ANKY sorry maar moet het ff kwijt

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Locanda

Berichten: 2612
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Noord-Holland en Utrecht

ANKY sorry maar moet het ff kwijt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-03 20:22

Wil ff wat kwijt en een paar meningen graag..

Nuttige informatie; een tijd geleden alweer heeft Anky van Grunsven haar been gebroken, alsof jullie dat nog niet wisten Slim .

Afijn, ik was voor de zoveelste keer in een paardenwinkel (vrouwen hè) en zag daar een vestje van Anky, leuk vestje op zich, ik draai het prijskaartje om, en viel bijna languit op de grond Bloos! , nu komt het.. 172,nogwat EURO!!!!! =omgerekend, keer 2,20 dus> +/- 378,40 Gulden!!!
Voor een vestje waar je op een vrij prijzige markt echt niet meer dan 40 euro aan kwijt bent, ik denk als je een goede markt hebt gevonden zo'n 20 euro, M'ja zonder ANKY erop dan natuurlijk hè...!
En nu komt het erge, de volgende dag brak ze haar been, en ik dacht (heel fout }> , ik weet het) God straft onmiddelijk, ja sorry hoor maar ik had even heel erg slechte gedachte Extreme duivel .

Maar wat vinden jullie daar nou van, sommige dingen vind ik trouwens heel niet zo duur. Maar voor iets waar je gemm. 30 euro aan kwijt bent.
Ben het eindelijk kwijt *ZUCHT* Lachen

Because the line between wrong and right, is the width of a thread from a spider's web. The piano keys are black and white, but they sound like a million colors in your mind.

http://www.lucies-paardenadvies.nl De basis in balans.Bewust trainen omg NH en midden Nl.


Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 20:26

Tja ik denk dat dit met alle merken wel zo is, je betaald voor het merk.

* heeft soms ook wel eens foute gedachte hoor* Haha!

22-09-2006 is mijn zoon Kyan geboren!!
http://www.futerehope.come2me.nl/" target="_blank

Locanda

Berichten: 2612
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Noord-Holland en Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-03 20:29

ja maar vond dit toch wel heel erg, en of de kwaliteit dan ook ineens met de prijs mee vertriljoent??

Because the line between wrong and right, is the width of a thread from a spider's web. The piano keys are black and white, but they sound like a million colors in your mind.

http://www.lucies-paardenadvies.nl De basis in balans.Bewust trainen omg NH en midden Nl.

biepp

Berichten: 1510
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 20:32

volgens mij zijn hier al eerder topics over geweest.
maar ik ben het wel met je eens ja.
400 piek voor een vestje... misschien als er ooit een geldboom in de tuin bloeit.

:)

Billy

Berichten: 20699
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 20:36

Het vestje op de markt is vast niet van Anky kwaliteit. Die gebruikt nl allemaal dure, ademende stoffen, en daar hoef je op de markt echt niet voor te komen.
Ok, het is duur, maar je kunt het niet vergelijken met marktkleding.

Goedgekeurd onderschrift :)

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 20:38

Ik kreeg net een mailtje van Sjef.....Clown

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 20:39

Mijn vader heeft vorige week 10 Gore-tex jassen voor de zaak gekocht, die waren ook al bijna 100 euro en daar zit echt totaal geen model in, verschrikkelijk lelijk afgewerkt en bijzonder lelijke kleur. Ze zijn voor de jongens op de bouw, dus dan maakt dat niet uit en de stof is fantastisch.
Daar kan je dus wel uit opmaken wat zo'n stofje al niet kost.

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 20:39

Mag ik misschien vragen welk vestje het is? Is het van de nieuwe collectie en dan het fleece vestje in de kleuren havanna/bridle of brique/vanille? Die hebben wij namelijk ook in de winkel en die zijn bij ons 119,95 euro.

14-11-'14 Sven ♥
02-06-'17 Quin ♥

www.meesteraap.nl -> Dé webwinkel met musthaves voor schoolgaande kids!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 20:41

Alle waar is naar zijn geld.
En dat jasje van de markt is beslist niet zo goed van kwaliteit als de spullen van Anky.

Ik vind je alleen heel haatdragend dat je er ook maar aan dacht dat een gebroken been de vergelding is voor de prijzen van haar kleding. Je bent er zelf bij als je het bedrag daarvoor neerlegt Haha!

Je suis Charlie.

biepp

Berichten: 1510
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 20:45

Cassidy schreef:
Alle waar is naar zijn geld.
En dat jasje van de markt is beslist niet zo goed van kwaliteit als de spullen van Anky.


dat vind ik niet helemaal waar.
Het zal vast hele goede kwaliteit zijn, dat geloof ik best.
Maar ik heb voor 5 euro in de stad een super lekkere warme "paardrij' bodywarmer gekocht, en die gat nu alweer 3 jaar mee, ondanks intensief gebruik.

En voor 170 euro kun je volgens mij in de stad wel 3 super geode kwaliteit vestjes kopen.

Ik denk dat je ook behoorlijk wat voor het "image" betaald, en waarschijnlijk hechten sommige mensen daar zoveel waarde aan dat ze dat ervoor over hebben.
Ieder zo zijn hobby Knipoog

:)

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 20:50

Hihihi dit wordt zo'n topic goedkoop = slecht en duur = goed Haha!
Het is maar net wat de gek ervoor wil geven, de ene koopt duur en de ander besteeds zijn geld weer aan iets anders.

22-09-2006 is mijn zoon Kyan geboren!!
http://www.futerehope.come2me.nl/" target="_blank

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 20:56

biepp schreef:
dat vind ik niet helemaal waar.
Het zal vast hele goede kwaliteit zijn, dat geloof ik best.
Maar ik heb voor 5 euro in de stad een super lekkere warme "paardrij' bodywarmer gekocht, en die gat nu alweer 3 jaar mee, ondanks intensief gebruik.


Hoe vaak heb je zulke aanschaffingen gedaan? Ik heb ook dure merkkleding gekocht die binnen de kortste keren uit elkaar vielen. En ik heb ook merkkleding gekocht die keer na keer als nieuw uit de wasmachine komen. Nu ga ik er van uit dat je de bodywarmer niet dagelijks wast. Maar ik heb ondergoed van de Hema, en ik heb ondergoed van een duurder merk. En het verschil is gewoon heel duidelijk te merken.

Je suis Charlie.

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 21:10

en wat voor ondergoed is dan nou het beste cassidy????? Clown

GÜNTHER 01-11-1999
SVEN 24-07-2001
CHEYENNE 06-02-2006
-6kg

biepp

Berichten: 1510
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 21:10

Het verschilt ook wel per producht/merk ja, maar ik ben van mening dat je onder de 50 euro echt wel een goed kwaliteits vestje kan kopen (al dan niet mer merk) maar dan heb je misschien wat minder aanzien omdat er geen merkje opstaat...

:)

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41636
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 21:18


ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: fjord_brucht, future_vet, Imhrien, MyWishMax, Nimby, Pantykous, scappa, xLoki en 22 bezoekers