[INFO] Cadeau topic - deel 2

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
soesie

Berichten: 751
Geregistreerd: 28-12-03
Woonplaats: twente

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 08:41

Of sleutelhangers met een pluk haar van de pony's die ze verzorgen?


martine096
Berichten: 457
Geregistreerd: 25-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 07:51

Mijn instructrice is over een paar maandjes jarig en ik ben nog een beetje inspiratieloos. Heeft iemand nog leuke cadeau ideeën? Ze heeft al genoeg paardenspulletjes, cadeaubonnen kan wel maar vind ik ook maar een beetje 'saai'. Iets creatiefs lijkt me wel leuk maar daar heeft ze al best veel van in huis (gepersonaliseerde kalender, mokken, ingelijste proffesionele tekening van haar paard, enz.). Ze is zelf enorm geinteresseerd in Natural Horsemanship en coachen met behulp van paarden, ze geeft ook les hierin.

Janine1990

Berichten: 43774
Geregistreerd: 13-03-05

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 10:30

Wie heeft er een idee? Vriendin en ik spelen elk jaar voor Sint voor de eigenaar van onze paarden. Gewoon een kleinigheidje.
Dit jaar zit ik te denken aan iets gerelateerd aan de binnenbak die we krijgen. Wie heeft een idee?
Ik zat al te denken aan een straatnaambord oid. Wie weet hebben jullie nog een idee.

Mondy

Berichten: 11788
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 10:32

Zelf bakletters maken ?

Mondy R.I.P 30-05-2012 <3 Jolly Joker
Be a appaloosa in an arena of sorrels.

Janine1990

Berichten: 43774
Geregistreerd: 13-03-05

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 10:44

Aangezien de paarden bij erg nat weer ook overdag in de bak staan, is dat niet zo'n goed idee. We hebben een paar knagers erbij helaas. Heb er zelf ook al wel aan zitten denken hoor! Probleem is dat die vriendin momenteel in de lappenmand zit en ik verder gewoon 40+ uur per week werk. :o

Sunnda

Berichten: 7839
Geregistreerd: 28-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 21:58

Iemand nog een leuk idee buiten de standaarddingen die ik zelf al bedacht heb :D

Ik zoek voor een zus die heel druk is met de kids e.d. een leuk persoonlijk kado. Mag eventueel ook voor haar en haar partner zijn. Maar niet voor de kids. Die krijgen genoeg. *D

Iemand een leuk idee?

martine096
Berichten: 457
Geregistreerd: 25-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-17 08:31

martine096 schreef:
Mijn instructrice is over een paar maandjes jarig en ik ben nog een beetje inspiratieloos. Heeft iemand nog leuke cadeau ideeën? Ze heeft al genoeg paardenspulletjes, cadeaubonnen kan wel maar vind ik ook maar een beetje 'saai'. Iets creatiefs lijkt me wel leuk maar daar heeft ze al best veel van in huis (gepersonaliseerde kalender, mokken, ingelijste proffesionele tekening van haar paard, enz.). Ze is zelf enorm geinteresseerd in Natural Horsemanship en coachen met behulp van paarden, ze geeft ook les hierin.

Niemand?

Equisync

Berichten: 5285
Geregistreerd: 22-05-09
Woonplaats: Zuid Limburg

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-17 15:05

Martine, als ze veel met natural horsemanship doet misschien een cursus of les van iemand naar keuze? Of een touwhalster, in de kleuren die ze mooi vind(je kunt nooit genoeg touwhalsters hebben..)

Ik heb ook een dilemma voor mijn vriend :')
Ik kan gewoon geen kerstcadeau bedenken. Voor zijn verjaardag vorige maand heeft hij een trailer sticker gekregen.

Is parttime hoefsmid en parttime vrachtwagen chauffeur. Heeft zelf ook 2 paarden(1 met pensioen en 1 rijpaard). Houd ook van auto's(oldtimers). Maar tóch is het moeilijke :+
Kan slecht met een fles whiskey aankomen onze eerste kerst samen :o

Equisync. Sportmassage voor paarden. PB voor een afspraak of informatie.
Andor <3
You're perfectly perfect to me.

Maaike162

Berichten: 740
Geregistreerd: 06-11-12

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 20:27

Hier ook een cadeaudillemma.

Ik woon voor een jaar in een Duits gastgezin. Met kerst (ja... ik ben er nogal laat mee) wil ik ze graag iets leuks geven. Zit er aan te denken om iets online te bestellen uit Nederland, bijvoorbeeld een typisch Nederlands (bord)spel. Ze spelen namelijk graag spelletjes :) Eigenlijk wil ik ze een sjoelbak kado geven, maar dat is zo groot...

Of, ze vinden het leuk om wat basiswoordjes Nederlands te leren. Iemand daar een boek/inspiratie voor een cadeau voor?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-17 11:57

@Maaike: Ganzenbord? Dat is volgens mij ook een typisch Nederlands spel.

Anniek22

Berichten: 1782
Geregistreerd: 12-08-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-17 14:44

Maaike162 schreef:
Hier ook een cadeaudillemma.

Ik woon voor een jaar in een Duits gastgezin. Met kerst (ja... ik ben er nogal laat mee) wil ik ze graag iets leuks geven. Zit er aan te denken om iets online te bestellen uit Nederland, bijvoorbeeld een typisch Nederlands (bord)spel. Ze spelen namelijk graag spelletjes :) Eigenlijk wil ik ze een sjoelbak kado geven, maar dat is zo groot...

Of, ze vinden het leuk om wat basiswoordjes Nederlands te leren. Iemand daar een boek/inspiratie voor een cadeau voor?


Nederlands voor dummies- boek?
Kolonisten van katan, een Nederlands monopoly, mens erger je niet..?
Martine: touwhalster, stick, leadrope, een speeltje (een tagger of “vastpakding?” :)

HARTniek’s ART is the creative, chill and yogic place to go....

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-17 17:02

Hier ook eentje voor de schoonouders.
Onze band is verre van goed, dus het is echt een soort ''verplichting'...
Hij rijdt paard maar wil eigenlijk niks geven wat gerelateerd is daaraan.
Zij heeft een aquarium met vissen, en een ding met koeien.

Iets van rituels ofzo wordt niet gebruikt.
Eigenlijk gewoon een cadeaubon maar van wat?

LiannePuthzy

Berichten: 6914
Geregistreerd: 10-05-13

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 19:18

Hier ook cadeaudilemma voor een kerstcadeau voor men vriend, parfum ect heeft ie al. Hij is kraanmachinist (graafmachine) van beroep. Hij spaart modelkraantjes.
Miniatuur/model kraantjes zijn vrij duur dus dat word m niet
Wil m gewoon wat kleins/grappigs geven

Puthzy 1996~07-07-2020
Pinokio 15-05-2015

Strooigoed

Anniek22

Berichten: 1782
Geregistreerd: 12-08-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 11:53

LiannePuthzy schreef:
Hier ook cadeaudilemma voor een kerstcadeau voor men vriend, parfum ect heeft ie al. Hij is kraanmachinist (graafmachine) van beroep. Hij spaart modelkraantjes.
Miniatuur/model kraantjes zijn vrij duur dus dat word m niet
Wil m gewoon wat kleins/grappigs geven

Pinterest? Een grappig shirt ofzo?

HARTniek’s ART is the creative, chill and yogic place to go....

0091

Berichten: 2264
Geregistreerd: 26-01-14
Woonplaats: Op een eiland

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 21:22

Sorry ik kom opeens binnenvallen maar ik heb een dilemma!

M’n vriend en ik zouden simpele kerstcadeau’s doen. Ik zou wat kopen voor onze zoon, voor hem en voor mezelf. Voor m’n zoon Duplo, voor hem een gietijzeren pan voor op de bbq en voor mij een spiegel die we graag boven de eettafel willen. De pan en spiegel wilde we sowieso al kopen dus nu is dat gecombineerd, lekker makkelijk DACHT IK.

Nu zie ik opeens dat m’n vriend stiekem een cadeau achter de boom erbij heeft gelegd. Even snel gekeken en het komt bij de juwelier vandaan!
Super leuk en lief natuurlijk, maar ik heb niks speciaals voor hem!

Sieraden ed zijn niks voor hem. Luchtjes hebben we vorige week op het vliegveld gekocht. En daarbij.. hij verdiend hier het “echte” geld. Ik heb net genoeg om de boodschappen te doen. Echt geld over heb ik dus niet tenzij ik het van z’n eigen rekening haal :+ En omdat hij genoeg verdiend koopt hij dus alles voor een normaal bedrag direct zelf dus een verlanglijst heeft hij zeker niet. Wat nu?!

Sponsor mij en help KWF met de financiering van belangrijk onderzoek naar kanker. Namens mij en KWF: dankjewel!

https://acties.kwf.nl//fundraisers/paul ... ammarathon

Janine1990

Berichten: 43774
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 21:37

Paulina schreef:
Sorry ik kom opeens binnenvallen maar ik heb een dilemma!

M’n vriend en ik zouden simpele kerstcadeau’s doen. Ik zou wat kopen voor onze zoon, voor hem en voor mezelf. Voor m’n zoon Duplo, voor hem een gietijzeren pan voor op de bbq en voor mij een spiegel die we graag boven de eettafel willen. De pan en spiegel wilde we sowieso al kopen dus nu is dat gecombineerd, lekker makkelijk DACHT IK.

Nu zie ik opeens dat m’n vriend stiekem een cadeau achter de boom erbij heeft gelegd. Even snel gekeken en het komt bij de juwelier vandaan!
Super leuk en lief natuurlijk, maar ik heb niks speciaals voor hem!

Sieraden ed zijn niks voor hem. Luchtjes hebben we vorige week op het vliegveld gekocht. En daarbij.. hij verdiend hier het “echte” geld. Ik heb net genoeg om de boodschappen te doen. Echt geld over heb ik dus niet tenzij ik het van z’n eigen rekening haal :+ En omdat hij genoeg verdiend koopt hij dus alles voor een normaal bedrag direct zelf dus een verlanglijst heeft hij zeker niet. Wat nu?!


Ik zie het probleem niet... Niet alles hoeft op de weegschaal toch? Hij wil gewoon even de man uithangen. Blij en dankbaar zijn!

En misschien een pot met lieve briefjes geven? Of in plaats van lieve briefjes geef je hem allemaal 'waardebonnen' (een week lang elke dag je broodtrommel klaar maken etc.)

N_B_N
Berichten: 1963
Geregistreerd: 03-12-10
Woonplaats: Heijningen

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 21:53

Ik zou het ook zien als iets liefs en niet als gebalanceerd cadeaus geven. Wees dankbaar <3 dat hij zoiets liefs gedaan hebt. En ik vind als je toch iets teruf wilt doen het idee van Janine ook erg leuk. Soms zijn dingen die je niet koopt veel waardevoller <3

Billini❤️❤️

WinSel

Berichten: 20566
Geregistreerd: 28-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 19:25

Hallo.

Vrijdag is mijn vriend jarig.

Dit jaar vind ik het super moeilijk om een cadeautje te vinden. Hij heeft al zoveel haha.

Van de zomer hebben wij in Italië een wijnproeverij gedaan tussen de wijnvelden. Super leuk en lekker.
Nu dacht ik misschien kan ik hem voor z'n verjaardag een high wine geven. Maar is dat niet wat afgezaagd omdat we van de zomer dat ook al hebben gedaan.... Help :D

Als je het kunt dromen, kun je het beleven ✈️

L_iek
Berichten: 9667
Geregistreerd: 11-01-07

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-18 16:24

High wine is een leuk idee! Ik ben binnenkort 2 jaar samen met mijn vriend. Wil hem een kleinigheidje geven maar echt geen idee wat. Misschien dat hier nog originele cadeautjes naar voren komen.

Bismarck

Berichten: 1814
Geregistreerd: 09-01-09
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 19:08

Ik zoek een cadeau voor mijn nichtje van 14, ze is wel creatief en zit op turnen mijn tante had verder geen ideeën en ik wil eigenlijk geen geld geven. Jullie tips voor een cadeautje van rond de 10 euro?

