[INFO] Cadeau topic - deel 2

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

[INFO] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-12 22:33

[Centraal] Cadeau topic

Om de vele herhalingen in topics te voorkomen, kunnen jullie vragen en ideeën over cadeau's voortaan in dit centrale topic kwijt. :)
Centraal topic deel 1 is hier te vinden: [LZP] [CENTRAAL] Het Cadeau topic

Ben je compleet inspiratieloos voor wat je nou aan je vriend/vriendin/broer/zus/ouders enz. moet geven, of weet je juist niet wat je zelf moet vragen? In dit topic kun je ideeën opdoen, of vragen voor meer ideeën als jouw ideale cadeau er nog niet tussen staat.

Er zijn verschillende cadeau-categorieën;

Vriendje
Wat te kopen voor het vriendje?
Wat voor vriend kopen?
Cadeautje voor vriend?
Wat geven aan je vriend?

Ouders
Papa jarig
Hellup, M'n vader wordt 50

Meisje
Origineel cadeau beste vriendin?

Jongen
Leuk cadeau voor goede vriend?
Cadeau crisis
Cadeau voor mijn broer die 18 wordt?
Wat geven verjaardag jongen die je net kent?
Kadotips voor jongens?

Rijbewijs
Leuk cadeau voor iemand die het autorijbewijs heeft gehaald?

Diploma

12,5 / 25 / 50 jarig huwelijk
Leuk kadoo voor ouders die 25 jaar getrouwd zijn
Wat geven voor 25 jarig huwelijk, ouders?

Geboorte
Super origineel geboortecadeau?

Overig
Cadeau voor vriendin die naar Australië gaat?
Jouw verlanglijstje

LET OP: Bovenstaande links kunnen oude(re) topics zijn, dus daar graag niet meer reageren. Reacties kun je in dit topic kwijt.

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”


Manon_vdv

Berichten: 3170
Geregistreerd: 14-02-12
Woonplaats: Amstelveen - Maastricht

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 07:02

En ik meld me hier weer!
Yes eerste!

Liiszle

Berichten: 2716
Geregistreerd: 03-08-05
Woonplaats: IJsselstein

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 10:05

Ik heb ook een vraag,
ik ben 9 augustus klaar met mijn stage bij een erg leuk evenementen bureau waar ik enkel 2 leuke collega's heb.
nu wil ik ze eigenlijk wel iets anders geven dan een simpel stuk taart :P

dus wie heeft er een goed idee?

gaat om 2 vrouwen van rond de 40 jaar.

You never lose by loving.. You only lose by holding back..

Gezocht, bijrijder voor Haflinger Romy in IJsselstein. Wie o wie?

Lisann__

Berichten: 2593
Geregistreerd: 13-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 10:22

Liiszle schreef:
Ik heb ook een vraag,
ik ben 9 augustus klaar met mijn stage bij een erg leuk evenementen bureau waar ik enkel 2 leuke collega's heb.
nu wil ik ze eigenlijk wel iets anders geven dan een simpel stuk taart :P

dus wie heeft er een goed idee?

gaat om 2 vrouwen van rond de 40 jaar.


Saunabon?
cadeaubon van een beautysalon?
Mooie bos bloemen?
Dinerbon van een leuk restaurant in de buurt?

l'imperfection est la beauté

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 20:53

Ik schakel jullie hulp ook even in. Ben meestal best goed in het uitzoeken van kadootjes, maar hier kom ik even niet uit.

Ik krijg zaterdag een kat. Ik neem dit beestje over van een meisje dat in een drukke stad woont en hem daarom niet buiten kan laten, terwijl hij dit wel wil. Ze doet hem dus weg omdat hij bij mij wel buiten kan spelen. Ik krijg al zijn spulletjes er bij, en ook voor de kat vraagt ze niets. Ik snap dat helemaal, zou er zelf ook niets voor hoeven hebben als ik in haar schoenen stond, maar ik zou haar toch een leuk kleinigheidje willen geven. Niet alleen om haar te bedanken, maar ook omdat het voor haar natuurlijk best een moeilijke beslissing is.

Iemand een idee wat te geven?

She got home late, she got home late
She drank so hard the bottle ached

SpeechLess

Berichten: 2325
Geregistreerd: 09-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 16:59

pniekepnak schreef:
Ik schakel jullie hulp ook even in. Ben meestal best goed in het uitzoeken van kadootjes, maar hier kom ik even niet uit.

Ik krijg zaterdag een kat. Ik neem dit beestje over van een meisje dat in een drukke stad woont en hem daarom niet buiten kan laten, terwijl hij dit wel wil. Ze doet hem dus weg omdat hij bij mij wel buiten kan spelen. Ik krijg al zijn spulletjes er bij, en ook voor de kat vraagt ze niets. Ik snap dat helemaal, zou er zelf ook niets voor hoeven hebben als ik in haar schoenen stond, maar ik zou haar toch een leuk kleinigheidje willen geven. Niet alleen om haar te bedanken, maar ook omdat het voor haar natuurlijk best een moeilijke beslissing is.

Iemand een idee wat te geven?


Misschien is het leuk om een leuke foto van de kat te maken als 'ie bij jou buiten loopt bijvoorbeeld en die dan te geven in een lijstje..

Be the change you wish to see in the world.

xLianneZorro

Berichten: 3054
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Overijssel

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 17:22

Hmm... Ik heb de topic's in de OP helemaal gekeken, maar kan nog niet echt iets vinden.

Mijn vriend word volgende week al weer 18. En we hebben sinds 4 Juni wat, we lopen wel al een hele tijd met elkaar rond. Ik heb me god geen idee wat ik moet kopen. Hij is loonwerker, dus gek op trekkers. En verder niet veel bijzonders.

Laatst had hij ook zijn dimploma uitreiking en toen had ik hem al een geurtje gegeven en om dat nou weer te geven... :+

Oja, geld speelt geen rol.

Wie o wie weet HET cadeau??!

Punky - Suave Chexibit Punk ♥

Mintgroen

Berichten: 3529
Geregistreerd: 28-08-09
Woonplaats: Westland

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 22:20

Hmm, misschien gewoon een lekker etentje?? Ik weet het ook nooit bij m'n vriend. Ben er dit jaar gelukkig aardig uit gekomen...

...

milatje
Berichten: 3491
Geregistreerd: 07-11-08
Woonplaats: In het Brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 16:26

iLOVEVIDO schreef:
Hmm... Ik heb de topic's in de OP helemaal gekeken, maar kan nog niet echt iets vinden.

Mijn vriend word volgende week al weer 18. En we hebben sinds 4 Juni wat, we lopen wel al een hele tijd met elkaar rond. Ik heb me god geen idee wat ik moet kopen. Hij is loonwerker, dus gek op trekkers. En verder niet veel bijzonders.

Laatst had hij ook zijn dimploma uitreiking en toen had ik hem al een geurtje gegeven en om dat nou weer te geven... :+

Oja, geld speelt geen rol.

Wie o wie weet HET cadeau??!

Een leuk dagje weg?

Bijvoorbeeld het trekkermuseum (http://www.trekkermuseum-otmmz.nl/?utm_ ... =uitstapje) en daarna lekker eten oid? :D


pniekepnak schreef:
Ik schakel jullie hulp ook even in. Ben meestal best goed in het uitzoeken van kadootjes, maar hier kom ik even niet uit.

Ik krijg zaterdag een kat. Ik neem dit beestje over van een meisje dat in een drukke stad woont en hem daarom niet buiten kan laten, terwijl hij dit wel wil. Ze doet hem dus weg omdat hij bij mij wel buiten kan spelen. Ik krijg al zijn spulletjes er bij, en ook voor de kat vraagt ze niets. Ik snap dat helemaal, zou er zelf ook niets voor hoeven hebben als ik in haar schoenen stond, maar ik zou haar toch een leuk kleinigheidje willen geven. Niet alleen om haar te bedanken, maar ook omdat het voor haar natuurlijk best een moeilijke beslissing is.

Iemand een idee wat te geven?


