Ooit een gevangene geschreven?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101732
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: Ooit een gevangene geschreven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 17:56

Spannend Emma. :D

Misschien ga ik het ook nog wel proberen via write a prisoner...nu moet je zo lang wachten op een brief...

_Ekenna
Berichten: 2803
Geregistreerd: 25-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 19:47

Bellatrix schreef:
Spannend Emma. :D

Misschien ga ik het ook nog wel proberen via write a prisoner...nu moet je zo lang wachten op een brief...

Maar via WAP gaat het toch ook via brieven? :o?

emmaudb

Berichten: 1543
Geregistreerd: 19-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 23:31

_Ekenna schreef:
Bellatrix schreef:
Spannend Emma. :D

Misschien ga ik het ook nog wel proberen via write a prisoner...nu moet je zo lang wachten op een brief...

Maar via WAP gaat het toch ook via brieven? :o?

Maar je krijgt natuurlijk wel meer brieven. Dus je hoeft minder lang te wachten op een brief. Het duurt natuurlijk even lang, maar als je over 2 weken de brief van de ene krijgt en over 4 weken van de andere hoef je niet een maand te wachten tussen elke brief. Lekker vaag, je snapt het wel :+

Mijn brief is verzonden vanuit het kantoor :D dus over 2-4 dagen zou hij bij de gevangenis moeten zijn. Ligt verder ook een beetje aan de mailroom van de gevangenis denk ik

_Ekenna
Berichten: 2803
Geregistreerd: 25-06-12

Re: Ooit een gevangene geschreven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 02:21

Ah! Op die fiets. :j

Rianne11_42

Berichten: 1510
Geregistreerd: 10-12-07
Woonplaats: Malden (Nijmegen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-18 18:52

Bellatrix schreef:
6 tot 8 kantjes?! :wow:

Ik zat op 2 kantjes... :=


Haha nou ik typ meestal zeker 2 kantjes, maar dat zijn dan al gauw 2500-3000 woorden ;) En hij schrijft met de hand en dan zeker 6 kantjes :)

Heb net ook weer een brief gestuurd naar een penpal waar ik al een paar jaar geen contact meer mee had. Hij is overgeplaatst en ik kon hem nu eindelijk weer vinden. Hoop dat hij terug schrijft. Hij heeft niemand verder, geen vrienden of familie. Alleen zijn kleine zoontje die hij (toen, weet niet of dat nog steeds zo is) af en toe schrijft en spreekt...

Liannetje86
Berichten: 785
Geregistreerd: 14-08-09

Re: Ooit een gevangene geschreven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 22:28

Maar jullie schrijven vooral met mensen uit de VS en niet in Nederland zelf? (Dit is vast al een keer gevraagd..) Weet dat je wel een site hebt en afhankelijk van waar ze zitten, kunnen ze ook terug schrijven etc. ) Het Engels staat me gewoon heel erg tegen... Aan de andere kant misschien wel verstandiger...

Furrow

Berichten: 3615
Geregistreerd: 07-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 22:37

Liannetje86 schreef:
Maar jullie schrijven vooral met mensen uit de VS en niet in Nederland zelf? (Dit is vast al een keer gevraagd..) Weet dat je wel een site hebt en afhankelijk van waar ze zitten, kunnen ze ook terug schrijven etc. ) Het Engels staat me gewoon heel erg tegen... Aan de andere kant misschien wel verstandiger...


Er werd hier ook een Belgische site neergezet. Let wel op dat FPC de psychiatrische gevangenis is (zag er daar veel van tussenstaan en is toch wel een belangrijk iets om rekening mee te houden).

shilady

Berichten: 10784
Geregistreerd: 30-10-06

Re: Ooit een gevangene geschreven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 23:04

Hoeveel? Ik tel er 2

Liannetje86
Berichten: 785
Geregistreerd: 14-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 11:48

Furrow schreef:
Liannetje86 schreef:
Maar jullie schrijven vooral met mensen uit de VS en niet in Nederland zelf? (Dit is vast al een keer gevraagd..) Weet dat je wel een site hebt en afhankelijk van waar ze zitten, kunnen ze ook terug schrijven etc. ) Het Engels staat me gewoon heel erg tegen... Aan de andere kant misschien wel verstandiger...


Er werd hier ook een Belgische site neergezet. Let wel op dat FPC de psychiatrische gevangenis is (zag er daar veel van tussenstaan en is toch wel een belangrijk iets om rekening mee te houden).


Hmm... Dat is wel een goede, maar moet wel even denken of ik dat wil... Ga er iig deze week eens even op zoeken!

En ik zag op de laatste en eerste pagina's vooral VS staan ;) vandaar...

emmaudb

Berichten: 1543
Geregistreerd: 19-03-08

Re: Ooit een gevangene geschreven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 08:27

Hahah nou ik heb m’n eerste antwoord. Geen brief zoals ik verwachtte maar een Facebook Messenger bericht :') ik dacht dat ze geen Facebook hadden

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101732
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: Ooit een gevangene geschreven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 10:12

Dat is raar!!

emmaudb

Berichten: 1543
Geregistreerd: 19-03-08

Re: Ooit een gevangene geschreven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 10:16

hij heeft een telefoon, maar dat mag natuurlijk eigenlijk ook niet

Mellanca
Berichten: 686
Geregistreerd: 22-02-13
Woonplaats: Koersel, BE

Re: Ooit een gevangene geschreven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 10:29

Oei dat zou ik persoonlijk niet zo leuk vinden, vind net het brieven schrijven zo leuk eraan :)

emmaudb

Berichten: 1543
Geregistreerd: 19-03-08

Re: Ooit een gevangene geschreven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 10:38

Op zich maakt me dat nog niet zo veel uit. Ik vind brieven schrijven ook wel leuk hoor maar het is niet dat ik heb geschreven om echt brieven te schrijven. Digitaal vind ik ook prima. Hoef ik iets minder geduldig te zijn :')

Ik heb ook nog iemand anders geschreven. Als hij überhaupt terugschrijft dan verwacht ik daar wel een brief van. Ik heb hem ook eerder geschreven dan diegene die nu een berichtje stuurde. Dus hij moet mijn brief inmiddels ook wel gekregen hebben.

