ervaring met Ebay en Paypal aub?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tomm

Berichten: 748
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: West-Vl (B)

ervaring met Ebay en Paypal aub?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-03 16:06

Hoi,

heeft iemand van jullie ervaring met Ebay, en met het betaalmiddel Paypal (doormiddel van Visa)?

Is dit te vertrouwen,.....


Please eerlijk antwoorden.

Dankje

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41660
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 16:10

Nooti problemen gehad met Paypal (met een mastercard), ebay heb ik geen ervaring mee.

Maar paypal gebruik ik niet super vaak. Soms wat software kopen of wat geld doneren.

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 16:11

Ik heb zeker ervaring met eBay en betaal altijd met PayPal en ben er zelf zeer over te spreken. Het nadeel is dat in Amerika PayPal blijkbaar momenteel een niet al te goede naam heeft en veel mensen stappen nu over op BidPay, iets waar ik zelf nog totaal geen ervaring mee heb. Ik bied ook alleen op auctions waarbij ik met PayPal mag betalen.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 16:13

IK heb hele goede ervaringen met Ebay en met Paypal, en net als Gera bied ik alleen op veiling waar je met Paypal mag betalen.

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 16:15

Met Paypal heb ik geen ervaring, met Ebay wel. En heb er tot nu toe nog geen klachten over.

Als het een Nederlandse verkoper is vraag ik meestal per e-mail of het ook met overschrijvingskaarten mag. Dit is nog nooit een probleem geweest.

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 16:19

PayPal is gewoon heel gemakkelijk. Je kunt zowel met je creditcard betalen door middel van PayPal als geld van je bankrekeningnummer overmaken naar de Bank of America (PayPal account) en dan staat het binnen vijf werkdagen op je PayPal account. Dat geld kan je dan weer lekker uitgeven en het gaat zooo makkelijk... *misschien een beetje té makkelijk* Scheve mond

Horse Pleasure
Berichten: 2760
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 16:21

zowel ebay als paypal als bidpay werken voor mij prima.
ik heb er eigenlijk geen slechte ervaringen mee en ik gebruik het al jaren en soms wel meerdere malen per week