dalmatiër

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-01 20:52

Ik ben opzoek naar info over de 'papa' van mijn dalmatiër. Hij heet 'retma special envoy' en is vanuit Australië (waar veel retma's wonen) geïmporteerd naar België.
Ik vind wel op veel sites zijn naam, maar nooit meer. Hij staat alleen in stambomen vermeld.
Misschien is het omdat het al zo lang geleden is. Meestal staat hij ergens als bedovergrootvader, maar hij is wel de vader van ons hondje, dat nu 11 jaar is. (die van ons heet 'gewoon' Nero, Nero Nimbus Knipoog )
Kent iemand die hond toevallig Verward Of kan iemand een site vinden waar info over hem staat? Haha!

De enige zekerheid is dat men van niets zeker is...


Lunatic

Berichten: 737
Geregistreerd: 01-06-01
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-01 16:38

Hoi Visje,
ik heb ook een Dalmaat van bijna 7jr, die heb ik 2de hands van het D.I.N (DalmatierInNood)-fonds. Misschien kun je naar de site van de Nederlandse Club voor Dalmatische Honden en kijken bij het e-mail adres van Freek en Anita van het D.I.N.-fonds. Zij hebben zelf ong.23(!!) honden en gaan ermee naar tentoonstellingen enz. Hun tel.nr is: 0229-582274. Het zou kunnen dat zij het weten Haha! .

Poetic Dante Lunar 1.51 m en dus officieel E-pony!

Dorien

Berichten: 1440
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: België 

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-01 16:46

Je kan misschien eens kijken op hondenfokkers.startinbelgie.com
Daar staan veel links en via de sites die daar staan kan je weer verder "graven". Veel succes!

Een paard zonder ruiter, blijft een paard.
Een ruiter zonder paard, is alleen maar... een mens


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _JTM, Amazonbot, Annienke, Balou_k, Exorcizamus, grace1989, Grainey, IASCrawler, leonie1988, Sizzle, YandexBot en 172 bezoekers