[INFO] Cadeau topic - deel 2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MoppieFilou

Berichten: 4956
Geregistreerd: 31-10-16
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 20:59

MarloesNatje schreef:
Ik kom hier ook even met een vraagje, misschien dat er nog leuke ideetjes zijn..
Voor de eigenaar van mijn verzorg/bijrijdpaard zou ik graag een leuk en origineel cadeautje willen vinden. Heb al gedacht aan bijvoorbeeld een leren halster met zijn naam gegraveerd. Helaas zijn die vaak boven mijn budget. Het liefst blijf ik nu onder ongeveer 20 euro..


Ik lees even mee ;) .

mirriezz
Berichten: 2010
Geregistreerd: 12-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 22:00

MoppieFilou schreef:
MarloesNatje schreef:
Ik kom hier ook even met een vraagje, misschien dat er nog leuke ideetjes zijn..
Voor de eigenaar van mijn verzorg/bijrijdpaard zou ik graag een leuk en origineel cadeautje willen vinden. Heb al gedacht aan bijvoorbeeld een leren halster met zijn naam gegraveerd. Helaas zijn die vaak boven mijn budget. Het liefst blijf ik nu onder ongeveer 20 euro..


Ik lees even mee ;) .


Een mooi houten stalbordje of evt als er geen stal is een bordje voor naast de voordeur van de eigenaar (met afbeelding van eigen paard misschien?)

Annenas

Berichten: 2598
Geregistreerd: 02-07-12
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 22:11

dejong_wever schreef:
Mijn moeder heeft een eigen bedrijf en mijn zusje en ik helpen haar dan met het samenstellen van de kerstpakketten. Haar personeel is overwegend mannelijk, naast de schoonmaakster die wel vrouwelijk is..

Nu zitten we een beetje met één ding in ons maag.. Het cadeau.. We stellen ieder jaar zelf een pakket samen, hier zitten boodschappen in zoals, koffie, nieuwjaarsrolletjes, slagroom, nootjes, shampoo voor de man en vrouw en nog wat dingen.

Nu doen we er elk jaar een cadeau bij, vorig jaar een crock pot of te wel een slow cooker, jaar daarvoor een grote wereld atlas...

Maar wat gaan we dit jaar kiezen? Budget is zo'n 50 euro voor het cadeau.
Zelf heb ik gedacht aan,
- Barbecue
- Rook barbecue
- Reiskoffer
- Radio

Hebben jullie nog ideeën? Cadeaubonnen worden niet gebruikt..


Een pizzarette? :)

Veulen84

Berichten: 10877
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: 't Gooi

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 23:50

Vuurkorf en bbq in één is hier heel populair bij de mannen. Eco grill ook. Maar die zijn stuk onder je budget. Tafeltap voor drankjes is ook leuk of een ijsmachine.

dejong_wever
Berichten: 1026
Geregistreerd: 04-06-13

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 13:29

Super bedankt voor de ideeën!

Sunnda

Berichten: 7839
Geregistreerd: 28-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 21:29

Iemand een goede tip of leuk idee voor een collega van mij die ik verder helaas niet goed ken.
Ik weet enkel dat hij van reizen houdt en graag duurdere kleding koopt.

Hij is 30 jaar en houdt niet van drank. :P

mirriezz
Berichten: 2010
Geregistreerd: 12-02-14

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 09:34

Fashioncheque? Of een mooi reisboek/reisdagboek?

prugelpiet

Berichten: 12555
Geregistreerd: 20-01-12

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 13:54

geheel onverwacht donderdag mijn laatste stagedag ipv volgende week vrijdag, dus ik moet vandaag nog cadeautjes bestellen voor mijn stagebegeleider :=

Hij is gek op zeilen en techniek (alles waar een stekker of batterij in kan)
Ik was van plan volgende week rustig te zoeken, maar dat word hem dus niet. iemand enig idee wat ik waar kan bestellen wat morgen nog binnen is? :=

mirriezz
Berichten: 2010
Geregistreerd: 12-02-14

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 14:27

Zo'n drijfding voor aan je sleutel? Je hebt die van touw en rubber in allerlei uitvoeringen. Van touw zou je evt (met hulp van YouTube) zelf kunnen knopen, heel leuk!