Liannetje86
Berichten: 785
Geregistreerd: 14-08-09

Re: Ooit een gevangene geschreven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 11:35

Gewoon via fb? Voelt dat niet als een soort inbreuk op je privacy? (mijn fb is echt puur voor mensen die ik ken...)

purny

Berichten: 27489
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Ooit een gevangene geschreven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 11:50

Het is me nog steeds niet gelukt om me aan te melden via getting out. Vandaag maar opnieuw zitten en de site mailen.
Gister wel weer een nieuwe mail verstuurd.

emmaudb

Berichten: 1543
Geregistreerd: 19-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 11:54

Hij heeft geen vriendschapsverzoek gestuurd. Alleen een berichtje op messenger.

Daarnaast ben ik met plaatsen eigenlijk ook niet meer heel actief op Facebook. Ik deel wel eens een winactie. Maar verder niet eigenlijk. M’n gewone berichten zijn ook alleen zichtbaar voor mijn vrienden.

Liannetje86
Berichten: 785
Geregistreerd: 14-08-09

Re: Ooit een gevangene geschreven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 17:30

Dat scheelt wel weer. Ik ben gewoon panisch met fb geworden :') (iets met een stalker... Die al mijn fb vrienden berichten ging sturen en hele verhalen online zette met mijn profielfoto erbij...)

Het kan ook gewoon normaal gaan!

Zijn jullie schrijfmaatjes wel positief ingesteld of is het nog best heftig en zwaar?

emmaudb

Berichten: 1543
Geregistreerd: 19-03-08

Re: Ooit een gevangene geschreven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 17:45

Hij heeft sowieso maar 1 vriend op Facebook. Denk dus niet dat hij snel mensen toevoegt :')

Ik snap dat je wat voorzichtiger bent als je dat is overkomen :j

Heb nog niet echt met hem gechat. Hij antwoorde vanochtend wel. Maar toen was het voor hem midden in de nacht. Kreeg nog wel een berichtje toen ik op het paard zat.
Maar hij is volgens mij best wel positief. Maakt volgens mij super veel grapjes. Ik heb ook een filmpje van hem gezien. Stond bij zijn profiel op de site waar je kan zoeken. Maar het is volgens mij wel een aparte hoor :')

shilady

Berichten: 10784
Geregistreerd: 30-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 18:40

Alloo in de Vrouwengevangenis

Furrow

Berichten: 3615
Geregistreerd: 07-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 18:55

Vind het een beetje raar, eerst verkocht ze niks (politie loog erover) en dan verkocht ze niet met kilo's...
Dat viel mij zo hard op in dat filmpje. :=

Somebitch

Berichten: 17562
Geregistreerd: 06-09-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 20:16

Verschrikkelijk om zo je dochter te moeten verliezen...

Liannetje86
Berichten: 785
Geregistreerd: 14-08-09

Re: Ooit een gevangene geschreven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 23:30

Moet eigenlijk heel die serie eens kijken om een beeld te krijgen hoe het nu echt is. Want de een praat er zo makkelijk over terwijl de ander het echt niet vol houdt.

Suikerspinda
Correspondent

Berichten: 6044
Geregistreerd: 22-08-12
Woonplaats: Sabadell

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 22:58

Sorry dat ik dit topic weer omhoog schop. Heb er heel erg lang niet in gereageerd maar mijn pen pal Eddie is sinds twee weken vrij!!

Gisteren was hij jarig en ik wilde hem feliciteren via facebook maar kon hem ineens niet vinden. Dus ik was een beetje in paniek, heb hem al lang niet meer geschreven en had dus verder geen gegevens van hem. 's Avonds zie ik ineens op facebook een berichtje dat hij zijn account gaat verwijderen en een telefoonnummer. Dus ik heb daarop gereageerd en toen kreeg ik van hem een berichtje via facebook chat! Heel heel heel erg gek, wel suuuuperleuk. We hebben gelijk even 20 minuutjes gebeld via facebook. Zo raar om eindelijk zijn stem (en accent!!) te horen. Hij stuurde gelijk wat foto's. Ik moest wel lachen, hij zei dat ie vóór ie de gevangenis in ging (2009) gewoon 'de iPhone' had, niet met een nummertje er achter. Hij was nu zijn nieuwe iPhone aan het uitvogelen en dat ging nog niet zo soepel :))

Het is heel gek maar zo leuk, ik zit helemaal op een wolkje, mijn maand kan niet meer stuk. We hebben elkaar nu op Viber en ik heb dus zijn telefoonnummer. Hopelijk blijft het contact wel goed, lijkt me heel fijn. Ik ben benieuwd hoe het hem gaat vergaan nu hij de maatschappij weer in moet!!

shilady

Berichten: 10784
Geregistreerd: 30-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-18 08:10

Hey nissima!
Das goed nieuws! Zat gevallen waarbij je daarna niets meer van ze hoort :j

Verliefdheid?