Iemand een idee?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Iemand een idee?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-03 10:31

Hoe ik erachter kan komen welke naam bij een bepaald mobiel nummer hoort? Bellen heeft geen zin ant er wordt niet opgenomen. Krijg nl sinds gisteravond smsjes van iemand die ik niet ken, maar mij wel schijnt te kennen. En naam geven doet hij niet.... Ben zoooo nieuwsgierig wie dit figuur is!! Iemand enig idee???

(Weet niet of het wel op Algemeen thuishoort maar weet ook niet wara dit wel hoort Lachen )

Linda

Berichten: 3350
Geregistreerd: 26-11-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 10:33

www.ikhebje.nl

Volgens mij kun je daar ook mobiele nrs invoeren.

[edit]Volgens mij toch niet Bloos Sorry. Misschien heeft iemand anders wél een goed idee Haha! [/edit]

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 10:56

Sorry, ik denk dat er vrij weinig is wat je kan doen. Als deze persoon een pre-paid heeft, kan je er eigenlijk nooit achter komen, als hij het zelf niet laat weten. Als hij een abbo heeft, is het misschien nog te achterhalen via de provider. Maar ik denk dat dat wat ver gaat. Misschien kun je deze persoon proberen te bellen via een telefooncel (begint op een griezelfilm te lijken Haha!) of via iemand anders nummer, want jouw eigen nummer herkent hij.
Anders weet ik het ook niet....

Jokonootje

Berichten: 4851
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 11:25

sms je wel terug of niet? zo ja dan zou ik mijn rekening/beltegoed maar eens in de gaten houden... want dat geintje is mij ook een keertje overkomen door een vriend van mij en toen kon hij opeens via mijn beltegoed sms`en... het is moeilijk om dat voor elkaar te krijgen maar wel mogelijk... ik heb gelukkig alles van `m terug gekregen want was wel opeens 20 eurootjes armer ...

hmmz maar bellen met je telefoon op geheim op een onverwacht tijdstip dus niet nadat je een smsie hebt gekregen ofzo ?
uhmm ja de enige manier is eigenlijk wat Rainie zegt maar ja of ze dat vrij geven ben ik eigenlijk ook nog benieuwd naar volgens mij niet namelijk .... dan moet je wel een ERG goede reden hebben om het te willen weten... en naar mijn idee is dit geen goede reden...

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 11:33

Of een SMS terugsturen en in je mobiel instellen dat je een ontvangstrapport wilt. Die krijg je op het moment dat de ander de SMS ontvangt of opent, dus op het moment dat de telefoon aanstaat.
En dan je nummerweergave uit en snel bellen Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 12:39

Ludo schreef:


Deze site is niet bepaald up to date. Ik heb m getest met mijn eigen (vaste) nummer en ik kom op een heel ander persoon en adres uit (onbekend). Ik heb mijn vaste nummer nu al langer dan een jaar...

MrMagic

Berichten: 705
Geregistreerd: 03-01-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 12:50

Ik zou het ook proberen met mijn nummer-herkenning uit... dan kan de ander in ieder geval niet meer zien dat jij belt Knipoog

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-03 14:57

Ik ben erachter wie het is!!! Een vriendin van me heeft gebeld met nr. onbekend. Hij nam op en zei zijn voor- en achternaam (domdomdom ). Het is een geintje van een vriend van me, en deze jongen is een bekende van hem. Hehe mijn wraak zal zoet zijn..... Extreme duivel

Maar jullie in ieder geval heel erg bedankt voor de reacties!!