reactie op je woonplaats??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jessy
Berichten: 1041
Geregistreerd: 15-07-02
Woonplaats: Michigan, VS

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 21:32

Lovely"]
[quote="Laui! schreef:
Mwah, het dak eraf is echte eens een keer gebeurd... dat pleisterwerk en alle ramen zijn inmiddels door de overheid betaald (ooit een duur van 15 tot 20 cm dik vast gehad?). Officieel mogen ze 'het'na 10.00 niet meer doen('s avonds dan). Ik ben eens midden in de nacht (2 uur, hoe bedenken ze het) uit m'n bed gevallen van schrik omdat ze weer eens lekker bezig waren. Dat was vast ihkv een bijzondere persoon oid, maar dan nog doen ze 'het' geregeld midden in de nacht... Boos! Ook leuk als je tv probeert te kijken, of iemand aan de telefoon te woord probeert te staan en je ziet er zo eentje op je af komen. Maar then again, ik woon liever hier dan dat ik bij Amsterdam woon! Lachen (het kan altijd erger he)


Nou, ik woon liever middenin Amsterdam dan in een huisje met een tuintje waar de F16's de schoorsteen van je dak vliegen.
Nou heb ik een tijdje ergens gewoond waar ze dat deden met gewone Boeing's enzo, maar dat is nog lang niet zo erg als dat spul dat bij jullie vliegt.
Hier middenin Amsterdam heb ik daar gelukkig geen last van Lachen. Criminaliteit maak ik ook weinig mee, op de zeldzame auto-inbraak na dan, maar dat schijnt in het kleinste boerengehucht ook voor te komen.
[/quote]

Het mooiste is natuurlijk een huisje met tuintje in Amsterdam! En dat allemaal 15 min. bij je paard vandaan! (* houdt in principe niet van opscheppen * Haha! )

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 21:37

Midden onder de Kaagbaan zijn die straks ook super betaalbaar, schijnt. Nee, flauw grapje Tong uitsteken Op zich is Amsterdam best een fijne stad, vind het altijd best fijn daaro. Criminaliteit is natuurlijk wel behoorlijk hoog (en dat in Nederland, nou nou, tuttut, kan toch niet), maar dat heb je elders in de wereld ook. Toch zou ik er niet willen wonen, maar dat heeft niks met Amsterdam op zich te maken Lachen

dell_1
Berichten: 1961
Geregistreerd: 17-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 22:13

[quote="Ethelate"]BOERRRR
Den Bosch ligt hier nog geen 10 km vandaag... en ik zit daar op school, en gewoon al die bosschenaren weten het NIET te liggen! Achter Berlcium,... Ooh BOERRR quote]

Idd en middelrode weten ze helemaal niet te liggen. De meeste mensen zijn nog nooit in berlicum of middelrode geweest. Niet dat hier nou zoveel te doen is maar toch niet iedereen die hier woont is een boer.

Tindra
Berichten: 2226
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 22:16

Tallie1979"]
[quote="Tindra schreef:
Bij mij gaat het meestal zo:

Ik woon in Blaaksedijk
- Waar ligt dat???

Bij Heinenoord
- uuhmm

Bij Oud-Beijerland in de buurt
- hmm... ja.. weleens van gehoord... geloof ik

Onder Rotterdam
- Oooh, daaaar..!

*LOL*


Ik weet lekker waar het ligt Haha!:D:D Haha *LOL*
[/quote]

En ik weet ook waar Piershil ligt Tong uitsteken
Toevallig was ik er vandaag nog even Haha!.

_Jody_

Berichten: 2640
Geregistreerd: 29-08-02
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 22:41

Karin"]
JodyB, ik heb je ff een PB gestuurd, anders gaan we wel heel erg offtopic. Haha!
[/quote]
dat heb ik gzien ja, stuur je zo iets terug.


[quote="Jantien schreef:
Boerinnetje: ik weet Marle ook wel te vinden hoor Haha! (da's dus al weer bijna zoveel als het aantal mensen dat er woont Lachen )

En Nijverdal? Daar wil je toch niet wonen, dat is de verkeerde kant van de berg hoor!

En ja, ik woon(de) dus in de buurt van Nijverdal, maar dan aan de goede kant van de berg Haha! En meestal weten mensen dan ook niet waar ik het over heb (alhoewel, tegenwoordig, in de endurance wereld....), dus dat hou ik dan maar zo.

Utrecht kennen ze meestal weer wel


Waarom is dat de verkeerde kant van de berg dan, ik vind het leuk hier hoor Haha! , in de buurt van nijvedal kun je ook leuk uitgaan, uiteten enzo... Cool *LOL* OK dan!
Enne waar woonde je dan? Ik in de kruidenwijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 23:27

Jessy, ik woon heel dichtbij een van de grootste tuinen van Amsterdam, met exotische bewoners Lachen.

In Amsterdam zou ik nooit een benedenwoning willen, behalve natuurlijk aan t Dijsselhofplantsoen, waar de duurste huisjes van Nl staan.