Weer Vlieland...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-01 11:49

Ik vertrek vanavond weer richting Vlieland om zondag weer terug te komen.
Mijn paardrijbroek zit al in de was Party!! want ik ben van plan weer eens een strandrit te gaan maken! Haha!
Ik probeer mijn moeder over te halen om wat foto's te maken zodat jullie lekker jaloers worden Tong uitsteken
Moet wel mijn migraine helemaal over zijn anders lijkt een rengalopje op het strand me minder leuk Misselijk

Annemieke
Berichten: 2952
Geregistreerd: 18-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 12:14

Tof Cool . Ik ben in januari bij stal edda wezen rijden!

scooby

Berichten: 5736
Geregistreerd: 14-01-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 12:16

KOm net eergisteren terug van vlieland!!
Heb ook op stal edda gereden, vorig jaar ook al.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-01 12:27

Ik heb er ook wel eens gereden maar de laatste jaren rijdt ik bij De Seeruyter, vindt IJslanders een beetje klein maar het was zeker leuk om eens mee te maken!
Hier een foto van een paar jaar terug op Vlieland. <br>[img]../upload/363/romano2.jpg[/img]

scooby

Berichten: 5736
Geregistreerd: 14-01-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 13:15

heb vorig jaar 1 keer bij de seeruyter gereden. IK zat daar in het hotel..

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 16:52

hey, staat daar een paard dat pandour heet en die zwart is en vreselijk last van zomerexeem heeft?
Die heeft bij ons op stal gestaan.
hij is niet zo heel groot (hij is 5)

jffa

Berichten: 21
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-01 14:33

ik heb daar ook gereden, bij stal edda, heel vet al die ijslanders ik zat op flippie ofzoiets, haha

xxx jiska Haha!

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-01 16:04

ik ben ook eens in vlieland geweest, ook een strandrit gemaakt, echt keihard gingen we! Haha! ik heb daar op een haflinger gereden, een merrie echt een schatje maar ik weet haar naam niet meer Scheve mond\

mijn moeder reed op een bruine pony die Tarzan heette, die ging met een beginnersgroep in het bos rijden Haha!

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-01 16:33

Wij zijn in groep 8 met de klas voor een week naar Vlieland geweest.Naar de vliehors ofzo. Party!!
Jammergenoeg kregen wij geen toestemming van de directeur om daar te rijden *snik* Verdrietig

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-01 16:39

ik ben ook in de vliehors geweest!!! want we gingen met m'n vaders werk dus met een hele groep.. toen was ik een strand rit gaan maken met een collega van m'n vader (wel in een groep hoor)

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-01 19:31

Wauw gaaf hoor. Ik ben nog nooit naar Vlieland geweest. Je moeder moet gewoon foto's maken Cody! Ben ik wel heeel errug benieuwd naar, ziet er leuk uit op die foto die je hierboven geplaatst heb. Lachen

scooby

Berichten: 5736
Geregistreerd: 14-01-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-01 20:50

ireentjuh was die haflinger Inca??

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-01 22:45

jaah nu je het zegt!! inca jah! geloof ik.. ik heb wel foto's van haar!!

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-01 23:00

hier zijn ze (t is al een tijdje geleden hoor.. geloof dat ik hier 11 jaar was ofzo):


[img]../upload/1077/vlieland3.jpg[/img]

[img]../upload/1077/vlieland2.jpg[/img]

[img]../upload/1077/vlieland1.jpg[/img]

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-01 10:26

Citaat:
Op 2001-08-24 16:52, schreef Steef:
hey, staat daar een paard dat pandour heet en die zwart is en vreselijk last van zomerexeem heeft?
Die heeft bij ons op stal gestaan.
hij is niet zo heel groot (hij is 5)


Hahaha Steef,m dat is grappig. Weet je op wie ik dus gereden heb gister??? PANDOUR!!
Hij is inderdaad donkerbruin/zwart maar zag er supergoed uit, had wel weinig manen maar had geen last meer van eczeem en was best wel groot hoor! Hij was behoorlijk gegroeid de laatste tijd en zat nu rond de 1.70.
Ik heb dus ook foto's van hem binnenkort dat ik erop zit, en mijn moeder heeft gefilmd. Wat ik dus vandaag ga proberen is met een digitale camera foto's te maken van de film als ik die op de tv afspeel zodat je ook wat 'actiefoto's' ziet.
Grappig!
Kun je misschien iets meer over hem vertellen want ik vond het een erg leuk paard om te rijden.

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 14:48

Cool dat je op pandour gereden hebt.
Pandour is als veulen bij ons geboren (toen werkte ik er nog niet) zijn moeder was een kwpn en wat zijn vader is weten we niet want zijn moeder kwam drachtig bij ons is mij verteld.
Mijn baas heeft hem verkocht aan iemand die soms bij ons komt en die heeft geen tijd voor hem geloof ik. En hij had zo'n last van zomerexceem dat het gewoon zielig was om hem hier te laten.
Ik hoop voor hem dat hij ook nog wat mooier is geworden het was nl. een echt lelijk eendje. En ook erg dominant. Mijn zus heeft een paar keer op hem gezeten en hij was eigenlijk te zwak om te bokken. Ik hoop dat het nu wat beter met hem gaat en dat hij wat uitgegroeid is tot een echt paard. Dan is het wel een fikse bok geworden want hij was zo'n 160. Hij had wel een giga achtgersaand door de zomer-exceem.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-01 14:56

Nou Steef wat ik ervan gezien heb was het een vrolijk en gezond paard.
Ik zal vandaag proberen om er alvast wat foto's op te zetten dan kun je het zelf zien.
Ik vond het een erg sterk paard, vooral in de galop op het strand kwam de achterhand er heel goed onder en hij was ook heel goed nageeflijk te rijden in het bos en de duinen. Hij was heel vriendelijk naar mensen en andere paarden alleen zat hij een hengstige merrie nogal te jennen zodat hij bijna een dreun tegen zijn koppie kreeg.
*LOL* Ik vond hem niet lelijk maar wat bonkig en een ontzettend groot hoofd. Echt zo'n politiepaard *LOL*
Maar hij was ontzettend lief met rijden, wel wat druk, maar heel vrolijk en enthousiast.
Zomereczeem zag je niks van, alleen dat hij een zielig bosje manen had. Volgens mij smeren ze hem nog wel in want de manen waren wat vetiig. Maar verder glanste hij je tegemoet!
Heb je nog foto's van hem van hoe hij vroeger was?