heel de dag met muts oplopen, oversized hoodie, kaarsjes aan, wachten tot de eerste sneeuwvlok naar beneden valt...

Can't wait *\o/*


Klinkt heel romantisch en ik hou er ook echt van, maar helaas vaak niet de realiteit in NL... Als we geluk hebben drie weken zo, en de rest van de winter prut met peren :\

Yv_
Berichten: 19116
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Westland

Re: Ja dus? Ik ben een winter mens :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 07:47

Inderdaad, een échte winter zoals hierboven omschreven is top.
Maar niet in Nederland :n.

Vind de seizoenen in Nederland zowiezo helemaal niets. Je kan nergens aan wennen. In de winter: is het 3 dagen goed, stevig koud maar droog, dag erna is het weer 10 graden warmer of regent het.
Zelfde in de zomer. Kijk naar vorige week: weekend + graden, dag erna gewoon afgekoeld tot bijna de helft!

Ik vind alle seizoenen leuk, maar geef toch wel de voorkeur aan een lekker zonnetje.