Je bent gebeld, maar er is geen voicemail ingesproken...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 15:29

Nou, op mijn werk hebben ze dus overal nummerwergave uitstaan, dus als ze mij bellen staat er privenummer. Maar er zijn meer mensen die dat hebben, dus dan bellen ze mij bv als ik in de les zit ja da ga ik echt niet de les uit om op te nemen (alleen in noodgevallen en van mijn ouders bv weet ik dat ze niet anoniem bellen, en anders kunnen ze me op school bereiken hoor Knipoog )

Ik bel nooit terug, tenzij ik weet dat die gene mij iets te vertellen heeft ofzo Haha!

Wmijn

Berichten: 3654
Geregistreerd: 11-08-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 16:19

Ik deed het vroeger wel, totdat ik zag dat een vriendin van mijn opleiding gebeld had. Ik haar terug bellen, maar ze had me niet gebeld Verward Bleek er bij haar in het studentenhuis nog iemand te wonen die ik ken, maar dat wist geen van ons Haha!
Tegenwoordig doe ik het niet meer. Mensen willen mij spreken, dan moeten ze mij ook maar bellen. Lijkt me simpel Lachen

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 16:20

Als het op mijn mobiel is, krijg ik altijd een SMSje waarin staat of er een voicemail bericht is achtergelaten. Die luister ik dan meestal wel (en hoe hinderlijk is het dan dat ze net wachten tot je voicemail begint en dan ophangen!).
Als ik weet wie er gebeld heeft dan bel ik meestal wel terug (ligt eraan wie gebeld heeft), maar als ik het nummer niet ken bel ik niet terug.

Belker

Berichten: 15298
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 20:35

Ik bel wel. Ben erg nieuwsgierig. Laats was het eht NF stamboek. had beter niet kunnen terugbellen.