Ik zou een leuke foto van de kat opsturen. :D Zodat ze zeker weet dat hij goed terecht is gekomen en lekker buiten aan het spelen is. :D

Volg de verbouwing van onze nieuwe woning via https://www.instagram.com/verbouwing_nr33/ <3

_Meliss_

Berichten: 203
Geregistreerd: 16-05-11
Woonplaats: Heemskerk

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 09:47

Kunnen jullie mij misschien ook helpen? Want heb vorig topic ook doorgelezen, en het gaat eigenlijk alleen over vriendjes, vriendinnen en ouders.

Maar ik kan nergens iets leuks vinden voor mijn opa. Die 16 aug jarig is en 66 word.
Hebben jullie leuke ideeen? Meestal kan ik wel iets bedenken maar nu niet...

eilleen333

Berichten: 12833
Geregistreerd: 29-10-05
Woonplaats: Zwolle

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 23:07

Ik heb ook een vraag die ik niet in het andere topic voorbij zag komen.

Ik heb over 1,5 maand een cd presentatie van een vriend van mij. Hij brengt zijn eerste album uit, een country album. Nu wil ik echt een leuk en origineel kado. Het mag iets duurder zijn;)
Ik zat te denken aan een goedkope cowboyhoed en een kaartje erbij: "bon voor een hoed uit de VS". Ik ga pas na zijn presentatie naar de VS namelijk.
Maar dat vind ik dan een beetje zielig, dus ik wil echt iets tofs geven. Kan alleen maar weinig bedenken. Behale zelf een soort Grammy maken (maar of dat door de artiesten daar gewaardeerd wordt weet ik niet zeker).
Het moet echt iets speciaals worden, omdat dit voor em een droom is die uitkomt en ik wil dat mijn kado iets blijvends wordt zodat hij eraan kan terugdenken.

<3Mone-Mesia van 't Witteveen <3
https://www.vet-service.nl Paardentandarts/ paardendierenarts aan huis
https://www.willowranchsanctuary.com/

Monchou

Berichten: 7036
Geregistreerd: 16-08-05
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 18:42

@_Meliss_: Ik weet je budget niet, maar misschien een cd of concert? Een dagticket treinen, of een dagje uit (dierentuin o.i.d?) is misschien leuk.

@eilleen333: Waarom zou je niet hier een mooie cowboyhoed kopen? Je hebt hier ook wel ''echte'' te koop hoor. Dat is inderdaad wel een erg leuk cadeau. Anders zou ik denk ik iets proberen te regelen met Q-music/Radio538 of een ander radiostation, dat hij live een nummer mag komen zingen of dat er een nummer van zijn nieuwe album gespeeld wordt ofzo..? Wel een onderneming denk ik.. :+

Heeft iemand nog tips voor mij? Ik werk in een juwelierszaak waar ik eind van de maand wegga. Eigenlijk wil ik mijn collega's een afscheidscadeau geven, iets waar ze allemaal wat aan hebben. We zijn met een klein team van 3 man, dus iets.. wat op het werk blijft en waar ze allemaal profijt van hebben... maar WAT? :')

eilleen333

Berichten: 12833
Geregistreerd: 29-10-05
Woonplaats: Zwolle

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 22:57

Een tostiijzer?:p doet het op mijn werk erg goed;)

Maar hier een hoed kopen is lastig. Dan moet ik zijn goedmaakt vragen en weet hij het meteen.
Ga nu misschien een riem buckle voor hem halen. Eentje met iets over country muziek erop. Dat zingt hij namelijk:)

<3Mone-Mesia van 't Witteveen <3
https://www.vet-service.nl Paardentandarts/ paardendierenarts aan huis
https://www.willowranchsanctuary.com/

Monchou

Berichten: 7036
Geregistreerd: 16-08-05
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-12 20:07

eilleen333 schreef:
Een tostiijzer?:p doet het op mijn werk erg goed;)

Maar hier een hoed kopen is lastig. Dan moet ik zijn goedmaakt vragen en weet hij het meteen.
Ga nu misschien een riem buckle voor hem halen. Eentje met iets over country muziek erop. Dat zingt hij namelijk:)


Hmm... ik vrees dat dat niet vaak gebruikt gaat worden.

