oliebol Bartje

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lot

Berichten: 1410
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: MesthoopCity

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-01 16:41

Ja, sorry hoor, ik ben hier niet om met rare woorden te smijten maar nadat mijn 'S H I T' (ik typ dit groot en los anders staat er zo weer iets anders) in een berichtje is veranderd in 'Oliebol' ben ik wel heel nieuwsgierig naar overige vormen van censuur. Ik bedoel, ik krijg bijna de neiging om 'stoute' woorden te gaan gebruiken om te kijken wat jullie er van maken! + is dat door mij gebruikte woord zo erg? In dat geval: sorry! Haha!


Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-01 16:45

haha alweer zo'n topic. Tja en hele tijd terug. Zo rond oud en nieuw waren we in een melige bui en zijn we woorden gaan veranderen. we wilde eerrst paardrijden in koerijden veranderen enzo. Leek ons wel grappig. En wij zijn dan ik, Lau, Kim Bart en nog een aantal.

In ieder geval zo hebben we het woord Sh*it, k*t en verd*mme veranderd in Oliebol, poedersuiker en appelflap.

Och je moet wat he. maar het is even wennen als je de voorgeschiedenis niet weet. het is begonnen als geintje maar nu gebruikt een groot deel van bokt het voortaan.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Lot

Berichten: 1410
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: MesthoopCity

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-01 16:56

poedersuiker he!!! Ha leuk is dit, en heel goed ook hoor. Maar kijk nu weet ik ht tenminste en dan is mijn nieuwsgierige honger gestild. Gebruik sowieso al geen grove taal 9ja nu ff om poederstuiker of wat was het te krijgen) maar je wordt er zo nieuwsgierg van...dank voor je uitleg! Haha!

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-01 20:45

Ik vond het al zo vreemd dat ik die termen alleen op bokt tegenkwam en verder in de hele wijde wereld niet Haha!
Was alles in het leven maar zo simpel Knipoog

Sundancer

Berichten: 9705
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-01 20:47

oliebol he

Kitty

Berichten: 7683
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-01 21:03

En nu is het grappige dat Anja (Teigetje) in Belgiƫ woont en dacht dat het dus werkelijk Nederlandse woorden zijn als vervanger voor die andere woorden. Kun je zien hoe verwarrend het voor sommige mensen kan zijn *LOL*

Sorry Anja, ik bedoel het goed, maar ik vond het zo grappig... Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AnoukS_, ComscoreBot, Dancyy, Eefje_Sammy, JudithO, luuntje, maava, MerleSimone, Mizora, moonsparkle, xmirax, Zoe_97 en 62 bezoekers