Een berichtje namens Sjef & Anky

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
aprillicious
Berichten: 859
Geregistreerd: 23-08-01

Een berichtje namens Sjef & Anky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-10-03 21:25

Geachte forumschrijvers,

Namens Anky en mezelf wil ik jullie hartelijk bedanken voor de hetze door jullie ontwikkeld op jullie website tegen alles wat Anky is. Is het niet de paarden of de training dan gaan we wel voor de kleding, toch?
Wat een verspilling van tijd en energie, die misschien beter besteed had kunnen worden aan het beter trainen en verzorgen van jullie paarden en of pony's. Verder wil ik jullie nog even meededelen dat Anky's kledinglijn dit jaar alweer met 30% is gegroeid, dus blijkbaar zijn er nog genoeg mensen die het wel leuk vinden en dat zijn nu juist DIE mensen die we graag als klant willen hebben. Verder zal dit onze laatste reactie zijn op schrijvens op jullie website, het is echt te zielig voor woorden!

Sjef Janssen.

Verder wil ik (Pregini) er nog even bij zeggen dat je aan mij niets hoef te vragen hierover, want ik heb en wil er niets mee te maken hebben. Ik plaats dit berichtje alleen voor S & A. Verder mag er natuurlijk gereageerd worden op het mailtje van Sjef, alleen zullen ze het hoogstwaarschijnlijk niet lezen, laat staan reageren!


Pregje.


Barb

Berichten: 12076
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 21:28

huh? ik geloof dat ik het niet kan volgen, waarom geven Sjef en Anky
deze reactie en waarop??

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

Sprintje

Berichten: 2144
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Emst

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 21:29

Tja ach, het is een manier om te zien wat er bij de mensen leeft. Bokt is toch een grote verzameling paardenliefhebbers bij elkaar. En hoge bomen vangen nu eenmaal veel wind!

Ik zie trouwens ook zeer regelmatig positieve reacties, maar die zullen wel minder opvallen.

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 21:29

Naja zeg Boos! .

Zoveel negatiefs wordt er toch helemaal niet over ze gezegd? Niets meer en niets minder als over andere bekende ruiters gepraat wordt.

Sjongejonge, heeft Sjef zelf alle topics dan doorgespit en als dat zo is, zou ik graag wat onderbouwing voor zijn stelling horen.

Over de kledinglijn kan ik me helemaal niets negatiefs voorstellen, is daar iets negatiefs over gezegd????


Komkom Sjef, laat je niet kennen en kom met argumenten!

Toos paardloos

horseless
Berichten: 2398
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 21:29

Volgens mij heb ik ook weer iets gemist... Scheve mond

Nog steeds lief verlegen en onschuldig

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 21:30

Typisch Sjef Haha!
Volgens mij had hij het beter in een ander context kunnen brengen want zo strijk je alleen maar mensen tegen de haren in. Wat dat betreft kan hij beter een voorbeeld nemen aan bijvoorbeeld Nicole Werner die duidelijkheid schept over zaken die hier aan de orde gesteld worden maar wel heel netjes blijft.
Hij spreekt nu tot heel Bokt terwijl er een veel grotere groep Bokkers is die wèl de trainingsmethode, wèl de paarden en wèl de Anky lijn weten te waarderen.
Ik zal hem wel eens de link van mijn Anky Technical Pad-topic mailen Haha!

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 21:31

Ik heb volgens mij meer positieve dingen over hun gelezen dan negatieve, maar het zal aan mij liggen...

Wacht niet op later. Als later iets eerder komt, ben je te laat....

Op het eind van mijn geld hou ik altijd een stuk maand over......

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 21:31

ik ben het wel een beetje met ze eens wat betreft de besteding van tijd. Haha! maar voor mij persoonlijk is het ook een stukje napraten en nadenken over alles wat met paarden te maken heeft. wat zij met z'n 2en onder de koffie doen, doe ik op bokt.

verder wil ik de gelegenheid aanpakken om de groetjes te doen aan anky Haha!

Amor Vincit Omnia

Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 21:32

nou, dat vind ik wel wat kort door de bocht zeg. Ik heb de 'hetze' (welke, trouwens) niet gevolgd, net als volgens mij het leeuwendeel van de bokkers. Iets meer nuance zou niet misstaan hebben.

Dus Sjef, ik kan me goed voorstellen dat je je ergert aan een aantal berichten hier (heb wel de Bonfire = kunstjes? berichten gezien) maar ik vrees dat je hiermee een zeer grote groep liefhebbers ernstig tekort doet. Je opmerking over het verzorgen en trainen van onze paarden vind ik bovendien erg laag, alleen al omdat er hier velen rondlopen die alleen maar kunnen dromen van een eigen paard.

Barb

Berichten: 12076
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 21:32

Sjuimpje schreef:
Volgens mij had hij het beter in een ander context kunnen brengen want zo strijk je alleen maar mensen tegen de haren in.


Ik zal hem wel eens de link van mijn Anky Technical Pad-topic mailen Haha!


ja dat vind ik ook zo opvallend, misschien had hij iets langer na moeten denken over de tekst voor dat hij het mailtje verstuurde.

haha dat onderste regeltje moet je zeker doen, ik heb dat topic ook gelezen en ik denk dat ik ook maar aan zo'n pad moet beginnen want iedereen is er heel enthousiast over.

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 21:35

Ik vind dit ook erg overdreven. Ik ben naar de clinic S,O&B geweest en was idd onder de indruk van wat ik zag van Bonfire. Maakt dat hem minder als paard? Welnee. Doet dat wat af aan zijn prestaties? Welnee. Voor mij is Bonfire nog steeds een topper en hij bezorgt me kippenvel. Het systeem van Anky en Sjef, of het past je, of het past je niet. Het kan nooit de bedoeling zijn dat we met zijn allen in een systeem gepropt moeten worden. Verder is Anky een topamazone, maar natuurlijk is niet iedereen van haar gecharmeerd. Net als de kledinglijn. De een vindt het prachtig, de ander ook, maar kan het niet betalen en nog weer een ander vindt het maar niets. Mensen verschillen nou eenmaal in hun mening. De namen van Sjef en Anky komen nogal eens naar voren hier, maar het zijn dan ook grote namen in de paarden. Er word op dit moment zo'n ophef gemaakt over allerlei toestanden dat het niet leuk meer is en er nu zelfs brieven van Sjef gepost moeten worden. Waar leidt dit toe?

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Anne_GTI

Berichten: 18195
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 21:36

Huh, worden we nu allemaal over een kam geschoren... Da's lekker dan...

Kan me er ten dele overigens wel in vinden maar om alle bokkers over 1 kam te scheren... Gaat mij wat te ver. Ik persoonlijk kraak niemand af, alleen als iemand vraagt om een reactie zal ie mijn persoonlijke mening kunnen krijgen. Vindt Krack C een wereldpaard maar dat heb ik altijd al gevonden ongeacht wie hem rijdt.

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 21:36

Lielle schreef:
nou, dat vind ik wel wat kort door de bocht zeg. Ik heb de 'hetze' (welke, trouwens) niet gevolgd, net als volgens mij het leeuwendeel van de bokkers. Iets meer nuance zou niet misstaan hebben.

Dus Sjef, ik kan me goed voorstellen dat je je ergert aan een aantal berichten hier (heb wel de Bonfire = kunstjes? berichten gezien) maar ik vrees dat je hiermee een zeer grote groep liefhebbers ernstig tekort doet. Je opmerking over het verzorgen en trainen van onze paarden vind ik bovendien erg laag, alleen al omdat er hier velen rondlopen die alleen maar kunnen dromen van een eigen paard.


Amen....

Er zijn hier meer medestanders dan tegenstanders van de A&S-trainingsmethoden en dat geklets over besteding van tijd: Kom maar eens kijken bij mij thuis, mijn paarden staan er net zo goed bij als die van jou, misschien wel beter.... Echt grof en niet aardig, om iedereen over 1 kam te scheren.

Maar nu ga ik mezelf zitten herhalen en dat is ook niet de bedoeling.
Duidelijk mag nu zijn dat ik dit topic (en dan VOORAL omdat het door iemand anders opgestart is, waarom log je zelf niet in onder een Nick) erg belachelijk vind. Boos!

Toos paardloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 21:37

Wat een raar bericht Verward
Zoveel negatiefs is er toch niet gezegd over de kleding, paarden en training.
Laat staan dat er een hetze wordt gevoerd.
Misschien moet die Sjef eens uit de stal komen en in een woordenboek opzoeken wat een hetze eigenlijk is Haha!
Over die 30% groei, bedoelt hij daar ook de maten mee of alleen de prijzen Extreme duivel

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 21:37

Hoe graag ik ook Anky spullen wil hebben, het bestaat niet eens in maatje shet/pony Haha!

Daarnaast vind ik de reactie wat overtrokken, van de 10.000 bokkers zijn er een aantal die kanttekeningen plaatsen bij "Anky". Het gros heeft dat dus niet gedaan maar wordt wel over een kam geschoren.
Niet bepaald netjes.

The best thing for the inside of a horse is the outside of a stable.
Jacob R. Ludlow,1897

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 21:37

?

Ik vind het zowieso niet correct om alle forumleden maar over 1 kam te scheren.

Ik ben zowieso niet het typje om negativiteit te uiten Knipoog
Maar in het topic over de anky pads, daar werd toch vrij lovend in gepraat over de pads?

Vind het jammer dat als er zo'n reactie wordt gegeven dat het dan ook meteen de laatste is.
Doe het dan niet of laat het ter discussie open en vraag feedback.

Dit is zo'n mededeling waar je gewoon eigenlijk nix mee kan.

Pennymeisje van 36 jaar, jaja echt waar! En als bonus een serieuze amazone van 7 jaar :')

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 21:38

SuperPepeijn schreef:
verder wil ik de gelegenheid aanpakken om de groetjes te doen aan anky Haha!

Ook hier groetjes vanuit Soest *LOL*

Wellicht kan ik mijzelf aanmelden als Anky promotor Barb!
Ik plaats genoeg foto's dus kan jullie goed lekker maken,
als ze mij de nieuwe pads aanbieden zorg ik wel dat jullie ze gaan kopen!
Maar dan wil ik ook bijpassende bandages, rijbroeken, truitjes en bodywarmers, want ik ben niet vies van Anky

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 21:38

SP het pennyjongetje Tong uitsteken

maar wat ging er hier aan vooraf?
waar komt deze reactie van sjef vandaan?

ik heb nml niets negatiefs gelezen over Anky, de paarden, de manier van rijden en de kleding!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 21:39

Llewella schreef:
?

Dit is zo'n mededeling waar je gewoon eigenlijk nix mee kan.


Behalve je er mateloos aan ergeren Haha!

Toos paardloos

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 21:41

Ilindra schreef:
Wat een raar bericht Verward
Zoveel negatiefs is er toch niet gezegd over de kleding, paarden en training.
Laat staan dat er een hetze wordt gevoerd.
Misschien moet die Sjef eens uit de stal komen en in een woordenboek opzoeken wat een hetze eigenlijk is Haha!

We moeten niet vergeten dat Sjef geen Die-Hard Bokker is en dus ook geen idee heeft hoe het er in een èchte Bokt-rel aan toe gaat Haha!

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 21:45

imker"]
[quote="Llewella schreef:
?

Dit is zo'n mededeling waar je gewoon eigenlijk nix mee kan.


Behalve je er mateloos aan ergeren Haha!
[/quote]

dat was wel mijn eerste ingeving ja.

Naja vind het een beetje treurig dat anky en sjef nu zo over bokt denken.
Want er zijn genoeg mensen op bokt die juist anky-aanhangers zijn.
Nou ben ik zelf niet speciaal fan, maar zit wel altijd met genoegdoening te kijken als ik anky zie rijden.

Ik wilde ook nog even de groetjes doen aan anky en sjef Haha!
Hopen dat dat weer wat milder stemt Lachen

Pennymeisje van 36 jaar, jaja echt waar! En als bonus een serieuze amazone van 7 jaar :')

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 21:45

Ik kon het net toch echt niet laten en heb eens gezocht op Anky-Topics Bloos .
De eerste paar pagina's heb ik eens bekeken en ik kan zogauw niets negatiefs vinden, waarop wordt dit bericht van Sjef nu op gebaseerd.

Is Sjef er stiekum op uit om een hetze aan te wakkeren om zichzelf te promoten? Verward (foei Imker, zo mag je niet denken....)

Toos paardloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 21:46

imker schreef:
Is Sjef er stiekum op uit om een hetze aan te wakkeren om zichzelf te promoten? Verward (foei Imker, zo mag je niet denken....)


Als dit bericht al echt van hen afkomt Verward

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 21:47

Volgens mij kan hij dat promoten ook prima aan Sjuimpje overlaten hoor Knipoog

Pennymeisje van 36 jaar, jaja echt waar! En als bonus een serieuze amazone van 7 jaar :')

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 21:49

Tja, heb ook het een en ander gemist geloof ik Verward
Vind het een beetje aparte reactie, en vraag me toch sterk af of hij niet beter de paarden kan gaan verzorgen, ipv zich hier druk om te maken Schijnheilig

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, anjali, capriz, Gianti, Josien_, Kmbrly, kosseh, Leonyr, maj0, N_B_N, ryukapple, Saaams, sollair310, Vinny12511 en 55 bezoekers

cron