Jou ergste verjaardag ooit!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Jou ergste verjaardag ooit!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-03 14:56

De mijne is die van 2 jaar geleden op 29 september toen ik 17 werd. Ik was toen al een tijd vet depri, school ging slecht, met de paarden wilde niks, en de rest van mijn leventje leek ook op niks. 2 dagen voor mn verjaardag ging 5ive, de britse boyband waar ik enorme fan van was en ook meteen het enige waar ik zo erg fan van ben geweest, uitelkaar. En op de avond van mijn verjaardag overleed mijn hond. (hij was de hele week al doodziek geweest een heel gevlieg heen en weer de DA) Dus dit was mijn verschrikkelijkste verjaardag ooit! Ik hoop het nooit weer zo te beleven..

En wat is jullie ergste verjaardag ooit geweest?


Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 14:58

afgelopen verjaardag, had ruzie met mn moeder, mn broertje, mn ouders waren net gescheiden, ik voelde met poedersuiker enz enz. Scheve mond
gezellig Tong uitsteken

Barb

Berichten: 12076
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 15:02

ik ben sowieso op een poedersuiker jarig (2 januari)

maar de rotste verjaardag was toen ik 12 jaar werd, de
avond daarvoor is mijn opa overleden Huilen
Op mijn verjaardag was dus iedereen in rouwstemming.
Nu iedere keer denk ik toch weer hoe het toen was ook
al is het inmiddels 14 jaar geleden. Scheve mond

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 15:04

Nog niet gehad, denk ik. Al was ik zondag (op mijn verjaardag) erg onder de dope van het vliegen en heb ik het niet echt helemaal bewust meegemaakt. Maar een verjaardag in het vliegtuig is niet alles, tja, beter dit als al die ellende die hierboven vermeld is....

Toos paardloos

Caira
Berichten: 26044
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 15:08

11 september 2001

(de dag dat ik 18 werd!)

En dus een heel groot feest had gepland, wat we dus ook net zo hard weer af konden zeggen!

Djesseka

Berichten: 3465
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 16:45

Heb niet echt een erge verjaardag meegemaakt, maar ben toen ik klein was een paar keer ziek geweest op mijn verjaardag en dat is ook niet echt grappig...

    Zolang je maar jezelf was, jezelf bent, jezelf blijft.
    Voor altijd.

Sharmila

Berichten: 4798
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Schouwen Duiveland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 16:48

Toen ik 6 werd.... Ik was heel boos op iedereen. Ik weet niet meer waarom. En toen heb ik een ruit doorgeslagen.... Kon meteen door naar het ziekenhuis. Hand gebroken en overal hechtingen....

Sharmila's wijsheid: Schoonheid neemt onvermijdelijk toe met de haarlengte.

Instagram; tinkerparadijs

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 16:58

Ik heb nog niet echt erge verjaardagen meegemaakt denk ik...
Ik ben vanaf ik op het middelbaar zat, elke keer verjaard midden in de examens, met meestal nog een leuk examen gepland op de dag dat ik jarig was (nee, leerkrachten zijn hier niet mee om te kopen voor meer punten, I've tried Knipoog Haha!). Op de unief en hogeschool nog altijd last hiervan... maar ach, nog anderhalf jaar en ik kan beginnen klagen dat ik moet werken op m'n verjaardag... Knipoog

Ik heb mijn verjaardagen dus nooit echt op de dag zelf gevierd, ok, wel werd er gelukkige verjaardag enzo gewenst, maar echt vieren was toch altijd na de examens, en dan is het wel verjaardag vieren, maar toch is het niet hetzelfde als je dat op een datum kortbij je verjaardag kan doen...

Nu vier ik m'n verjaardag al een tijdje niet meer... vind het niet meer superspeciaal, alleen de 'bijzondere' datums, sta ik wel wat meer bij stil (21 vond ik wel speciaal, en binnen 2 jaartjes 25 ook wel...)

Accept what is, let go of what was, have faith in what will be

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 17:01

Mijn 3e verjaardag.
Mijn opa overleed op die dag...

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Mellow

Berichten: 6456
Geregistreerd: 22-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 17:09

de afgelopen verjaardag.
niemand kwam van die geweldige(not) familie van ons.

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 17:14

Heb eigenlijk nog nooit een vreselijke verjaardag gehad, al is het ene jaar natuurlijk leuker dan het andere. Alleen is het ieder jaar K*Tweer, maar dat heb je nou eenmaal als je in februari jarig bent...

Wel een verjaardag die vreselijk had kunnen zijn, maar dat gelukkig niet geworden is: mijn ouders zijn al heel lang gescheiden, ze gaan wel redelijk met elkaar om, maar niet echt heel erg ok ofzo.
Ik was het spuugzat om altijd 2x m'n verjaardag te vieren, dus ik vond dat ze zich maar eens volwassen moesten gedragen en heb ze allebei uitgenodigd voor een etentje, samen dus. Dat was dus echt heel gezellig, helemaal niet krampachtig ofzo, gewoon leuk, heel speciaal vond ik dat. Maar het had dus ook een vreselijke avond kunnen worden...

Bij de verjaardag die nu komen gaat ga ik waarschijnlijk mijn vader niet zien, dat vind ik helemaal niet leuk

Nulla tenaci invia est via

Babsiej

Berichten: 6232
Geregistreerd: 23-09-02
Woonplaats: Aan het eind van de wereld

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 17:29

Afgelopen verjaardag, op 14 september. Ik had zaaltje en alles gehuurd, omdat ik 18 zou worden Maar helaas, ik moest 2 dagen ervoor naar het ziekenhuis en werd opgenomen, heb mn verjaardag dus in het ziekenhuis gevierd Huilen

Groetjes Barbara

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 17:35

op mijn 14 de verjaardag stak ik met een riek in mijn voet. Op mijn 17 de verjaardag reed ik mn brommer en arm inelkaar, op mijn 23ste verjaardag moest ik mijn hond in laten slapen omdat hij iemand gebeten had en op mijn 24 ste verjaardag kwam ik er in Spanje achter dat mijn toenmalige vriend vreemdging................ needless to say dat ik me een aantal jaren verborgen heb tijdens mijn verjaardag

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 17:55

Mijn ergste verjaardag was wel die keer dat ik op een glazen tafel ging staan en door de tafel heen zakte.. m'n ouders waren boos!! (logisch)

Adawi

Berichten: 2635
Geregistreerd: 13-04-02
Woonplaats: Eerste Exloërmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 18:04

hmm...wat een verhalen lees ik hierboven, en jeetje gijsenkim, jij hebt wel een paar jaar geen leuke verjaardagen gehad Scheve mond
ik heb denk nog niet echt zoeits meegemaakt, en hoop het ook niet echt mee te hoeven maken

:¨·.·¨:
`·.
Bjarki, Harry en Dorus

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 19:10

Phoe, het enige wat ik zo kan bedenken is mijn elfde(?) verjaardag. Ik gaf een feestje met een heleboel klasgenootjes en we zouden naar het bos gaan. Iedereen stond al buiten en ik was nog even binnen wat doen. Toen ik buitenkwam was iedereen al weg, drie meisjes stonden er nog... Scheve mond
Later kwamen we ze tegen in het bos, even bij mekaar geweest en toen smeerden ze 'em weer. De rest van de middag heb ik met die drie meisjes doorgebracht.

Ik ben daar best wel verdrietig van geweest, het was dan ook ronduit laf wat ze deden. En misschien dom, maar ik kijk velen van hun nog steeds op dit en andere dingen aan. Ze kunnen best verandert zijn, ik moet ze niet meer

We verwachten niets maar toch..
WoW-addict ^.^

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 19:17

Nero schreef:
hmm...wat een verhalen lees ik hierboven, en jeetje gijsenkim, jij hebt wel een paar jaar geen leuke verjaardagen gehad Scheve mond
ik heb denk nog niet echt zoeits meegemaakt, en hoop het ook niet echt mee te hoeven maken


pas ik me bij aan!

Jady

Berichten: 2099
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 19:24

-1 dag voor mijn 11de verjaardag werd ik aangereden door een scooter. Arm op 3 plaatsen gebroken,gescheurde enkel,zware hersenschudding en overal bloed.
-12de verjaardag:Mijn kat werd gegrepen door een zeer valse mechelse herder,dr buik lag open (en dan ook ECHT open) en dr zaten 2 gaatjes in dr long.
-1 dag voor mijn 13de verjaardag:Mijn kat in laten slapen....

De Hemel Op Aarde, Is Op De Rug Van Een Paard

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 19:24

Ik vorig jaar , werd wakker mijn vader lag nog in zijn bed en mijn zus had al gegeten , moest dus alleen eten en niemand was me komen feliciteren , voelde me echt triest toen Boos! haha Haha! !

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 21:12

Mijn 15e verjaardag, toen de dag erna mijn pony wegging en vooral mijn ouders mededeelden dat ze uit elkaar gingen. Met dat in het vooruitzicht valt de sfeer op mijn verjaardag zelf te raden Scheve mond

Het kan me niet schelen als mijn manieren je niet aanstaan. Ze staan mij ook niet aan. Ze zijn nogal slecht.
Tijdens lange winteravonden treur ik erom. ~Humphrey Bogart

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 21:28

mijn 16e verjaardag, op die dag heeft een vriendin van mij zelfmoord gepleegd (ik was al vanaf groep 4 vriendinnetjes met haar).
Het was zoiezo een rotdag, het heeft de hele dag echt keihard geregend en ge-onweerd.. terwijl het midden in de zomer was (20 augustus).

Probeer dan maar eens vrolijk te doen.. ja ik had geen zin om al die visite te vertellen wat er aan de hand was..

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 21:30

trouwens ik weet nog wat Tong uitsteken
ik zat in groep 8 en ik had paar "vriendinnen" uitgenodigt en toen hadden ze helemaal afgesproken dat ze mn nieuwe buikketting gingen jatten...1 snapte ineens niet hoe je moest doortrekken ed.
en snel weg, maar ik ben ze meteen achterna gegaan: "geef maar terug"
nu kan ik daar wel om lachen maar ik ben echt wel verdrietig geweest Huilen

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 21:38

Mijn ergste verjaardag moet nog komen, en wel morgen.. Ik heb dan nl mijn eerste rijles.... Haha!

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 21:51

Mijn ergste was denk ik wel dit jaar, maar eigenlijk niet zo bijzonder erg, er kwam werkelijk niemand op bezoek Scheve mond Ze hadden allemaal wat anders te doen

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 22:01

Mijn 16e verjaardag.

Ik was 2 weken daarvoor van huis weggelopen en was jarig terwijl ik in een crisiscentrum voor jongeren zat.
Alleen mijn vader kwam langs.

En mijn feestje daarop volgend wat ik bij de ouders van mijn ex thuisgaf was zorgvuldig voorbereid, allemaal lekkere hapjes en drankjes, flinke apparatuur en goede muziek en veel mensen uitgenodigd, maar uiteindelijk kwam bijna niemand opdagen aangezien het 8 oktober was (alkmaars ontzet).

Pennymeisje van 36 jaar, jaja echt waar! En als bonus een serieuze amazone van 7 jaar :')