Parachutespringen

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
SweetTinka

Berichten: 2135
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Hoensbroek/Eindhoven (op kamers)

Parachutespringen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-03 23:18

Wie heeft wel eens parachute gesprongen? Ik ga zaterdag een tandemsprong maken (m'n broer trakteert me, omdat ik 18 wordt). Maar ik durf niet zo heel erg. Van sommige hoor je dat je er ziek van wordt, je erge druk op je oren hebt en dat die vrije val een rotgevoel is waar je geen adem bij krijgt Verward

Is dat waar? Ik wil het wel graag, het lijkt me een mooie ervaring, maar wel eng... Haha!

Doe leuk of ik zap!
***Tinka je t'aime, ik zal je missen meissie Lovers ***
Ubi amor, ibi fides. (Waar liefde is, daar is vertrouwen) I love Jesus Haha!


Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 23:28


.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 06:24

stoere foto Haha!
het lijkt mij echt geweldig om parachut te springen maar voorlopig krijg ik daar nog niet echt de toestemming voor denk ik Tong uitsteken

SGWuppie

Berichten: 4628
Geregistreerd: 24-04-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 08:32

Ik heb het ook gedaan afgelopen zomer en vond het alleen maar heel erg gaaf!! Het enige waar ik last van had was een droge mond, maar verder voelt het echt niet vervelend ofzo....Het is natuurlijk wel heeeeel erg spannend, maar het geeft je wel een kick hoor! Ik wilde daarna nog meteen wel een keer! OK dan!

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 08:51

Waar heb jij gesprongen, Marieke? Leuk trouwens dat je ook zo enthousiast bent, ik zou het zelf ook zeker nog een keertje doen!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

vvtjuh

Berichten: 2347
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Boven de bomengrens

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 08:53

Karin schreef:
Waar heb jij gesprongen, Marieke? Leuk trouwens dat je ook zo enthousiast bent, ik zou het zelf ook zeker nog een keertje doen!


Jij had dan ook een lekkere vent op je rug. Tong uitsteken

Ik heb duiven en mn vriendin ziet ze vliegen. Scheve mond

Who reaches for the stars, will never end with a handful of dust.

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 08:59

Ik wel ja, hij was erg lekker en net 21... Tong uitsteken En hij vroeg mij wat ik wilde worden als ik later groot zou zijn. Hij was wel even stil toen ik zei dat ik 'al' 26 was. Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

SweetTinka

Berichten: 2135
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Hoensbroek/Eindhoven (op kamers)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-03 18:07

Karin schreef:
Ik wel ja, hij was erg lekker en net 21... Tong uitsteken En hij vroeg mij wat ik wilde worden als ik later groot zou zijn. Hij was wel even stil toen ik zei dat ik 'al' 26 was. Haha!



Hahahaha ik had zijn gezicht wel willen zijn dan *LOL*

Maar bedankt voor jullie reacties... ben benieuwd Haha!

Doe leuk of ik zap!
***Tinka je t'aime, ik zal je missen meissie Lovers ***
Ubi amor, ibi fides. (Waar liefde is, daar is vertrouwen) I love Jesus Haha!

vvtjuh

Berichten: 2347
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Boven de bomengrens

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 18:09

Karin schreef:
Ik wel ja, hij was erg lekker en net 21... Tong uitsteken En hij vroeg mij wat ik wilde worden als ik later groot zou zijn. Hij was wel even stil toen ik zei dat ik 'al' 26 was. Haha!



Hij had nog nooit met een bejaarde gesprongen? Tong uitsteken

Ik heb duiven en mn vriendin ziet ze vliegen. Scheve mond

Who reaches for the stars, will never end with a handful of dust.

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 18:33

SweetTinka schreef:
Hahahaha ik had zijn gezicht wel willen zijn dan *LOL*


Of mijn gezicht toen die andere instructeurs me zaten te stangen: 'Hier in Nieuw-Zeeland mag je pas zelfstandig instructeur zijn als je 21 bent, en hij is net een paar dagen 21'. Alsof ik dus een van zijn eerste leerlingen zou zijn. Haha!

Was dus een geintje: niet je leeftijd is doorslaggevend, maar het aantal sprongen dat je hebt gemaakt: minstens 1000 en daar zat hij ruim overheen. Moet je nagaan hoe fanatiek je dan moet zijn als je op je 21e al duizend sprongen hebt gemaakt...

In NZ kennen ze Texel trouwens ook, dat eiland is wereldberoemd in de 'skydive scene'.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie