Eindelijk een tatoo? Of toch niet...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Eindelijk een tatoo? Of toch niet...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-03 21:44

Al zeker 3 jaar wil ik een tatoo. Ik ben er ook al lang uit 'wat' het moet zijn, een tekeningetje van Simba van de leeuwenkoning.
Vroeger wilde ik hem op mijn enkel maar sinds een jaartje op mn onderrug.
dat ik het wilde wist ik al zeker, dus het is geen opwelling.
Ik bleef alleen op zoek naar een mooi plaatje van Simba, duidelijk, niet te moeilijk en lief.
3 weekjes geleden kwam ik -vind ik zelf- een mooie tatoo tegen.
Ik was bijna zeker van mij zaak, totdat ik het aan een aantal mensen vroeg en niemand leek echt positief.
Opzich ben ik zo iemand van 'Schijt aan anderen, als ik het maar mooi vind Schijnheilig ' maar het gaat nu toch wel even over iets wat je heel je leven mooi moet vinden Haha!

Nouja, heel l*l verhaal, maargoed, ik ben gewoon eens benieuwd naar jullie mening over het plaatje.
Het gaat em er dus echt niet om of een tatoo nemen verstandig is, en de 'gevolgen' ervan, want die heb ik allemaal echt al overdacht (zoals ik al zei, het is echt geen opwelling, zoek maar eens rond op bokt ik heb vaker verteld dat ik dat graag wilde).

Afbeelding
Dit is hem dan Lovers
Ben benieuwd naar jullie mening.
Mocht je een andere mooie foto/tatoo van simba weten, graag

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 21:47

Ik hou er persoonlijk niet van maar als je erover nagedacht heb dan krijg ik het vast niet uit je hoofd.
Zelf denk ik dat deze wat te kinderlijk is een tribal vind ik mooier maar het is jouw lijf

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131980
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 21:49

Op zich een leuk plaatje, maar ik vind Simba niet zo lief kijken.
Hij kijkt een beetje gemeen uit z'n oogjes (of komt het door z'n bekkie ?) Knipoog
'k Zou nog even verder zoeken voor een iets vriendelijkere Simba

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 21:49

Mijn mening weet je. Maar het blijft jou keus, als jij het plaatje echt leuk vind, en het echt graag wil, dan moet je idd gewoon weer schijt hebben aan andere. Zelf zou ik toch opzoek gaan naar een ander soort tatoo, als je er dan perse 1 wil Schijnheilig Maar als je Simba echt zo leuk vind, dan moet je het doen

vanity

Berichten: 3259
Geregistreerd: 25-02-03
Woonplaats: Herentals (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 21:49

ik heb niet echt iets met Simba en zou zelf geen 'tekenfilmding' ofzo nemen, maar vind hem erg schattig en als je er 'fan' van bent, zou ik die nemen ja!

trotse mama van 5 kindjes!!!
If you're talking behind my back, you're in a good position to kiss my ass !!

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 21:51

Vind je Simba over 50 jaar nog leuk denk je?

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 21:52

Kayla schreef:
Vind je Simba over 50 jaar nog leuk denk je?


Dat was ook hetgene wat ik direct dacht. Ik geef toe dat ik zelf ook nog steeds een zwak voor Simba heb, maar om hem nu op je lijf te zetten, ik weet het niet.

The best thing for the inside of a horse is the outside of a stable.
Jacob R. Ludlow,1897

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131980
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 21:56

Afbeelding

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-03 21:59

Damn wat zijn jullie snel Haha!

Diana_Mabel:
Dat vind ik dus niet, dat heeft echt iedereen al en bovendien hou ik er niet van. Aan Simba zit een herinnering, iets wat voor mij meer waarde heeft als een simpel zwart stukje op mn huid Lachen
Simba (Geschreven als Cimba) is mijn eerste hond geweest 9gelukkig leeft ze nog, al zal dat geen jaren meer duren). Zij is zo genoemd nadat ik helemaal fan was van de leeuwenkoning. En dat ben ik nogsteeds. Althans, ik spaar geen plakboeken vol ofzao maar ik vind het nogsteeds geweldig, en dat is ondertussen zo'n 9 jaar geleden.

