De wetten van de magie trilogie

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Xyris

Berichten: 9444
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

De wetten van de magie trilogie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-03 00:05

Jaaa, zijn er terry goodkind gekken hier op bokt?
Zo ja, hier een topic erover.
Gelieve niet over boek 6 (Zuster van de duisternis) en verder te praten want ik wil niet weten hoe alles afloopt!

Mijn vraag is met name, weet iemand van jullie wanneer boek 8 uitkomt???

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023


Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 11:07

*grin* trilogie is het alleen maar als er 3 boeken van zijn, en ik heb t/m 8 toch al lang wel uit hoor Knipoog

Ik vind het een waanzinnige serie. Faith of the Fallen vind ik zelf één van de beste (sorry, maar ik krijg 'zuster der duisternis' niet uit m'n bek. Dus veel plezier met lezen! Boek 8 is in het engels al lang uit, in het Nederlands heb ik geen flauw idee.

Ik ben zelf helemaal gek van Cara Lachen Geweldig personage!

Xyris

Berichten: 9444
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-03 13:42

hahaha stom, ja, dat van trilogie, logisch eigenlijk Bloos en ja, ik hoorde al van een ander dat zuster van de duisternis in werkelijkheid fait of the fallen is en dat dat het beste boek is Lachen ik heb zojuist boek 7 besteld, maar lees ze liever in het nederlands.

en cara... hehe, ja, bekvechten omdat ze een visje een naam gegeven heeft... Haha! lekker koppig

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023

Marsu

Berichten: 2112
Geregistreerd: 11-03-03
Woonplaats: ZUIDLAND

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 14:32

Ik zit ook al een tijd op de nederlandse versie van boek 8 te wachten. Ik heb het net nog even hier en daar nagezocht.

Op www.boekenwereld.com, onder vragen staat het volgende:
Wanneer verschijnt het volgende deel van 'De wetten van de magie' en hoeveel delen komen er nog?
(14/05/2002)

Het is altijd moeilijk te voorspellen wanneer een nieuw boek daadwerkelijk verkrijgbaar zal zijn. Diverse factoren kunnen voor vertraging zorgen: de auteur kan het manuscript later inleveren, er kunnen discussies ontstaan over het aanbrengen van wijzigingen in het manuscript, een vertaling kan meer tijd in beslag nemen dan gepland, een omslag kan moeten worden aangepast etc. Toch heeft www.boekenwereld.com geprobeerd samen met uitgeverij Luitingh ~ Sijthoff een plannning te maken voor deze fantasy-reeks. De nadruk ligt op planning. Om precies te weten wanneer een titel verkrijgbaar is, zult u de fantasy-pagina op deze site in de gaten moeten houden. Meer informatie kunnen wij u niet bieden.

De geplande verschijningsdata voor de nieuwe delen van De wetten van de magie-serie zijn:

Proloog: De aflossing - maart 2003
Deel 1: Het zwaard van de waarheid (nieuwe midprice editie van De eerste wet van de magie) - maart 2003
Deel 2: Steen van tranen (nieuwe midprice editie van De tweede wet van de magie) - oktober 2003
Deel 8: Titel nog niet bekend - jan. 2004?

Nu maar hopen dat hij daadwerkelijk in januari uitkomt.

Xyris

Berichten: 9444
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-03 00:23

thanx voor de info Lachen dat scheelt al wat, ik heb nog boek 6 en 7 te lezen, dan maar hopen dat boek 8 al uit is... ik meen dat 1x per jaar een nieuw boek uitkomt he?

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 12:24

Dat vind ik het grote nadeel van Fantasy, je moet altijd zolang wachten op het volgende deel Scheve mond
Zit nu in een stuk of 5 serie´s:
De wetten van de magie
De donkere toren (Stephen King, tjee wat duurt dat elke keer lang, zit steeds jaren tussen Scheve mond )
De verheven steen (Weis & Hickman)
De oorlog der zielen (Weis & Hickman)
Het schaduw verbond (Maggie Furey)
en uiteraard de Schijfwerled van Terry Prachett Tong uitsteken


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie