gebroken teen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
fiesta
Berichten: 151
Geregistreerd: 08-09-03
Woonplaats: aarle rixtel

gebroken teen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-03 18:23

Leuk die jonge paardjes vanalles leren! Alleen heeft er eentje met z´n volle gewicht op m´n teen gestaan en is toen nog gedraaid, auwtjs! Scheve mond Gebroken!!!
Ik moet hem nu 4 tot 6 weken intapen. Hoop maar dat het helpt. Hij wortd nu ´s avonds elke keer nog helemaal dik.
Heeft iemand dit ooit gehad, en weet ie nog hoe lang het duurde voordat het weer genezen was??

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 18:26

Ja ikke, weet niet 100% zeker of hij gebroken is geweest maar ik vermoed van wel. Heeft ook een paard op gestaan. Heb een week of 4 veel pijn gehad, heb mijn grote teen aan die ernaast vastgetaped en toen werd het beter, maar er zit nu nog altijd een deuk in.
Je kan er weinig mee, met gebroken tenen, het moet vanzelf helen, sterkte!

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 18:27

ohjee :'( mijn zus heeft ook 2x haar teen gebroken.. dezelfde nog eens zal altijd gevoelig blijven.
Me zus is de eerste keer nie in hjet gips gegaan.. de 2de keer wel tot haar knie :| en daarna tot dr enkel in het loop gips heeft ze ook weer 6/8 wk mee gezeten.. en daarna nog eens leren lopen.
Ze heeft nu een soort van spalk om dr teen anders kan ze er echt niet mee lopen.

gabyfedde

Berichten: 11897
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 18:31

Ik ben een jaar of 7 geleden van Fedde afgevallen (hij was toen net onder het zadel). Ik had mijn pols èn mijn grote teen gebroken. Was knap lastig, want ik kon geen krukken ivm mijn pols. Heb dus ruim een week gehinkeld, maar dat was toch niet echt handig. Heb nu nooit meer last van mijn teen, hij is net zo gevoelig als mijn andere tenen.

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 19:22

Mijn moeder heeft een tijdje terug haar teen gebroken. Lijkt me erg zeer doen, zelf nog nooit gehad.
Het duurde bij haar wel ff voor het genezen was.
Beterschap he Lachen

Sting

Berichten: 12859
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 19:24

Heel veel beterschap!!!
Ik heb nou een vreselijk ingegroeide teennagel, vreselijk pijnlijk!!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 19:29

Grote teen? Ik heb ooit mijn kleine teen gebroken, achter een pootje van de bank blijven hangen. Je hoorde het gewoon knappen (doet weer pijn nu ik het zo zit in te tikken) en het moest op de EHBO twee keer teruggeknakt worden voor hij weer recht stond. Aaaauuw...

Maar goed, teen moest drie weken tegen de teen ernaast aangetaped blijven. En ik gok dat ik er toch wel zo'n twee maanden lang last van heb gehad.

Sterkte ermee! Ach gut

collendoorn

Berichten: 2723
Geregistreerd: 04-04-02
Woonplaats: noord-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 19:47

het geneest wel alleen ik had mijn ringteen gebroken hoe noem je dat ding:D alleen ik heb er affentoe nog last van hoor ookal is het bijn a een jaar geleden je zult het lang blijven voelen

Kirsty

Berichten: 695
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: Wageningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 20:16

Je houdt er lang last van (ik had het zo´n half jaar geleden en ik weigerde op krukken te lopen, omdat ik wel dacht dat het zonder kon, nou helaas niet) Inmiddels is de constante pijn weg. Maar het blijft gevoelig en als ik onder de douche sta verkleurt hij paars!! Lachen Wel apart ofnie, maar dat betekent dat de doorbloeding niet zo goed is en onder de warme douche beter is.