Oscar:
Niet lief kijken?? Ik vind hem juist super vorlijk/ondeugend iot zn smoeltje kijken. Ik heb echt al maanden gezocht naar een echt perfect plaatje maar dat valt serieus niet mee (zeker omdat je niet weet hoe het er getatoerd uitziet)

Joyce:
Een ander 'tekentje' wordt het wrs niet, hoogstens ooit een 2e erbij Bloos .
Evt een ander plaatje van Simba. Ik heb gedult, ik heb al zo lang gewacht dus een paar weken/maanden langer is niet erg Knipoog

Vanity:
Voor mij is Simba meer als een tekenfilm ding Knipoog

Kayla:
Tsja, dat blijft een vraag.
Ik kan nu wel uitbundig JA roepen, maar dat weet je gewoon echt niet, daar ben ik eerlijk in.
Maar ik denk omdat er (voor mij) veel persoonlijke waarde aanzit dat ik het over 50 jaar nogsteeds een geweldig aandenken vind.
Maar dat zeg ik nu, dat is dus mijn idee, en geen feit...
Maar eigenlijk bedoelde ik dit met 'ik heb het al overdacht' want bij ieder plaatje zul je dezelfde vraag hebben. Je smaak veranderd idd in de loop der jaren....

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 22:04

Ik vind het echt een heel mooi plaatje
Het heeft wel wat.

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

lindatjeJarig

Berichten: 5856
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 22:06


:brr:

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 22:08

Mwoah,
ik houd niet van tekenfilm figuurtjes als tattoos, ze hebben toch nooit die uitstaling als in de tekenfilm en zijn zeker niet tijdloos.
Als je dan al zo'n plaatje wil vind ik de onderrug daar het minst mooie/stomste plekje voor. Daar zie ik zelf liever symmetrische voorstellingen.

Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 22:13

Hey,

Ik vind het opzich een erg leuk plaatje meis. Hij kijkt lief en toch tegelijk ondeugend uit ze oogies. Het is wel een beslissing voor je hele leven. En jij hebt je eigen betekenis bij dit plaatje. Het heeft eht waarde voor jou.
Ik heb mijn duiveltje met de naam van Toy eronder nu al bijna 2 jaar en heb er nog geen dag spijt van gehad. Ik draag mijn pony nu gewoon voor mijn leven bij me. Helaas kon hij er niet meer bij zijn voor de rest van me leven. Zo heb ik het opgelost om hem toch altijd bij mij te houden. Ik laat maandag mijn 2e tattoo zetten. Kim als jij er helemaal achter staat moet je het gewoon doen vind ik. Succes

Duitse Herder Kennel vom Haus Eelerberg, Correct gefokte Duitse Herders.
http://www.vomhauseelerberg.com
Sinds 01/09/2012 trotste mama van Kaya

Vanillia

Berichten: 7656
Geregistreerd: 22-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 22:16

ahh ik vind hem leuk!! ik zou zelf nooit een tatoo nemen maar deze is erg cute! *LOL*

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-03 22:29

Summertje:
Thanx!

Lindatje:
De eerste is niet simba Schijnheilig Dat is Kiara, het welpje van Simba en Nala in Simba's Trots (Simba's Pride).
Afbeelding
Lachen

Sjuimpje:
Waar wel bijvoorbeeld?
Ik wilde hem graag op mijn onderrug en dan aan de rechterkant (dus zoiezo al niet dat het symetrish is). Overigens is het echt een kleine tatoo ik heb zelf zo'n 7 tot max 10 cm in mn hoofd...

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-03 22:30

Kirsten:
Thanx!! Ik weet het dus nog niet 100% zeker, maar ik wil het nu wel écht eens doorzetten. Ik zeur al zo lang dat ik het wil. Volgensmij durf ik gewoon niet Knipoog Clown

Moosje00:
Dank je Lachen

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

The_Lady_Of_Rage

Berichten: 182
Geregistreerd: 10-06-02
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 22:33

Ik zou het niet doen, nu vind je Simba onwijs leuk, maar zoiets gaat echt vervelen...Maar goed ik vind dat er idd wel een bepaalde herinnering of andere waarde aan een tattoo moet zitten en dat heb je dan weer wel dus...goed nadenken en je eigen keus maken!
Laatst bijgewerkt door The_Lady_Of_Rage op 18-09-03 22:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Je hebt mensen en dingen die erop lijken...

jessy
Berichten: 1041
Geregistreerd: 15-07-02
Woonplaats: Michigan, VS

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 22:34

Da's toch een prima maat? En ook op een goede plek (vind ik zelf). Zo hoef je hem niet te laten zien als je dat niet wilt.
Als je het graag wilt en je hebt een mooie afbeelding gevonden, moet je het gewoon doen.

Enneh, als je hem over 50 jaar wel zat bent: Lang leve de laser! Ik ken zat mensen die dat hebben laten doen en dan zie je er echt nix meer van.

Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 23:25

Als jij het wilt, zou ik het doen... je kan hem toch ook nog weg laten halen????

Obelix is gewoon stoer!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 23:34

Weg laten halen wordt niet mooi, dus je moet er wel vanuit gaan dat ie altijd blijft zitten.
Vind ik de tattoo leuk, jawel, al zou het niet mijn keus zijn omdat ik hem wat te simpel vindt, maar net wat Sjuimpje zegt, voor zo'n plaatje is ook je onderrug de meest onpraktische plaats vrees ik.
Als hij op je enkel zit trek je er nog eens je sok overheen, maar in je bikini op het strand zit altijd Simba op je rug.
(euh ja op het strand heb je ook niet je sokken aan idd, maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel - je onderrug is een erg opvallende plaats)

Persoonlijk gezien zou dit een plaatje zijn waar ik zat van zou worden, hij is wel schattig, maar niet bijzonder genoeg om de rest van je leven met je mee te dragen. Je zegt dat het voor jou symbolische waarde heeft, dat is aan jou Lachen Maar denk er dan idd goed over na waar je hem gaat zetten.

Stel je hebt een kort truitje aan en mensen zien een stukje rug, en dus een stukje Simba, dat is wat mij betreft minder mooi dan een mooie tribal die bij de vorm van je rug past.

Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 23:36

Cody schreef:
Weg laten halen wordt niet mooi, dus je moet er wel vanuit gaan dat ie altijd blijft zitten.


Ow.. dan zou ik het dus NIET doen. Zit je als oudje met een lelijke plek op je onderrug Verward niet echt leuk dan denk ik...

Obelix is gewoon stoer!

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 00:08

Ik vind Simba ook superleuk
Heb zo ooit eens mijn goudhamster genoem.
Maar.....er zit misschien een speciale herinnering aan, maar misschien krijg je l*llige opmerkingen van mensen uit je omgeving van :' Je laat toch geen tekenfilm figuurtje erop zetten?'.
Ik weet niet hoe jij daar mee omgaat maar ik kan niet tegen dat soort opmerkingen dus zal het niet doen. Maar als je het doet, ik vind het iig wel heel erg leuk

Wie helpt mij mee Blacky te vinden? Hij zou in Drenthe hebben gestaan!
Pandijks Orion 17-05-1990 ...The day when I stop loving you, is the day when I close my eyes, forever..ik mis je nog steeds iedere dag ;(

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 00:13

Ik vind het een geweldig leuk plaatsje (ben dan ook best lang 'fan' geweest van de LK), maar ik zou hem niet midden op je onderrug zetten, dat vind ik er geen mooie plek voor, maar dat is persoonlijk natuurlijk. Ik weet eigenlijk ook niet precies waar ik hem dan wel zou zetten als ik jou was... Hmm, bij nader inzien is rechts op je onderrug misschien juist wel 'n mooi plekje, alleen zie je hem dan zelf nooit. Misschien rechts op je onderbuik Verward
Die symoblische waarde die er bij jou aan de naam simba zit is denk ik erg belangrijk voor het wel of niet willen van die tattoo van Simba. Ik zou dus gewoon idd wel voor 'n Simba gaan en dan vind ik dit echt 'n leuk plaatje. Hier staat ie precies zo op, zoals ie in de film ook is, lief en ondeugend Lachen

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

Reenarulez

Berichten: 1194
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 09:42

Als je hem echt heel leuk vindt zou ik hem wel nemen Tong uitsteken
zeker omdat het dus voor jou meerdere betekenissen heeft denk ik wel dat je het over 50 jaar nog leuk vindt, ook omdat het dan gewoon een mooie herinnering is Lachen
ik zou het wel doen, anders krijg je miss later spijt Tong uitsteken

jessy
Berichten: 1041
Geregistreerd: 15-07-02
Woonplaats: Michigan, VS

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 09:49

Cody schreef:
Weg laten halen wordt niet mooi, dus je moet er wel vanuit gaan dat ie altijd blijft zitten.


Niet? Mijn zus heeft er 1 laten weghalen & daar zie je echt nix meer van...

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Briiet, CarpeDiem_, chinnie, dalena, EmptyWords, Evito_06, Floko, henshem, hooi, Ineke2, kimwilliam, LaraCroft, linoleum, Marjo, marte_kandia, noordje, Roosch, rosalie_a, secricible, SemrushBot, Syzygy, Tink89, Winged, winnetou4502 en 139 bezoekers