Nog meer ideeen? O:)

Ulaney

Berichten: 462
Geregistreerd: 08-08-06
Woonplaats: Zeewolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 08:13

Help, ik heb al veel pagina's doorgespit maar kom helaas niet op hét cadeau.. Mijn tante is morgen 40 jaar in dienst bij haar werk, nu willen we natuurlijk een mooi en leuk cadeau geven maar ze is wat dat betreft niet de makkelijkste. Sauna etc. vinden wij heel leuk maar ze denkt zelf dat ze niet kan ontspannen. :') met haar man gaat ze een weekend weg naar Brugge, we geven het cadeau met 3-4 mensen dus mag wel wat kosten. Wie o wie heeft het briljante idee? :D

Milan_lover

Berichten: 6195
Geregistreerd: 26-10-08
Woonplaats: Witteveen

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 17:16

Moeilijk dit.... Mijn vriend en ik zijn op dit moment ongeveer 2 maanden samen, en hij is 6 september jarig, en ik weet echt niet wat ik voor hem moet kopen....

Misschien dat ik toch maar een leuk lijstje maak met een foto van ons tweetjes, aangezien hij aankomend schooljaar het hele jaar intern op stage zit, en we mekaar dan heel weinig zullen zien... Iemand die weet of ze ergens lijstjes in de vorm van een hartje verkopen?

Na 3 jaar proberen verwachten nu eindelijk een veulen van Myrthe (v. Le Matsjo) en Cassanova du Bois (v. FS Champion de Luxe) , volg je ook mee?
[KS-MK] [VOLG] 3 maal is scheepsrecht? Mini-Myrthe on the way!!

KM_Ris

Berichten: 2942
Geregistreerd: 22-12-11
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 17:19

Milan_lover schreef:
Moeilijk dit.... Mijn vriend en ik zijn op dit moment ongeveer 2 maanden samen, en hij is 6 september jarig, en ik weet echt niet wat ik voor hem moet kopen....

Misschien dat ik toch maar een leuk lijstje maak met een foto van ons tweetjes, aangezien hij aankomend schooljaar het hele jaar intern op stage zit, en we mekaar dan heel weinig zullen zien... Iemand die weet of ze ergens lijstjes in de vorm van een hartje verkopen?



Action heeft wel leuke waar ook een hartje bij in zit, 1rondje, 2 vierkantjes en een hartje.. dus 4 lijstjes aan elkaar.

en hebben ook deze : http://www.action.nl/page/view/name/59-op-kamers ( dat grote witte hart ).

verder weet ik niks :P


Milan_lover

Berichten: 6195
Geregistreerd: 26-10-08
Woonplaats: Witteveen

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 17:21

Dankjewel, ga ik nog eens kijken :D

Na 3 jaar proberen verwachten nu eindelijk een veulen van Myrthe (v. Le Matsjo) en Cassanova du Bois (v. FS Champion de Luxe) , volg je ook mee?
[KS-MK] [VOLG] 3 maal is scheepsrecht? Mini-Myrthe on the way!!

Janine1990

Berichten: 43773
Geregistreerd: 13-03-05

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 10:11

Aanstaande zondag ben ik jarig, wordt 22 en ik heb geen flauw idee wat ik kan vragen.
Van m'n ouders kan ik een cadeau vragen tot 100 euro.

Een aantal ideetjes heb ik al gehad, maar nog niet echt iets in gevonden.
Ik hoef GEEN paardenspullen (gestopt) en geen etentje met hele gezin, daar zijn verjaardagscadeaus niet voor. Ben ook niet echt into sauna en wellness.

Boeken wil ik wel, maar ik heb geen idee wat voor boek.

Jullie hulp zou echt fantastisch zijn, want ik moet echt iets verzinnen. Als ik niets verzin wordt het geld, en dat gaat waarschijnlijk gewoon op in kleding of school.
En voor die laatste ga ik lenen, want ik vind het zonde om mijn spaargeld daarvoor aan te raken.

Monchou

Berichten: 7036
Geregistreerd: 16-08-05
Woonplaats: Nederland

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 11:29

@Janine: Ik zou voor een kledingbon gaan, zodat je lekker kunt shoppen. Of een mooi sieraad of horloge. Of een boekenbon (kun je rustig op je gemak kijken wat voor boek je wilt) èn een kledingbon.

Ik weet nog steeds niets voor mijn werk! (Zie paar posts naar boven)
Ik dacht aan een mand met allemaal leuke/lekkere dingen erin, maar wat???

Janine1990

Berichten: 43773
Geregistreerd: 13-03-05

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 13:29

Ja kledingbon is nog niet zo heel erg gek, maar ik ben niet zo'n shop-a-holic dat ik altijd naar de stad toe ga ofzo. Horloge heb ik wel, ik wilde wel een ketting, maar kan tot dusver nog niets interessants vinden.

Voor jou, misschien een simpel ideetje? Maar je kan het uitbreiden. Misschien heb je foto's van je werk daar? Of gezamenlijke herinneringen? Is vaak leuk om zo'n dienblad te kopen waar je foto's in kunt leggen. Eventueel kan je het nog uitbreiden met leuke mokken/theekoppen en zo thee-ei en verschillende smaken thee?

Macs

Berichten: 7615
Geregistreerd: 19-06-09

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 19:09

Hier even een vraagje van mij :)
Mijn beste vriend wordt bijna 18 en viert volg. week zondag zijn verjaardag.
Hij houdt van vogels, drop en games :=
Dusseh brand vooral los. Ik wil wel wat leuks omdat hij echt een goede vriend is. :j Niet ál te duur maar wel origineel :)

Maks :+:

X_Michelle_X

Berichten: 3630
Geregistreerd: 06-10-09
Woonplaats: Assendelft

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 23:07

Ik wil als cadeautje aan iemand, (reden, pb maar) een mandje met chocolade dingen doen... Heb nu chocolade thee, chocola, chocolademasker, brownie mix, en toen...?
Ik dacht nog aan aardbeien en smeltchocola en toen was mijn creativiteit op... Iemand ideeën?

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=53&t=1663041
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=198&t=1641893
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=53&t=1651367
Stjarna mijn topper <3 .
WHAAAA, ongelovelijk Z1+7!! :D A dream come true <3
SILVIA <3, voor altijd in mijn hart <3
-2.3 :):)
KNHS instructieweek 7B was echt super met hun <3.
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... #p77991153

Veulen84

Berichten: 10866
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: 't Gooi

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 00:01

Chocolademouse, bonbons, hagelslag, chocoladepasta, chocomel, chocoladesaus, chocoladeijs (maar hoe geef je dat kado),chocoladebroodjes, chocoladetelegram,chocoladevla

En dan nog chocoladesnoep: Lolly's, negerzoenen, truffels, after 8, repen, koekjes enzo

Producten lekker erbij: speculaas, peren, slagroom, brood, wafels enz...

Chocola niet om te eten: in make-up bv lipstift en gloss, maar ook in shampoo en body butter.
En anders een boek over chocola?

Te koop traditioneel model dressuurzadel met kort draagvlak. 17/17,5 inch en boommaat 33. Pb voor foto's en info.


X_Michelle_X

Berichten: 3630
Geregistreerd: 06-10-09
Woonplaats: Assendelft

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 00:51

Wauw! Super! Bedankt!

Heb je chocolade shampoo enzo?

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=53&t=1663041
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=198&t=1641893
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=53&t=1651367
Stjarna mijn topper <3 .
WHAAAA, ongelovelijk Z1+7!! :D A dream come true <3
SILVIA <3, voor altijd in mijn hart <3
-2.3 :):)
KNHS instructieweek 7B was echt super met hun <3.
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... #p77991153


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Juudith, Anne_26, bebble, Butterfly, eline27, Eloya, Frummel01, Ginny135, Goldwynn, IASCrawler, ingetje3012, Julimy, Lauke, linoleum, luuntje, maitestar23, Malissaa1, MuffinX, nicole_floor, Noor, scrabbel, YandexBot, Zoe_97 en 60 bezoekers