WinSel

Berichten: 20568
Geregistreerd: 28-09-04

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 15:17

Iemand nog tips voor een jongetje die 1 wordt? m'n neefje

YellowLeaf

Berichten: 455
Geregistreerd: 03-07-16

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 12:56

Ik ben hulp nodig..

Stiefmoeder van mijn vriend, verpleegkundige. Hobby's zijn: spirualiteit, natuur, wandelen en lezen. Budget is €17,50. Help :wow:

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 13:27

Boek over edelstenen of bepaalde kruiden die veel bij spiritualiteit aan bod komen?

Veulen84

Berichten: 10877
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: 't Gooi

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 19:31

Wat vraag ik voor mezelf? Ik ben volgende week jarig en moet nog 2 kado's van rond de 30 euro om aan mijn familie te vragen.
Heb alleen geen idee wat. Hobby's paarden... Maar ik heb een ruitersportwinkel, wat vraag je dan nog voor jezelf.
Andere hobby's is lezen (maar ik heb een kobo en abonnement). Ben niet ijdel, dus geen schoonheidsspulletjes enzo. Weet gewoon echt niet wat te vragen.

kelliiee1993

Berichten: 5836
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: --

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 19:48

Veulen84 schreef:
Wat vraag ik voor mezelf? Ik ben volgende week jarig en moet nog 2 kado's van rond de 30 euro om aan mijn familie te vragen.
Heb alleen geen idee wat. Hobby's paarden... Maar ik heb een ruitersportwinkel, wat vraag je dan nog voor jezelf.
Andere hobby's is lezen (maar ik heb een kobo en abonnement). Ben niet ijdel, dus geen schoonheidsspulletjes enzo. Weet gewoon echt niet wat te vragen.


Geen leuke dingetjes voor in huis?
Ik spit meestal de reclamefolders door voor informatie.
Eventueel iets van een sierraad ofzoiets?

Veulen84

Berichten: 10877
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: 't Gooi

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 21:44

Ik heb geen huis van mezelf (meer). Dus niks om in te richten/gebruiken/neer te zetten voor nu.
Sieraden draag ik niet.

Folders bladeren is wel een idee. Maar ik heb echt een hekel aan rommel, dus moet ook echt iets nuttig zijn. Zo lastig.

Bonnyyyyyy
Berichten: 1934
Geregistreerd: 18-12-08

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 22:00

Een lunch of high tea samen .
Of een dagje uit (kado bon voor skydiven /zweefvliegen/buitenrit oid )

Gydja

Berichten: 3010
Geregistreerd: 12-06-09
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 12:54

In december vallen natuurlijk alle feestdagen weer samen en ik ben inspiratieloos wat betreft cadeautjes kopen. Mijn vriend en ik zijn 23 dec een half jaar een stel(daar voor al een paar jaar goed vrienden) en normaal zou ik dat niet vieren hooguit als je zoveel jaar samen bent en dan lekker uit eten gaan maar ik zit als we dan een jaar samen zijn in Japan. Dus het leek me wel leuk om het met een half jaar wel te vieren omdat ik weet dat hij er waarde aan hecht en hij best romantisch is. Dan hebben we ook nog sinterklaas en kerst. Voor die dingen moeten er ook nog cadeautjes komen. Nu ben ik al van plan om met hem naar de Efteling te gaan maar iets kleins geven is natuurlijk wel zo leuk. Hebben jullie ideeën voor, sinterklaas, kerst en half jaar samen? (hij wil geen onderbroeken of sokken :+ )

dominiquew

Berichten: 141
Geregistreerd: 24-11-12
Woonplaats: Westerland

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 13:00

Voor stage moet ik cadeautjes verzinnen voor de cliënten voor sinterklaas. Ik heb nu ansichtkaarten en douchegel. Nu heb ik nog 2,50 over per cliënt. Heeft iemand nog een leuk idee voor zowel mannen als vrouwen?

mirriezz
Berichten: 2010
Geregistreerd: 12-02-14

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 13:32

Gydja, van wat houd je vriend? (Behalve van jou natuurlijk). Ik vind het zelf ook altijd heel leuk om met zorg een kaart uit te zoeken en daar iets liefs op te schrijven. Misschien is dat alvast wat?

Dominique: wat voor cliënten gaat het over? Mannen en vrouwen door elkaar, en moeten ze allemaal hetzelfde? Leeftijdscategorie?

Gydja

Berichten: 3010
Geregistreerd: 12-06-09
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 14:25

mirriezz schreef:
Gydja, van wat houd je vriend? (Behalve van jou natuurlijk). Ik vind het zelf ook altijd heel leuk om met zorg een kaart uit te zoeken en daar iets liefs op te schrijven. Misschien is dat alvast wat?

Dominique: wat voor cliënten gaat het over? Mannen en vrouwen door elkaar, en moeten ze allemaal hetzelfde? Leeftijdscategorie?


Kaart is inderdaad altijd wel een goed idee. Mijn vriend houd van alles wat te duur is om als cadeautje te geven :') . verder is er een spel die we samen spelen maar als je daar geld aan uit geeft ben je al onwijs veel geld kwijt. en dingen voor zijn computer heeft hij allemaal al. Verder doet hij aan thaiboxen maar daar wil hij niks voor hebben. Hij weet zelf niet eens wat hij voor sinterklaas wil.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 21:03

Een mooie lp? (mits jullie een platenspeler hebben natuurlijk) een mooi t-shirt of trui? Spel tegoed afhankelijk van welk medium hij gebruikt om te spelen?

Een bijzonder soort chocolade of biertje? Een mooie fles port? Een cadeaubon voor een barbier? Een speciaal soort koffiebonen / kop/ koffiefilter?

Voor mijn vriend heb ik altijd ideeën genoeg. :') Moet allemaal maar net bij jouw vriend passen natuurlijk.

Voor verjaardag geef ik graag een citytrip cadeau, vinden we beide leuk om te doen. Vorige jaar heb ik daar als fysiek cadeautje nog een miniatuur van zijn motor bij gedaan. Of een set bierglazen die moeilijk te krijgen zijn.

Steenbok12
Berichten: 7838
Geregistreerd: 26-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 21:34

Wat ik zelf vorig jaar gekregen heb van mijn moeder en echt het aller mooiste cadeau vond en ook iedereen aan kan raden als familie cadeau maar ook als partner of vriendschaps cadeau maar toch betaalbaar!!
Een adventskalender met foto's. Je hebt op de voorkant 1 grote foto en op die foto zitten dan voor elke dag van de maand 1 vakje die je open kan trekken met daarachter een eigen foto. Zo heb je een leuke verassingscollage en mooie herinneringen van het hele jaar bij elkaar,

Ik heb hem nu al een jaar in huis staan omdat het ook mijn lievelingsfoto is voorop.
Hij is van Pixum en de kwaliteit is echt heel goed.

https://nl.pixum.be/product/11319-foto- ... oto-s.html

Overigens als jullie nog leuke ideetjes hebben voor dit jaar om te geven als kleinigheidje aan de familie...

dominiquew

Berichten: 141
Geregistreerd: 24-11-12
Woonplaats: Westerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 10:21

mirriezz schreef:
Gydja, van wat houd je vriend? (Behalve van jou natuurlijk). Ik vind het zelf ook altijd heel leuk om met zorg een kaart uit te zoeken en daar iets liefs op te schrijven. Misschien is dat alvast wat?

Dominique: wat voor cliënten gaat het over? Mannen en vrouwen door elkaar, en moeten ze allemaal hetzelfde? Leeftijdscategorie?



Ze hebben een verstandelijke beperking. Leeftijd is tussen de 28 en 62. Ze hoeven niet persé allemaal hetzelfde te krijgen.

Gydja

Berichten: 3010
Geregistreerd: 12-06-09
Woonplaats: Drenthe

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 21:02

Thanks voor de tips! Ben gegaan voor een bijzondere soort chocolade en apart soort snoep. Liefde van de man gaat door de maag :+ Verder nog een gepersonaliseerd boekje.

Dat adventskalender was ook wel een leuk idee geweest!

Ik was vanavond op stal en dacht opeens: verrek het is ook wel leuk als ik de meisjes die de pony's verzorgen ook een kerstcadeautje geef. Iemand daar suggesties voor? Vorig jaar hebben ze beiden een halster van me gekregen dus wil nu wel wat anders doen. Maar borstels ofzo is ook zo saai, heb ik er genoeg van op stal en hebben hun ook genoeg thuis van liggen. Foto op canvas met hun en de pony's vind ik dan alleen net weer niks

mirriezz
Berichten: 2010
Geregistreerd: 12-02-14

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 08:03

En een les bij een bijzondere instructeur? Of bijvoorbeeld een clinic?