Mijn vriend heeft gisteren een ongeluk gehad....

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Mijn vriend heeft gisteren een ongeluk gehad....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-03 16:27

Gisteren aan het einde van de middag ging ik naar Nijmegen voor mijn cursus Spaans. Dat is een keuzemodule, we moeten zoveel studiepunten buiten onze opleiding halen.
Een meisje bij mij uit de klas doet deze cursus ook en we hadden besloten om van te voren lekker te gaan eten in een studentenrestaurant. Daarna met de fiets naar de andere kant van de stad waar ik niets vermoedend de les volgde.
Op de weg naar huis belde ik mijn vriend op om gewoon even te kletsen. Hij klonk al wat vreemd dus ik vroeg wat er aan de hand was. Hij had in de middag een ongeluk gehad met de auto. Hij was een uur eerder van het werk gegaan, zodat hij lekker kon gaan sporten. Onderweg reed er een busje voor hem die ineens afremde. Mijn vriend haalde hem in, het was een 80 km weg. Maar ineens draait die man af naar de andere weghelft.
Wat bleek nu er stonden van die opgeschoten jochies langs de weg die eikels naar alle auto's aan het gooien waren. De man had dit al vaker meegemaakt en wilde er schijnbaar iets van gaan zeggen, maar had niet goed gekeken en wilde zo naar de bushalte aan de andere kant rijden.

Hij vertelde dat hij niks had (gelukkig ik was zo blij), dat alleen de auto helemaal in elkaar zat. De voorkant zat zo in elkaar dat een balk waar de hele auto om heen is gebouwd is verschoven en dan is ie total loss. Op zich maakt dat niet zoveel uit, tuurlijk is het wel erg maar hij heeft zelf niks en dat is op dat moment toch het belangrijkste.
Ze hebben hem meteen in de amubulance onderzocht, hij heeft alleen wat last van zijn schouder. De airbag heeft hem echt geholpen...
De bestuurder van het busje had niks, maar de man naast hem moest uit de bus gesneden worden. Daar hebben we voor de rest nog niks van gehoord. Hopelijk gaat het goed met hem.

Ik vroeg al aan hem waarom hij mij niet meteen gebeld had, maar in eerste instantie moest er natuurlijk van alles geregeld worden. En daarna wilde hij niet dat ik meteen naar huis kwam in paniek en alles miste , hij moest eerst zelf even bij komen.
Je kan dan wel gaan zeggen was ie maar niet een uur eerder naar huis gegaan, maar dat is achteraf en dat heeft toch geen zin meer.
Ik was echt geschrokken dat kan ik jullie wel zeggen... Op zo'n moment besef je opnieuw hoeveel je van iemand houdt en hoe snel zulke ongelukken gebeuren.


Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 16:38

Jeetje, kan me voorstellen dat je behoorlijk geschrokken bent
Gelukkig is het allemaal relatief goed afgelopen...

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

HyperActivE

Berichten: 220
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Andijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 16:40

als je je maar niet laat tegenhouden door ongelukken.. die gebeuren nou eenmaal en kan je toch niks aan doen..

Ik heb geen onderschrift nodig..

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 16:59

das schrikken ja. Gelukkig dat je vriend niets heeft, maar tis dus nog even afwachten voor die man ??

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-03 17:38

We hebben niks meer gehoord over die man. Volgens mijn vriend is hij wel naar het ziekenhuis gegaan.
Ik laat me niet door ongelukken tegen houden, want ja ongelukken zijn onvoorspelbaar dus dan zou ik wel altijd thuis kunnen blijven. En daar ben ik toch iets te ondernemend voor Knipoog

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 17:42

Oh bah wat een schrikk!
Dan wordt je weer even met je neus op de feiten gedrukt, hoe snel iets eigenlijk voorbij kan zijn.
Gelukkig is het goed afgelopen!


Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 18:27

Jakkes, dat is inderdaad even behoorlijk schrikken. Gelukkig maar dat je vriend niet gewond is geraakt...

* To Belg, or not to Belg *

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 18:33

Ja dat is wel even schrikken, gelukkig is het nog behoorlijk goed afgelopen. En over de kapotte auto kon je ook wel weer!
Wel lief van je vriend dat hij niet wou dat jij je zorgen maakte, alleen ikzou het niet leuk gevonden hebben als mijn vriend me niks zou vertellen. Gelukkig bellen die me wel altijd als er iets aan de hand is. Al is het maar met zijn ouders of zijn zus ofzo.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie