Morgen naar ziekenhuis voor schroef in mn heup!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Morgen naar ziekenhuis voor schroef in mn heup!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-03 16:17

Want die gaat er morgen uit!
Bijna 1,5 jaar geleden gebeurde het, dat ik mn heup brak.
Hier een topic van mn zus: [VvdD] Claudia ligt in het ziekenhuis!!!!
Toen is er een schroef in mn heup gezet, zodat het bot weer aan elkaar kon groeien.. Nou na anderhalf jaar is dat echt wel gelukt, begin er zelfs een beetje last van te krijgen, dus hij moet er echt uit..
Morgen is het dus zover Verdrietig
Moet er zo rond 8 uur zijn, en ga weer onder narcose.. Lips are sealed Gelukkig is het zo in 20 minuten gebeurt, dus ik ben zo weer terug Knipoog
Dan nog een ochtendje daar blijven, en 's middags zit ik weer thuis Haha!
Het klinkt wel heel simpel, maar ik ben wel zenuwwachtig hoor, heb er echt geen zin in, weer naar het ziekenhuis
Maar helaas, het moet, dus zal me ff groot moeten houden.. Cool
Dus misschien dat er nog mensen zijn die me moed in willen spreken? Tong uitsteken

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 16:28

Gelukkig mag hij er uit Lachen
En fijn dat het zo snel gaat, niet zenuwachtig zijn. Je bent zo van dat rot ding af.

Succes!

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 16:30

succe she OK dan! dan ben je er lekker vanaf. best raar dat ze dat zo snel kunnen doen, en dat je gelijk weer weg mag Lachen

Horse Pleasure
Berichten: 2760
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 19:04

succes, zo'n operatietje valt mee hoor, heb zelf een plaat in mijn arm gehad die er ook na een jaar eruit moest, je houd er een leuk sovenier aan over haha

succes

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 19:17

Heeel veel succes meid! En denk maar aan de tijd dat ie er straks uit is!:) Heel veel sterkte!

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 19:27

Jemig, is dat al weer anderhalf jaar geleden? Wat gaat dat snel! Heel veel sterkte morgen!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 19:33

heel veel succes morgen!! hoop voor je dat je na de operatie nergens last van hebt!

ben maar blij dat je dalijk van die schroef af bent

Kido

Berichten: 5332
Geregistreerd: 04-08-03
Woonplaats: Ergens op deze aardbol.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 21:45

good luck morgen Ach gut

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 21:46

Veel succes morgen!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 21:50

Ook ik heb ooit pennen laten verwijderen... Inderdaad weer een spannende dag ziekenhuis, maar daarna ben je er ook helemaal vanaf.
Sterkte morgen!

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-03 11:38

Zo, daar ben ik weer Verdrietig
Met een heel pijnlijk been die ik zowat niet kan bewegen.. Loop nu met krukken ook.
Ik moes dus om half 8 gister al in het ziekenhuis zijn, en toen ik in de operatiekamer lag, was het kwart over 8, ik was de 1e van de dag.
Zoals standaard weer infuus erin Lips are sealed En een paar minuten later kreeg ik de narcose-vloeistof ingespoten, weg was ik Tong uitsteken
Ik werd wakker na een uurtje, en had echt erge pijn, en zat nog onder de slangetjes enzo..
Die pijn was echt niet lekker, dus kreeg meteen morfine ingespoten.. Toen werd ik heel suf en weet ik niet zoveel meer van..
de pijn bleef maar terugkomen, dus er werd besproken of ik niet nog een nachtje kon blijven.. Tussendoor heb ik nog wel een keer of 5 overgegeven, alles wat ik dronk/at kwam er meteen weer uit
Toen ging het wel weer, en ben ik toch maar ontslagen uit het ziekenhuis.
Nu lig ik de hele tijd gestrekt op de bank, met t.v aan, en veel snoep om me heen Haha! Dat blijft er trouwens wel inzitten *LOL*
Nu moet ik over 12 dagen weer terug naar het ZH, om de hechtingen eruit te laten halen.. Heb ik al eens eerder gehad, dus ik weet wat het is, het valt wel mee gelukkig Knipoog
Gelukkig leven veel mensen met me mee, krijg veel belletjes en smsjes enzo, dat is wel fijn..
Ik zal nog niet veel kunnen doen de komende dagen, maar af en toe een half uurtje achter de computer kan nog net Knipoog Ff bokken Knipoog
Nou ik ga maar weer verder, tot snel!

Horse Pleasure
Berichten: 2760
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 12:05

nou gelukkig joh das ook weer achter de rug. ik hoop voor je dat de pijn ook snel weg zal blijven. enne lekker snoepen he (natuurlijk blijft snoep er in haha)

Kido

Berichten: 5332
Geregistreerd: 04-08-03
Woonplaats: Ergens op deze aardbol.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 14:52

jeetje vervelend dat het zo is tegen gevallen

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 23:01

bah, lijkt me ook maar akelig hoor, schroef uit je heup laten halen!
ze moeten natuurlijk door heel je spieren enzo heen voor ze bij je bot zijn, dat is dus wat nu zo pijn doet, en de hechtingen

sterkte hoor!!
hoop voor je dat t snel beter gaat!

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-03 14:59

Bedankt voor alle sterkte-wensen Tong uitsteken
Nu: een dag verder, nog steeds dezelfde pijn Boos! En nog spierpijn erbij gekomen, omdat ik niet meer doe als languit op de bank liggen.. Lips are sealed

bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 18:09

ahhh veel beterskap en sterkte nog!

anke2002

Berichten: 810
Geregistreerd: 01-11-02
Woonplaats: Sneek city

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 21:18

Lijkt me echt vet eng, zo'n schroef in je heup! Maar wel beter dat 'ie er nu uit is. Veel beterschap sterkte met de spierpijn.

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-03 12:27

Hmm het gaat wel goed met me! Zit alweer voor de 2e dag op school, incl. 1 kruk Tong uitsteken Kan nog niet veel, maar wel een aantal dingen Knipoog Paardrijden moet nog ff wachten, net zoals fietsen en uitgaan... Straks is het weer weekend, ken ik weer lekker uitrusten Knipoog