Bismarck - Endurance klasse II + 6 winstpunten - klasse III startgerechtigd

mirriezz
Berichten: 2010
Geregistreerd: 12-02-14

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 12:25

Het is hier een beetje doods, maar ik wil toch een poging wagen. Valentijnsdag komt er weer aan..

Ik heb al een oplossing, ik wil een leuke foto van mijn vriend en mij op plexiglas/aluminium printen (die keuze maak ik als ik de foto heb gekozen)

Maar dat is niet heel goedkoop, en ik zou het zo zonde vinden als het een lelijke afdruk wordt! Heeft er iemand hier ervaring met een goede printservice voor dingen aan de muur?

Het hoeft niet de goedkoopste aanbieder te zijn, ik wil echt graag iets moois

Love_Mirra
Berichten: 1249
Geregistreerd: 25-08-10
Woonplaats: België

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 14:12

Ik heb voor foto’s altijd herinneringoplinnen.nl gebruikt. Wel alleen ervaring met afdrukken op doek, dat was altijd erg netjes. Maar ze doen ook andere dingen

Wie zegt dat geluk niet te koop is, heeft nog nooit een paard gehad..
Rust zacht mijn lieve kanjers! Ilja R.I.P. 30-7-2013 en Cayetano 26-6-2014

Veulen84

Berichten: 10866
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: 't Gooi

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 23:24

Ik zoek voor 1 van mijn ponymeisjes (17 jaar) een leuk kado. Het is voor d'r verjaardag. Ze rijd ongeveer één keer in de week. Vind het lastig om te bedenken wat nou leuk is om te geven. Vorig jaar heeft ze een dekje gehad, jaar daarvoor een zweetdeken. Halster, hoofdstel heeft ze al. Peesjes mag mijn paard niet om. Ik weet echt evenniet wat leuk is om te geven. Budget is maximaal 40 euro.

Te koop traditioneel model dressuurzadel met kort draagvlak. 17/17,5 inch en boommaat 33. Pb voor foto's en info.


Sharonnn_

Berichten: 175
Geregistreerd: 24-09-07
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 16:10

Ik heb voor foto's en canvas doeken ook altijd herinneringenoplinnen.nl gebruikt. :j

Mijn ouders zijn eind maart 40 jaar getrouwd. Ze geven dan ook een feestje voor de familie en in juni gaan wij met het gezin en kinderen op vakantie. Daarom willen wij graag iets leuks cadeau geven! Ze vinden het leuk om iets van een etentje cadeau te krijgen omdat ze niet zo vaak samen weggaan.

Nu ben ik aan het bedenken wat dan leuk is;
Misschien een dag/nacht weg... En dan cadeaubonnen/enveloppen met geld meegeven welke ze op een bepaald moment mogen open maken en dus kunnen uitgeven. Dus bijv. envelop 1 thuis open maken, daar in staat dan een adres van een leuk tentje waar ze koffie met gebak gaan eten. Daar mogen ze envelop 2 open maken en daar staat dan in waar ze daarna heen mogen. Of een soort (land)kaart in een hart knippen en dan een punaise in de plaats prikken met een kaartje er aan waar ze heen moeten. En dan uiteindelijk een mooie overnachting met diner. Maar goed, kom er nog niet helemaal uit.

Hebben jullie nog ideeën?

Sharonnn_

Berichten: 175
Geregistreerd: 24-09-07
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 16:11

Veulen84 schreef:
Ik zoek voor 1 van mijn ponymeisjes (17 jaar) een leuk kado. Het is voor d'r verjaardag. Ze rijd ongeveer één keer in de week. Vind het lastig om te bedenken wat nou leuk is om te geven. Vorig jaar heeft ze een dekje gehad, jaar daarvoor een zweetdeken. Halster, hoofdstel heeft ze al. Peesjes mag mijn paard niet om. Ik weet echt evenniet wat leuk is om te geven. Budget is maximaal 40 euro.


Cadeaubon van een ruitersportzaak? Ik weet niet of ze ook lest, maar misschien cadeaubon voor een les?


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: cthyy, Fris, Ghazella, lastig, nuscaniels, TessaxQuincy en 30 bezoekers